<<Σουξέ βλέπω Τζέιν από τη πρώτη βδομάδα κιόλας.>> μου τσιμπάει το μάγουλο ο Φιν όπως έκανε και παλιά όταν αστειεύονταν.
<<Αντε μωρέ ακούς τις βλακειες της Μίας.>> του χαμογελάω και στρεφω την προσοχή μου στο σχολείο. Μόνο σήμερα θα πρέπει να το αντέξουμε και έρχεται το Σαββατοκύριακο να ησυχάσουμε λιγάκι από τον τυφώνα Ρομπ.
<<Η Μία δεν λέει βλακειες, ότι βλέπει λέει.>> μας κλείνει το μάτι και φεύγει τρέχοντας προς το ντουλαπάκι μου <<Αντε να δούμε σήμερα!>>
<<Δείχνεις περισσότερο ενθουσιασμό κι από εμένα.>> γελάω βλέποντας το χαμόγελο αγωνίας που της έχει απλωθεί για να μάθει αν σήμερα θα διαβάσουμε τίποτα ενδιαφέρον. Βάζω τον κωδικό και ανοίγω τη πόρτα, για ακόμα μια φορά ένα ίχνος απογοήτευσης απλώνεται όταν δεν βλέπω κανένα χαρτάκι να πέφτει στο πάτωμα.
<<Είδατε κάτι που δεν είδα εγώ?>> παραξενεύεται ο Φιν και τεντωνει τα πόδια του από πίσω μας να δει καλύτερα.
<<Οχ-τι είναι αυτό?>> δείχνει με τον δείκτη της η Μία ένα τσαλακομενο χαρτάκι κάτω κάτω.
Με μια εικόνα φαίνεται να το είχα κλείσει στη πόρτα <<Από χθες θα ναι.>> μια σπίθα χαράς αρχίζει να τριγυρνάει μέσα μου και μου φαίνεται περίεργο το γιατί.
<<Α ρε Τζέιν με την απροσεξία σου.>> χαχανιζει και με παροτρύνει με τα μάτια της να το ανοίξω.
<<"Γειά σου πάλι" και μια χαμογελαστή φατσουλα. Αυτό.>> παει η σπίθα, έσβησε.
<<Μα ο άνθρωπος καταντάει βαρετός. Να πεις ότι περίμενε απάντηση να είχατε μια συζήτηση. Αλλά τώρα τι ακριβώς περιμένει? Μήπως απλά θέλει να δει την αντίδρασή σου? Ρε μπας και μας κοιτάει τώρα?>> γυρνάει σοκαρισμένη περα δώθε το κεφάλι της για να δει ποιος θα μπορούσε να μας κοιτάει.
<<Χθεσινό είναι το χαρτάκι, το πιθανότερο είναι να προσπαθούσε να δει χθες και όχι σήμερα.>> το βάζω και αυτό στη τσέπη όπως και τα υπόλοιπα τις προηγούμενες μέρες και κλείνω την πόρτα.
Η κατάσταση δεν προχωράει έτσι, ναι μπορεί να μου είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον όταν άρχισε αλλά δεν μπορώ να λαμβάνω κάθε μέρα χαρτάκια χωρίς να οδηγεί πουθενά.
***
<<Πω θα ήθελα να είμαι εκεί πριν φύγεις για το καφέ αλλά δεν μπορώ να βγω από το σπίτι σήμερα. Με έχουν βάλει όριο γιατί το καλοκαίρι το είχα παρακάνει.>> ακούω στεναχωρημενη τη φωνή της από την άλλη γραμμή του τηλεφώνου.
ESTÁS LEYENDO
XOXO Your Secret Admirer
Novela JuvenilΜόλις ξεκινάει η τελευταία χρονιά στο λύκειο και ενώ όλα θα μπορούσαν να είναι ακριβώς τα ίδια με τις υπόλοιπες χρονιές η Τζέιν αρχίζει να λαμβάνει διάφορα σημειώματα μέσα στο ντουλαπάκι της. Ένας κρυφός θαυμαστής που του έχει κλέψει τη καρδιά έχει...