Akaashi × reader

3.3K 167 9
                                    

A két csöndes

Te voltál az új lány az iskolában. Nem az a félénk fajta,de jobb szerettél magadba lenni. Röplabdázni,olvasni a könyveidet vagy csak szimplán pihenni. Többen is hívtak téged közös programokra,de elutasítottad.

- (Név)-chan! - szóltak osztálytársaid.
Kivetted a fülhallgatót a füledből és feléjük néztél.
- Igen?
- Mit szólnál hozzá,ha ma eljönnél velünk az edzésre? Te is játszhatnál. Délután háromkor. - mosolygott rád az egyikük.
- Rendben. - válaszoltad csöndesen és visszahelyezted füledbe a fülhallgatót.
A lányok meglepődve néztek rád. Ez volt az első alkalom,hogy elfogadtad a meghívásukat egy programra. Boldogan sétáltak vissza helyükre és el is kezdődött az óra.

🕑órák után🕑

Összeszedted otthon az edzős cuccaidat és elindultál a tornaterem felé. Viszont elfelejtetted megkérdezni,hogy melyikre gondoltak a többiek. Elmentél a nagy tornateremhez, ahol senkit nem találtál. Az órádra néztél: 14:20. Biztos korán jöttél. Lepakoltad a kulacsod és a táskád,majd kivéve egy röplabdát a falnak kezdted dobálni.

Ezelőtt mindig a régi sulid tornatermébe jártál vissza edzeni, mivel ott már egyre kevesebben rajongtak ezért a sportért. Így magadban,max pár ember társaságában kellett csak játszanod.

Kis idő múlva lépteket hallottál. Viszont nem a lányok voltak azok. A Fukurodani fiú röpisei jöttek edzésre. Ezek szerint a rossz helyiségbe jöttél el.
- E-eto... Te ki vagy? - kérdezte egy feketés fehér hajú srác.
- Bocs,rossz tornaterem. - mondtad és már szedted is össze a cuccaidat.
- Várj! Maradj nyugodtan! Úgy látom értesz a röpihez.
- De most nektek lesz edzés.
- Edz velünk. - mosolygott rád.
- Hát jó. - azzal visszapakoltál.

A többiek is elkészülődtek,majd elkezdtétek.
- Okés,legyen egy meccs. - húzta ki magát. - Hmmm... Tatsuki, Yamato,Wataru, Akaashi ééés... Te! Hogy is hívnak?
- (Teljes Név).
- Akkor (Név)-san! Ti lesztek egy csapatba. A többiek velem.
- De mi eggyel többen vagyunk.
- Azért,mert én kettőt érek. - mutatott büszkén magára a srác,akiről később kiderült,hogy Bokuto a neve.
- Azért ennyi önbizalmad ne legyen. - mondta érzelemmentesen Akaashi,amin te elkuncogtad magad.
Erre csak morgott egyet és elment a labdáért.

A pontok egymás után jöttek a csapatodnak,Bokuto pedig egyre ingerültebb lett. Majd elordította magát.
- AKAASHIIIEEE! Ez így ne jó! (Név)-sannak sokkal jobb feladásokat adsz,mint nekem szoktál. - mérgelődött.
- Ne ilyen hangosan... - mondtátok egyszerre Akaashival.
- Ha?! - döntötte oldalra a fejét. - Most vettem észre,hogy ti tök ugyanolyanok vagytok. - mutatott rátok.
Egymásra néztetek. Akaashi végigvezette tekintetét rajtad,amibe akaratlanul is belepirultál. Eddig szinte minden fiú figyelmen kívül hagyott téged, de ő kivétel volt.
Amint meglátta a reakciód,csak elmosolyodott rajta.
- Hé! Fejezzétek be a flörtölést és folytassuk a meccset! - kiabálta.

A meccset a ti csapatotok nyerte.
- Legközelebb mi nyerünk. - morogta Bokuto. - Úgyhogy kövi edzésre is gyere el (Név)-san!
- O-okés.

Összepakoltál és már épp mentél volna ki,mikor valaki megfogta a csuklód. Megfordultál és Akaashival találtad szembe magad.
- Akkor jössz a következőre is? - kérdezte tarkóját vakarva.
- Azt hiszem. - válaszoltad.
- Akkor jó. Ha esetleg megunod, találkozhatnánk kettesben is...
Erre teljesen elvörösödtél.
- Ha sze-szeretnéd,nekem okés.
Ő is elpirult,majd elengedett és az öltöző felé vette az irányt.

Edzés után hazafelé sétáltál, amikor megláttad a lányokat. Odamentél hozzájuk.
- Sziasztok. Elnézést,amiért nem voltam edzésen de összekevertem a tornatermet és-
- Semmi baj. - tette a válladra a kezét az egyikük. - Láttuk,hogy mi történt. Sok sikert a randitokon. - kacsintott rád és tovább mentek.
Lesokkolva álltál és akkor jöttél rá csak igazán,hogy Akaashi mire utalt.

...

Kicsit késve,de megírtam a mai második részt. Egész nap tanulnom kellett,szóval csak most tudtam időt keríteni a részre. Remélem tetszik! :) Also hamarosan hozom a Satoris részt!

Haikyuu!! with you [Haikyuu!! Oneshots]Where stories live. Discover now