Vote pls🌟🌟🌟
________________________________________ الو؟ لویی؟؟
لویی از صدای دستپاچه و نفس نفس زدن هری پشت تلفن ریز خندید.
_ هی هری. چی شده؟!
_ هیچی بیب فقط کل دفترمو گشتم تا گوشیمو پیدا کردم. اینجا خیلی شلختست..
_ هی حدس بزن چی؟ زین داره میاد لندن. چند ساعت دیگه میرسه.
_ اوووه خوش به حال تو
لویی با ذوق خندید و صدای هیجان زدش دوباره به گوش هری رسید.
_ الان داشت برنامه میریخت که ببرتم بیرون ولی میدونی.. نایل امروز ظهر اومد خونه و بهم گفت فردا یا پس فردا قراره بره خونه خودش. انگار بالاخره تخلیه شده... بخاطر همین حس بدی دارم که آخرین شبش توی خونه تو تنهاش بذارم.
هری هومی گفت و یکم اخم کرد.
_ خب چطوره امشب زین بیاد خونه پیش ما؟ اینجوری همه میتونیم دور هم باشیم.
لویی پشت خط چند لحظه مکث کرد و نفس کلافه ای کشید.
_ نمیدونم قبول میکنه بیاد خونه تو یا نه. میدونی که اون آدم محافظه کاریه و همیشه نگرانه ولی پیشنهادشو بهش میدم.
_ هی بهش بگو لیامم قراره بیاد. اینجوری امکان نداره قبول نکنه.
خنده و شیطنت توی صدای هری لویی رو هم به خنده وا داشت.
_ اوه لیام واقعا قراره بیاد اینجا؟!
هری ابروهاشو بالا انداخت و برای خودش نیشخند زد.
_خب در واقع الان باید دعوتش کنم ولی... اگه بفهمه زین قراره بیاد امکان نداره قبول نکنه.
هر دو با صدای بلند از نقشه هری خندیدن و هری دوباره صدای لویی رو شنید.
_ این دو تا احمق واقعا شیفته همن مگه نه؟ پس من الان به زین زنگ میزنم.
_باشه. منم با لیام حرف میزنم. توی خونه میبینمت.
_ خیله خب هری
_دوستت دارم دارلین
هری به راحتی میتونست لبخند بزرگ و کیوت لویی رو بعد از شنیدن این جمله تصور کنه.
_ منم همینطور هری
هری بلافاصله بعد از قطع کردن تلفن از دفترش بیرون رفت و به سمت دفتر لیام حرکت کرد.
به هر حال مطمئن بود که متقاعد کردنش زیاد زمان نمیبره.
_____
هری و لیام ماشیناشون رو توی پارکینگ آپارتمان هری پارک کردن و همراه هم به سمت آسانسور حرکت کردن.
_ واقعا این همه خوراکی برا چی بود؟! چهار پنج نفر که بیشتر نیستیم آخه
لیام در حالی که توی حمل کردن وسایل به هری کمک میکرد غر زد و هری در حالی که توی جیبش دنبال کلید خونه میگشت خندید.
YOU ARE READING
Don't let it break your heart [L.S] *Completed*
Fanfictionمهم نیست چه اتفاقی برات میوفته حتی اگه سخت بود حتی اگه هرچی تلاش کردی کافی نبود حتی اگه به عمق تاریکی رسیدی نذار بکشتت نذار قلبتو بشکنه 💙💚 ___________________________ Hey guys خب من دارم این فن فیک رو در حالی شروع میکنم که اکانت شخصی خودمو توی...