ΟΚρυφοςΣουΘαυμαστης: Καλημέρα! Πως πέρασες το σκ?
JaneMeyer: φυσιολογικά βαρετά πράγματα, εσύ?
ΟΚρυφοςΣουΘαυμαστης: κρίμα που ήταν βαρετά, αλλά κι εγώ το ίδιο 😅
JaneMeyer: Όταν λες "εγώ"? Ποιος ακριβώς δηλαδή?
ΟΚρυφοςΣουΘαυμαστης: Εγω ο θαυμαστής σου 😂, δεν την πατάω τόσο εύκολα ξέρεις 😝
JaneMeyer: Αχαχαχ μάλιστα, είπα να κάνω μια προσπάθεια.
Τζίφος. Δεν ξέρω πραγματικά πως να του το πάω για να βγάλω και τίποτα. Να καταλάβω ποιος στο καλό είναι.
ΟΚρυφοςΣουΘαυμαστης: Και καλά έκανες, απλά νομίζω πως είναι νωρίς ακόμα. Όταν έρθει η ώρα θα το ξέρεις 😉
Η ώρα...ποια ακριβώς θεωρεί τη κατάλληλη ωρα για να το μάθω? Δεν γίνεται να αφήσω τη συζήτηση έτσι, πρέπει να μάθω και κάτι για αυτόν.
JaneMeyer: Πως και το ξεκίνησες όλο αυτό?
ΟΚρυφοςΣουΘαυμαστης: Ε είπα πως είναι καιρός να κάνω και κάτι, μια κίνηση.
JaneMeyer: Ναι αλλά γιατί στα κρυφά?
Δεν πιστεύω να με θεωρεί σαν τις βλαμμένες του σχολείου που αμα δεν τις κοιτάει κάποιος από την ομάδα ποδοσφαίρου ή μπάσκετ οι υπόλοιποι δεν μετράνε.
ΟΚρυφοςΣουΘαυμαστης: Για να έχει περισσότερο ενδιαφέρον 😉
Μάλιστα...και αποφάσισε να με σκάσει μέχρι να το μάθω? Τέλος πάντων, τι να πω...θα δούμε από Δευτέρα πως θα πάνε τα πράγματα. Ίσως αρχίσω και γίνομαι πιο παρατηρητικη μήπως και πιάσω κανένα μήνυμα. Ή να έχει αρχίσει ήδη δουλειά η Μία μιας και έχει τρελαθεί τοσο πολύ με το θέμα. Το καλό είναι, ότι όσο περνάνε οι μέρες μου κάνει όλο και λιγότερο φάρσα όλο αυτό. Και πραγματικά ελπίζω να έχω δίκιο.
Carter_jones: Χευ Τζέιν να σου πω λίγο?
Αυτό τώρα τι φαση βραδιάτικα?
JaneMeyer: Ναι βέβαια, όλα καλά?
Carter_jones: Είσαι οκ? Γτ ήμουν κάπως σήμερα και λεω κατσε μη τη τρόμαξα με όλα αυτά 😂
JaneMeyer: Ναι καλά είμαι μην ανησυχείς. Εσύ όλα οκ με τους δικούς σου?
Εμ, συγνώμη...με άφησε στο διαβάστηκε? Αααα δεν θα τα πάμε καλάααα
Οκ άτομο να μιλήσεις αλλά αυτά δεν τα δέχομαι. Είναι ότι πιο σπαστικό μπορείς να κάνεις όταν ο άλλος σου έχει ρωτήσει κάτι. Από την άλλη δεν ξέρω τι άλλο να πω στον άλλον, και λεω να το αφήσω εκεί μιας και δεν έχει σκοπό να αποκαλύψει και πολλά για τον εαυτό του. Δεν ξέρω τι περιμένει να γίνει όταν εδώ καλά καλά εγώ δεν θα ξέρω τίποτα για αυτόν.
STAI LEGGENDO
XOXO Your Secret Admirer
Teen FictionΜόλις ξεκινάει η τελευταία χρονιά στο λύκειο και ενώ όλα θα μπορούσαν να είναι ακριβώς τα ίδια με τις υπόλοιπες χρονιές η Τζέιν αρχίζει να λαμβάνει διάφορα σημειώματα μέσα στο ντουλαπάκι της. Ένας κρυφός θαυμαστής που του έχει κλέψει τη καρδιά έχει...