Bonyolult érzelmek
Boldogan sétáltál be az iskola épületébe. Egy újabb nap,újabb élmények. A tanteremben leültél Kageyama mellé és előpakoltad az órára a cuccaidat,majd elővettél egy csokis és egy epres tejet. A csokisat padtársad elé toltad,az epreset pedig megbontottad és inni kezdted.
- Szép reggelt,Tobio! - köszöntél rá.
- Neked is. - mondta tovább bújva a könyvet.
- Mit olvasol? - hajoltál oda hozzá.
Ez a fiúnak túlságosan is közel volt,így pirosló arccal tolt el téged.
- Cs-csak az órára készülök.
- És a tej? - mutattál az italra. - Nem akarod meginni?
- Ja,de. - azzal elvette és inni kezdte.
Te csak elmosolyodtál rajta és a a táskád felé nyúltál.
- Hinata-kun? - kérdezted keresgélés közben.
- Nem tudom. Gondolom hamarosan jön.
Nem is kellett sokat várni,az említett vöröske pont belépett a terembe.
- Szia Hinata-kun! - integettél lelkesen.
- (Név)-chan! Jó reggelt!
- Hoztam neked is valamit. - mondtad és kivetted s táskádtól. - Tessék! - nyújtottad oda neki.
Egy teljes doboz pockyt vettél neki,mivel egyszer láttad hogy órán azt eszik.
- Remélem ízleni fog.
- Aaa,ezt nagyon szeretem! - ujjongott. - Köszönöm (Név)-chan! De miért kapom?
- Csak. Mert cuki vagy! - kacsintottál,mire ő elpirult.
- És Kageyama-kun? Ő miért kapta?
- Mert szeretem őt. - vontad meg a vállad.
Erre Shoyo vigyorogva nézett a fiúra,aki már az előzőbbinél is vörösebb fejjel bámult maga elé.
- (Név)-chan! - kiáltott rád.
- Most mivan? Te is tudod,baka. - mosolyogtál rá.
Becsengettek,szóval előre fordultatok és a tanárra figyeltetek.Óra után nyújtóztál egyet és ráhajtottad a fejed Kageyama vállára,akinek szíve ettől kétszer olyan gyorsan kezdett verni.
- Ah,szomjas vagyok. Megyek venni valamit. Te mit kérsz? - néztél rá.
- Semmit. Nekem is van pénzem.
- De én szeretnék venni neked valamit. - erősködtél.
- De nem kell.
- Jó,akkor veszek mindenből. - vontad meg a vállad és már indultál is.
- Várj! - ment utánad. - Megyek én is.Kimentetek az automatához. Te bedobtad a pénzt,kiválasztottad a vaníliás tejet,majd a gép kiadta. Ezután Kageyama is vett a csokisból. Viszont a gép nem mozdult.
- Francba! - mérgelődött a fiú.
Megpróbálta kiszedni és lökdöste az autómatát,de az ital nem mozdult.
- Megoldom! - jelentetted ki és odasétáltál.
Egy nagyot rúgtál a gépezetbe,ami szerencsére segített és kiadta a csokis tejet. Viszont elvesztetted az egyensúlyod és nekiestél a falnak,majd le a padlóra.
- Aú! - jajdultál fel és a lábadhoz kaptál.
- (Név)-chan,minden rendben? - kérdezte rémülten Tobio.
- A lábam...nagyon fáj.
- Várj itt! Hívok segítséget.
- Ne! Ne menj el. - mondtad sziszegve a fájdalomtól.
- Akkor elviszlek.
Azzal menyasszony pózban felkapott téged és elvitt a nővérhez.10 perc után a szüleid eljöttek a sulihoz és hazavittek téged. Kageyama aggódva nézett a távolodó jármű felé,majd visszament órára.
Amikor leült,Hinata odasétált hozzá és kíváncsiskodva nézte a mellette lévő üres helyet.
- (Név)-chan hol van?
- Elesett és hazavitték.
- Máris hiányzik neked,mi? - húzogatta a szemöldökét.
- Ha-hagyd abba! - kiáltotta elpirulva.🕑iskola után🕑
Otthon feküdtél és animét néztél. Miután haza kellett jönnöd,elég unalmassá vált a nap. Nem tudtál kivel beszélgetni,nem volt ott veled Shoyo és Tobio. Egyszercsak csengettek.
- Nyitvaaa! - mondtad és lépteket hallottál. Egyenesen a szobádig hallatszottak,majd az illető benyitott a szobádba.
- Tobiooo! - ujjongtál.
- Jobban vagy már? - kérdezte.
- Úgy ahogy. A nővér azt mondta,megzúzódott a lábszáram. Valószínű holnap se mehetek suliba. - nevettél kínosan.
Kageyama leült az ágyad szélére,úgy hallgatott téged.
- A lényeg,hogy gyógyulj meg. - mondta.
Te csak elmosolyodtál rajta. Ritkán látod,hogy őszintén aggódna érted.
- Úgy szeretem amikor ilyen vagy,Tobio! - jelentetted ki.
- Milyen? - kérdezte zavarodottan.
- Ilyen aggódó! Mondjuk én mindenhogy szeretlek! - kuncogtál.
Ő csak lehajtotta a fejét,de láttad hogy mosolyog.
- Én is. - suttogta alig hallhatóan, amit már nem hallottál....
Lehet kicsit kurta lett,de szerintem cuki ^^
Also tudom hogy szinte minden részben benne van az epres tej,de annyira szeretem xD
YOU ARE READING
Haikyuu!! with you [Haikyuu!! Oneshots]
FanfictionHaikyuu!! Oneshots megannyi karakterrel mindenféle szituációban! character × reader (🚫yaoi🚫) 2020.10.21.: #1 anime 2020.10.29.: #2 haikyuu 2020.11.17.: #17 manga 2020.11.20.: #8 manga 2020.11.22.: #6 sport 2020.12.11.: #2 volleyball 2021.02.02.:...