<<Δεν το πιστεύω ότι με το που ξεκινάμε τη χρονιά είμαστε όλοι σε διαφορετικές τάξεις.>> κάνει τα παράπονά της η Μία με το που μας πετύχει στην ουρά για το φαΐ. <<Δηλαδή, πως θα το αντέξουμε αυτό?!>> συνεχίζει το παραμιλητο της ενώ γεμίζει τον δισκο της με φαγητό. <<Δεν ξέρω για εσάς αλλά το να έχω λίγες ώρες μαζί σας είναι αβάσταχτο. Μαθήματα επιλογής και βλακειες.>>
<<Τι να κάνουμε τώρα, έτσι είναι φέτος.>> ανασηκώνω τους ώμους και κάθομαι στο πρώτο τραπέζι που βρίσκω άδειο. Ως γνωστόν έχουμε και εδώ κάποια στάνταρ τραπέζια με τις παρέες τους αλλά ποτέ δεν ασχολήθηκα να ενταχθω σε κάποια από αυτές. Όταν ταίριαξα με τη Μία και τον Φιν δεν ήθελα τίποτα παραπάνω.
<<Εεεε χαζομάρες. Δεν θα έχω να μιλάω με κανέναν όταν βαριέμαι.>> εξακολουθεί να έχει τα μούτρα της μέχρι το πάτωμα αλλά με την άκρη του ματιού της να περιμένει σαν λυσασμενη να φάει την πρώτη της μπουκιά.
<<Δεν πειράζει μωρό μου, θα έχουμε να μιλάμε αρκετά στα διάλειμματα και στο μεσημεριανό τότε.>>
"Μωρό μου"
Ουαου, αυτό μου φάνηκε ακόμα πιο περίεργο από τη σκηνή το πρωί πριν το μάθημα. Κόντεψε να μου φύγει η μπουκιά μόνο που το άκουσα αλλά προσπαθώ να μην το δειξω και πολύ.
<<Ναι υποθέτω. Και σαν να μην έφτανε όλο αυτό, έχω και τον βλακα τον Ρομπ στο τμήμα μου...σχεδον με όλο το παρεακι. Φαντάζεστε τι γίνεται εκεί μέσα.>>
<<Σε λυπάμαι, αυτό έχω να πω μόνο.>> της λέω και επιστρεφω την προσοχή μου στο φαΐ γιατί έχω πεθάνει της πείνας. Από την πέμπτη ώρα γουργουριζει η κοιλιά μου σαν τρελή, θαύμα μου φαίνεται που δεν το άκουσε κανένας μέσα στο μάθημα και γινόμουν ρεζίλι.
<<Μμ!>> μουγκριζει με τη μπουκιά ακόμα μέσα στο στόμα της <<Δε μου λέτε, φέτος θα δηλώσετε κανένα κλαμπ? Γιατί είδα κάτι αφίσες πριν στον διάδρομο και νομίζω ότι έχουν ξεκινήσει οι εγγραφές.>> μας ενημερώνει αν και μου φαίνεται ότι δεν συμπεριέλαβε τον εαυτό της μέσα σε όλο αυτό. Για πολυάσχολο άτομο μου φαίνεται περίεργο αν δεν μπει σε κάποιο κλαμπ να κάνει και κάτι μετά τα μαθήματα.
<<Εγω έλεγα ναι. Για αλλαγή φέτος ειπα να μπω στο κλαμπ φωτογραφιας.>> απαντάω με την ίδεα να περιστρεφεται μέσα στο μυαλό μου. Η αλήθεια είναι ότι έλεγα από πέρσι να το κάνω αυτό αλλά δεν ήμουν στην διάθεση να το κάνω. Αλλά φέτος όλο το καλοκαίρι έκανα ακριβώς αυτό το πράγμα και άρχισε να μου αρέσει.
VOUS LISEZ
XOXO Your Secret Admirer
Roman pour AdolescentsΜόλις ξεκινάει η τελευταία χρονιά στο λύκειο και ενώ όλα θα μπορούσαν να είναι ακριβώς τα ίδια με τις υπόλοιπες χρονιές η Τζέιν αρχίζει να λαμβάνει διάφορα σημειώματα μέσα στο ντουλαπάκι της. Ένας κρυφός θαυμαστής που του έχει κλέψει τη καρδιά έχει...