Pls vote 🌟🌟🌟
________________________________________ اگه از دکوراسیون خونه خوشش نیاد چی؟... اینجا خیلی سرد و بی روح نیست؟!... شاید باید یکم رنگ اضافه کنم آخه همه چی خیلی سفیده و ...
_ خفه میشی یا نه؟
نایل همونطور که با حرص پاپ کورن میجوید و نگاهشو به تلویزیون دوخته بود تا چیزی رو از دست نده تقریبا داد زد و هری با کلافگی چشمشو چرخوند.
_ اصلا من حرفی به لیام در این باره نزدم. به نظرت اگه بفهمه عصبانی میشه؟
نایل بالاخره با کنترل روی گزینه استپ زد و با حالت تمسخرآمیزی به هری نگاه کرد.
_ اوه قطعا نه! برمیگرده میگه آفرین به تو که انقد دکتر خیرخواه و فداکاری هستی. شاید حتی بتونی یه پناهگاه برا بیمارای بی خانمان تاسیس...
_ میتونی واسه یه دقیقه هم که شده جدی باشی نایل؟
هری با بی حوصلگی پرسید و نایل با نگاه جدی ای پشت سرشو خاروند.
_ آممم.... نه؟!
نایل بی تعارف گفت و باعث شد مشت هری به پیشونیش کوبیده بشه.
_ میدونی چیه... من میرم به لیام زنگ بزنم...
_ آره منم میرم بخوابم. فردا با لویی میبینمت رفیق
_______ هنوزم نمیتونم باورت کنم هری
لیام همونطور که توی دفتر هری متفکر بهش زل زده بود زمزمه کرد و هری بی حوصله براش چشم چرخوند.
_ دیشب پشت تلفن به اندازه ای خوارم کردی که بفهمم نمیتونی باور کنی رفیق. ببین این تصمیمیه که گرفتم و هیچ راه برگشتی هم براش وجود نداره.
_ خیله خب ببین من احترام میذارم... ولی این کار رابطه تو و اون پسرو میبره به یه سطح دیگه. میفهمی چی میگم؟ اون بالاخره قراره بره و از این شهر دور بشه و تو میدونی چه اتفاقی میوفته اگه قبل از رفتنش هم از نظر عاطفی و هم جنسی به هم وابسته شده باشین؟
_ و کی داره این حرفو به من میزنه؟؟ کسی که خودشم همچین از روابط لانگ دیستنس بدش نمیاد؟!
چشمای لیام با شنیدن این حرف گرد شدن و خودکار توی دستشو با حرص به سمت هری پرتاب کرد.
_ خفه شو بی آبرو! هزار بار بهت گفتم که رابطه بین من و زین کاملا دوستانس...
_ آره خب من مدت خیلی طولانی تری نسبت به زین دوستت بودم و تا حالا ندیدم اون جوری که به اون نگاه میکنی به من نگاه کنی!
لیام چشمشو چرخوند و با خنده دستشو به نشونه تهدید برای کتک زدن بالا آورد.
_ فک میکنی نمیفهمم داری سعی میکنی بحث اصلی رو بپیچ...
YOU ARE READING
Don't let it break your heart [L.S] *Completed*
Fanfictionمهم نیست چه اتفاقی برات میوفته حتی اگه سخت بود حتی اگه هرچی تلاش کردی کافی نبود حتی اگه به عمق تاریکی رسیدی نذار بکشتت نذار قلبتو بشکنه 💙💚 ___________________________ Hey guys خب من دارم این فن فیک رو در حالی شروع میکنم که اکانت شخصی خودمو توی...