Ακόμα μία αβάσταχτη μέρα στο σχολείο. Πραγματικά πρέπει να το σκέφτομαι να μην έρχομαι κι ας λέω ψέματα στη μαμά, τουλάχιστον για ένα διάστημα. Μέχρι να ξεδιαλύνουν όλα μέσα στο μυαλό μου, να βάλω σε μια τάξη τα γεγονότα μπας και καταφέρω να βγάλω μια άκρη. Γιατί θέλω τόσο πολύ να κάνω λάθος αυτή τη στιγμή! Θέλω τόσο πολύ απλώς να συμπεριφερομαι χαζά κι ας κοντεύει να περάσει μια βδομάδα.
Το έχω πάρει απόφαση να μην πάω στο κλαμπ σήμερα, δεν θέλω ούτε καν να τον αντικρίσω. Δεν μπορώ ενώ με κορόιδεψε να συνεχίζω να έχω αυτές τις ηλιθιες πεταλούδες μέσα μου. Αγχώνομαι μόνο που τον πλησιάζω, πόσο μάλλον τώρα που είμαστε και τσακωμενοι.
Βάζω τα δυνατά μου να προσπεράσω την αίθουσα και να μην γυρίσω να κοιτάξω. Όσο πιο γρήγορα φύγω τόσο το καλύτερο, δεν θα με πιάσει να μου μιλήσει και αυτό ακριβώς είναι που θέλω να αποφύγω.
Με το περπάτημά μου να έχει γίνει πλέον τρέξιμο φτάνω λαχανιασμενη σπίτι. Πάλι καλά που σταμάτησαν και οι βροχές αλλιώς ακόμα και η ψυχολογία μου θα ήταν πολύ χειρότερα.
<<Τι κάνεις εδώ?>>
Ωχ, να κάτι που δεν σκέφτηκα <<Συγγνώμη σε λάθος σπίτι μπήκα και δεν το κατάλαβα?>> αφήνω τα κλειδιά στη θέση τους και βγάζω τα παπούτσια πριν φτάσω στο σημείο που βρίσκεται η μαμά.
<<Μη με ειρωνεύεσαι, δεν έχεις κλαμπ φωτογραφίας σήμερα?>> τη βλέπω που σηκώνει το κεφάλι της από το βιβλίο που κρατούσε και αφήνει τα γυαλιά να την εμποδίσουν λίγο από το να με δει.
<<Όχι, ακυρώθηκε.>> δεν κάθομαι ούτε ένα λεπτό παραπάνω, δεν θα γλυτώσω το κήρυγμα αλλιώς. Κλείνω τη πόρτα πίσω μου και παρατάω ανακουφισμενη τη τσάντα στο πάτωμα.
Ο γνωστός ήχος μηνύματος βγαίνει από το κινητό μου κάτι που με παραξενεύει. Είχα σχετικά "καιρό" να λάβω μήνυμα από κάποιον, όλοι είχανε σταματήσει πλέον.
Carter_jones: Γειά 😊 εμ, μιας και δεν ήρθες σήμερα σου στέλνω απλώς για να σε ενημερώσω...σου στέλνω το λινκ που μας έδωσε η καθηγήτρια για να αναλύσουμε αυτή τη φορά εμείς κάποιες φωτογραφίες. Δες το κάποια στιγμή, κι ας μην το κάνουμε μαζί...μη παρατήσεις το εργαστήριο για αυτό που συνέβη, είμαι πρόθυμος να σου μιλήσω όποτε εσύ το θελήσεις.
Ωραίο σεντονακι Κάρτερ...ήθελε δεν ήθελε εκεί το κατέληξε το θέμα. Σε αυτό που έγινε. Αλλά δεν αναφέρει ότι έπαιξε μαζί μου, όχι, γιατί αυτό δεν τον συμφέρει. Ήξερε από την αρχή το σχέδιο, ήταν αυτός που μου μιλούσε τόσο καιρό, έκανε πως τα άκουγε όλα για πρώτη φορά, με κορόιδεψε ξεκάθαρα.
ESTÁS LEYENDO
XOXO Your Secret Admirer
Novela JuvenilΜόλις ξεκινάει η τελευταία χρονιά στο λύκειο και ενώ όλα θα μπορούσαν να είναι ακριβώς τα ίδια με τις υπόλοιπες χρονιές η Τζέιν αρχίζει να λαμβάνει διάφορα σημειώματα μέσα στο ντουλαπάκι της. Ένας κρυφός θαυμαστής που του έχει κλέψει τη καρδιά έχει...