Κεφάλαιο 48

152 21 1
                                    

Δεν με νοιάζει για τη Μία αλλά εγώ θα φύγω βολίδα προς το μπαρ με τα ποτά. Όσο και να κάνουν παράπονα οι καθηγητές σίγουρα αυτό που θα έχει το μπαρ θα έχει ποτό μέσα και όχι απλά κανα χαζό χυμό. Και χρειάζομαι επειγόντως τουλάχιστον ένα για να αντέξω αυτό που πρόκειται να συμβεί.

Πλησιάζω το τραπέζι με τα ποτήρια και τα ένα κάρο μπουκάλια και στέκομαι για λίγο να αποφασίσω τι θα πάρω. Άφησα τα παιδιά πίσω μου να απολαύσουν λίγο το πάρτι μόνοι τους, και τώρα είμαι σε μια φάση που δεν ξέρω καν τι να κάνω και τι να πιω.

<<Θες να μεθύσεις ή απλώς να κάνεις κεφάλι?>> με ταράζει η φωνή του Κάρτερ που βρίσκεται κοντά μου και γυρνάω το κεφάλι μου να τον δω να στέκεται ακριβώς δίπλα μου με ένα διάπλατο χαμόγελο <<Δεν θα συνιστούσα τη πρώτη επιλογή.>> συνεχίζει και πιάνει ένα ποτήρι στα χέρια του.

<<Η επιλογή του απλώς να πιω δεν είναι στο τραπέζι?>> στηρίζω το ένα χέρι μου στο τραπέζι όσο παρατηρώ την τρομακτική εμφάνισή του. Θα έλεγα πως έχει ντυθεί ζόμπι, είναι καταχλωμος, φοράει σκισμένα βρώμικα φαρδιά ρούχα, ξεφτυσμενες αρβύλες και τα μαλλιά του ακατάστατα.

<<Θα καταφέρεις το απλώς να πιεις όμως?>> ανασηκωνει τους ώμους σαν να το αναρωτιέται <<Έλα...>> απλώνει το χέρι με το ποτήρι του προς εμένα <<Το έκανα κάπως λάιτ μιας και είναι το πρώτο για τη βραδιά.>> σχολιάζει και κουνάει το ποτήρι μπροστά στα μάτια μου.

<<Ευχαριστώ.>> παίρνω το ποτήρι στα χέρια μου και κατευθείαν κατεβάζω μία αρκετά μεγάλη δόση του. Νιώθω το κάψιμο στον λαιμό και τα πνευμόνια μου οχι και τόσο έντονο και αφήνω τι ποτήρι δίπλα μου στο τραπέζι. <<Είσαι σίγουρος ότι έβαλες ποτό μέσα?>> τον πειράζω χαμογελώντας. Έτσι όμως που στηρίζομαι στο τραπέζι εξακολουθώ να νιώθω αλλά και βλέπω ένα κάρο βλέμματα πάνω μου, και τη συγκεκριμένη στιγμή απορώ κιόλας πως δεν έχει ήδη φύγει ο Κάρτερ από δίπλα μου.

<<Ναι μάλλον θα είσαι το κέντρο της προσοχής σήμερα.>> στρέφει για λίγο την προσοχή του στον κόσμο.

<<Ναι κάτι καταλαβα, αλλά δεν ξέρω γιατί.>>

<<Μου κάνεις πλάκα τώρα έτσι? Είσαι πανέμορφη.>>

Γυρνάω κατευθείαν και τον κοιτάω. Μου ήρθε τελείως ξαφνικό τώρα αυτό. Με είπε πανέμορφη ή είναι απλά στο μυαλό μου όλο αυτό? Και με τέτοια ταραχή που νιώθω τώρα θέλω σίγουρα άλλο ένα ποτό, αλλά κανονικό όχι αυτό με μια σταγόνα ποτού μέσα που μου έδωσε ο Κάρτερ.

XOXO Your Secret AdmirerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin