Κεφάλαιο 31

178 21 1
                                    

Η μικρή συζήτηση που είχα με τον Κάρτερ δεν έχει σταματήσει να γύρο φέρνει στο μυαλό μου. Έχει φτάσει η ώρα να πάμε στο πάρτι και το μόνο που σκέφτομαι είναι τι άλλο θα μπορούσε να τραβάει αυτό το άτομο στο ίδιο του το σπίτι. Φαίνεται σαν να τον ελέγχει ο πατέρας του στα πάντα, μια ανάσα να πάρει και κάτι θα βρει να του πει.

<<Είναι τα παιδιά κάτω και περιμένουν.>> ανοίγει την πόρτα του δωματίου μου η μαμα, να τονίσω πως ούτε καν που χτύπησε αυτή τη φορά, και την βλέπω πίσω από τον καθρέφτη να με πλησιάζει.

<<Τώρα κατεβαίνω.>> σηκώνομαι από την θέση και κοιτιεμαι μια τελευταία φορά στον καθρέφτη. Δεν έχω ντυθεί καλά λες και πάμε σε κανένα κλαμπ, έβαλα το κολλητό μου τζιν, ένα κάπως πιο καλό μαύρο μπλουζάκι από πάνω και ένα κόκκινο κραγιόν έτσι για την επισημότητα <<Αντε τα λέμε. Μη με περιμένεις να γυρίσω νωρίς.>> της λέω και βγαίνω τρέχοντας από το δωμάτιο.

Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύομαι πολύ να πάω στο συγκεκριμένο πάρτι. Θα είναι όλα τα χαζα εκεί...ο Ρομπ δηλαδή...και από την άλλη με ρώτησε και ο θαυμαστής αν θα πάω και μου είπε ότι θα είναι και αυτός. Οπότε θα ήθελα πολύ να μειώσω τις πιθανές επιλογές του ποιος θα μπορούσε να είναι από την άλλη αμα πετύχω τον βλακα, και μεθυσμένο, ίσως έχουμε χειρότερες καταλήξεις.

<<Έτοιμη για πάρτι?!?!?>> φωνάζει και χοροπηδαει η Μία με το που με βλέπει να κατεβαίνω τα σκαλιά.

<<Ηπιε κάτι πριν έρθετε?>> την πειράζω να διωξω και το δικό μου το στρες που πάει να μου φάει την όποια διάθεση και να έχω για το πάρτι.

<<Αν είχα πιει γλυκιά μου Τζέιν θα το είχες καταλάβει.>> μου κλείνει το μάτι και με πιάνει αγκαζέ το δευτερόλεπτο που πάτησα το πόδι μου στο ισόγειο <<Πω πωω, θα γίνεται χαμός! Έχω ακούσει γενικά ότι το σπίτι του είναι τεράστιο και χλιδατο. Δεν γινόταν να το χάσουμε αυτό!>>

<<Ναι, αντε να δω και που θα χωρέσει τόσα αμάξια που θα πάνε. Ουρά θα έχει στον δρόμο του.>> σχολιάζει σκεπτικός ο Φιν όσο πλησιάζει προς το αμάξι.

<<Ω ελα δεν θα φας τόσο ζορι. Λοιπόν παμεεεε!>> μπαίνει στη θέση του συνοδηγού, ακόμα με τέλεια ενέργεια για ποτό και χορό.

Πριν καλά καλά μπούμε στον δρόμο προς το σπίτι του βλέπουμε την ουρά με τα παρκαρισμένα αμάξια. Μάλλον θα γίνεται πανικός από κόσμο.

<<Αναγκαστικά θα αφήσω το αμάξι εδώ και θα πάμε με τα πόδια μέχρι το σπίτι του.>> κατσουφιαζει ο Φιν και αφήνει το αμάξι πίσω από ένα μεγάλο τζιπ.

XOXO Your Secret AdmirerDove le storie prendono vita. Scoprilo ora