Κεφάλαιο 33

164 21 1
                                    

Νιώθω τα μάτια μου βαριά οπως και το κεφάλι μου. Το άρωμα από το κέικ που φτιάχνει η μαμα στη κουζίνα μου έχει τρυπισει τα ρουθούνια αλλά ζορίζομαι πολύ να ανοίξω τα μάτια μου. Προσπαθώ να τριψω τα μάτια μου πριν τα ανοίξω και καταφέρω να δω και τίποτα.

Τι σκατα έγινε χθες?

Γιατί είμαι τόσο χάλια με δύο κιόλας ποτά? Εκτός κι αν ήπια παραπάνω και δεν το θυμάμαι. Γιατί προς το παρόν όσο και να ζορίζω το κεφάλι μου το μόνο που θυμάμαι είναι η ζαλάδα που ένιωθα.

Καταφέρνω να ανοίξω τα μάτια μου και βλέπω θολά θολά τη μαμά να στέκεται από πάνω μου γεμάτη άχνη στα ρούχα και το πρόσωπό της.

<<Καλημερουδιααα.>>

<<Καλημέρα.>> η φωνή μου βγαίνει άχνη αλλά και τραχιά από το στόμα μου.

<<Βλέπω το έκαψες χθες Ε? Να ναι καλά ο νεαρός που σε έφερε σπίτι. Ποσο ήπιες?>> σπρώχνει πιο μέσα στον καναπέ τα πόδια μου και κάθεται στο κενό που δημιούργησε.

Όπα μισό. Νεαρός? Ποιος νεαρός? <<Ε...δεν ήπια πολύ αλλά...ποιος? Ποιος νεαρός?>> βάζω όλη μου τη δύναμη να καθίσω φυσιολογικά στον καναπέ αλλά το κεφάλι μου ακόμα το νιώθω βαρύ και ασταθές.

<<Το ότι μου είπες να μη σε περιμένω δεν σημαίνει πως δεν ανησυχώ. Ε δεν ξέρω όνομα αλλά σε είχε γυρίσει μια φορά σπίτι λίγο καιρό πριν.>>

Ωχ.

Ωχ ωχ ωχ ωχ ωχ!

Ξαφνικά η θολούρα αρχίζει να εξασθενει και καθαρές εικόνες δημιουργούνται στο μυαλό μου <<Ιιιιιι! Δεν το πιστεύω! Δεν το πιστεύω!>> φρικάρω στην σκηνή που μου ήρθε να φιλαω τον Κάρτερ. Φρικάρω στη σκέψη του πόσο ένιωθα τότε την αίσθηση να τον φιλήσω. Πάω να τρελαθώ μόνο και μόνο που ακόμα νιώθω τα χείλη του πάνω μου.

Τι έκανα?!?!

<<Τι έγινε καλε?>>

Όσο και αν με δυσκολεύει σηκώνομαι από τον καναπέ και φεύγω τρέχοντας στο δωμάτιό μου. Αλλάζω βιαστικά ρούχα και ξανακατεβαινω κάτω.

<<Τζέιν?>>

<<Εεε πάω στη Μία οκ?>> φεύγω άρον άρον και πηγαίνω τρέχοντας προς τη Μία. Πρέπει να της μιλήσω. Πρέπει να μου πει τι έγινε χθες. Έτσι και υπάρχουν πράγματα που δεν θυμάμαι. Ω, έτσι και έκανα τίποτα παραπάνω από αυτό που θυμάμαι?

<<Είναι στου Φιν.>> λέει η μαμά της με το που ανοίγει την πόρτα του σπιτιού τους.

XOXO Your Secret AdmirerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin