Κεφάλαιο 45

149 22 1
                                    

Με το ζόρι ανοίγω τα μάτια μου από το φως του ήλιου που έχει μπουκάρει στο δωμάτιό μου. Τα μάτια μου τα νιώθω τόσο πρισμενα μιας και με δυσκολία κατάφερα να κοιμηθώ το βράδυ. Το μυαλό μου σκεφτόταν μόνο τον Κάρτερ και όλα όσα έμαθε και έμαθα και εγώ. Από την άλλη δεν θέλω καν να σχολιάσω το γεγονός του πόσο ωραίο άρωμα φορούσε όταν έκλεισα την πόρτα του δωματίου μου και απλώθηκε παντού. Ακόμα το σημείο του παπλωματος που άγγιζε με τα χέρια του έχει ένα ίχνος από το άρωμα. Και για κάποιο λόγο μου φέρνει μια περίεργη ευχαρίστηση όλο αυτό.

Ανοίγω το κινητό μου και βλέπω ένα μήνυμα από τον θαυμαστή να το έχει στείλει λίγη ώρα πριν.

ΟΚρυφοςΣουΘαυμαστης: Καλημέρα! Τι κάνεις?

JaneMeyer: Καλημέραα, καλά λίγο νυστάζω αλλά οκ. Εσύ?

ΟΚρυφοςΣουΘαυμαστης: Ω, μάλιστα. Καλά κι εγώ. Λοιπόν, έχω να σου πω κάτι που νομίζω θα σε ξυπνήσει για τα καλά. 😁

JaneMeyer: Ναι? Ακούωω

Βλέπω πως γράφει και με αγχώνει πολύ να δω τι στο καλό έχει να μου πει. Δε τον έχω συνηθίσει να στέλνει τέτοια γενικά και μου φαίνεται περίεργο.

ΟΚρυφοςΣουΘαυμαστης: Ήρθε η ώρα

Ε? Τι? Μου κάνει πλάκα!

Τσιριζω από την ταραχή μου και μου συμβαίνει ακριβώς αυτό που είπε ότι θα γίνει, με ξύπνησε για τα καλά. Βγαίνω απότομα κάτω από το πάπλωμα αφήνοντας τη διαφορά της ζέστης με το κάπως δροσερό δωμάτιο να μου ανοίξει ακόμα περισσότερο τα μάτια.

JaneMeyer:  Θα χρειαστώ κάτι πιο ξεκάθαρο από αυτό για να είμαι σίγουρη τι εννοείς 😅

Θέλω να τον δω να το γράφει ξεκάθαρα, μη πάθω τζάμπα το εγκεφαλικό πρωί πρωί. Ήδη κοντεύουν τα πάντα να θολωσουν γύρω μου από το έντονο βουητό που ακούω στα αυτιά μου.

Τα δευτερόλεπτα που περιμένω να γράψει μοιάζουν με αιώνα μέχρι που ακούγεται ο γνωστός ήχος μηνύματος.

ΟΚρυφοςΣουΘαυμαστης: Αχαχαχ οκ τότε. Ήρθε επιτέλους η ώρα να μάθεις ποιος είμαι, τώρα?

Μου πέφτει το κινητό από τα χέρια τη στιγμή που διαβάζω το μήνυμά του. Μου ήρθε τόσο ξαφνικό που δεν ξέρω καν πως να αντιδράσω. Περίμενα μια συζήτηση πριν από όλο αυτό, δεν το περίμενα έτσι μπαμ!

Κι άμα θέλει τώρα? Ή σήμερα?

Αχ όχι όχι! Τι θα κάνω?!?! Δεν παίζει να μου το κάνει αυτό τώρα. Πρέπει να προετοιμαστω πρώτα, να μιλήσω με τη Μια και τον Φιν. Πρέπει....πρέπει....

XOXO Your Secret AdmirerOù les histoires vivent. Découvrez maintenant