Kuroo × reader

2.7K 163 44
                                    

Nem érdekel

Szinte minden évben megszervezi a sulitok az úgy nevezett Nekoma "sulibuli"-t. Egyszerű az egész. A felsősök elmennek együtt egy szórakozó helyre és kikapcsolódnak egy kicsit. Megengedett az alkohol fogyasztás,de kizárólag a helyszínen és nem nagy mennyiségben.

- Aaaa,már nagyon várom a délutánt! - lelkesedett Yamamoto.
- Szerintem nem lesz nagy szám. - vontad meg a vállad. - Csak a csajok miatt várod,mi?
- Nem!....teljesen.
- Jah,meg inni akarsz. - mondta Yaku.
- Ha csajok is jönnek,én megyek. - dőlt hátra a padon Kuroo.
- Sejtettem,hogy csak emiatt jönnél...- forgattad a szemed.
- Befoghatod,(Név). A véleményed a legkevésbé se érdekel.
- Engem se a tiéd. - vágtál vissza. - Mellesleg nem vagy az se az apám,se a pasim hogy megszabd,hogy mikor szólaljak meg.
- Higgadjatok le,idegesítő a folytonos veszekedésetek. - mondta Kenma,miközben az új játékával játszott.
- Ship it. - suttogta Lev,mire egy jó tarkón ütést kapott Morisukétól.

Becsengettek,így indultatok mind órára. Te Yakuval jártál egy osztályba,egymás mellett is ültetek. Mindketten próbáltatok figyelni,de nehéz volt megállni hogy ne hülyéskedjétek el az egész időt.

Szünetben elmentél kintre az üdítő automatához. Épp dobta volna ki a gép az epres tejedet, amikor három elsős fiú jött feléd. Az egyikük - valószínű a 'vezér' - igen közel sétált el melletted és rácsapott a fenekedre.
- Hé! - kiáltottál rá. - Idióta!
- Jaj ne izélj már,kislány. - állt meg és rádnézett.
- Vannak elsős lányok is,akikkel kikezdhetsz. Szóval jó lenne,ha leszállnál rólam. - mondtad érzelemmentesen.
- Add meg a számod és TALÁN el megyek. De csinálhatjuk máshogy is. - nyalta meg a szája sarkát.
Mikor látta,hogy nem ijedtél még,ellökött te pedig a földre estél. Ekkor valaki eléd állt.
- Takarodjatok el innen. - szűrte ki a fogai közt,mire a három srác kiskutya módjára szót fogadott.
Akkor láttad,hogy Kuroo védett meg téged.
- Jó lenne,ha vigyáznál magadra. - azzal otthagyott.
Nagy nehezen felálltál és inkább visszamenél órára. A történtekről nem akartál senkinek se beszélni,
szerencsére nem is volt olyan aki látta volna.

🕑iskola után🕑

- Mehetünk? - kérdezted Yakutól, mikor már teljesen átöltözve várt rád és te is késznek láttad magad.
- Mehetünk. - válaszolta és már el is indultatok.

Odaérve láttátok,hogy igen sokan itt vannak már. A zene hangosan szólt,a lányok felszabadultan táncoltak,valaki pedig már az alkohol hatása alatt állva próbált társalogni a csajokkal.
- Egyezünk meg. - fordult oda hozzád. - Ha valaki lerészegedik, nem hagyjuk ott. - itt rád és rá gondolt.
- Okés,de ettől neked nem kell félned. - nevettél. - Max nekem.

Beljebb mentetek,ekkor láttad meg azt a három srácot,akik ma szünetbe nem hagytak békén. Minél távolabb próbáltál menni tőlük,reménykedtél abban,hátha nem vesznek észre.

A buli jól ment,boldogan táncoltál és élvezted a partit. Néha ittál egy-egy üveg colát,majd visszamentél a tömegbe. Egyszercsak két kezet éreztél a derekad körül.
- Mizu kislány? Nem kaptam még meg a számod. - súgta hátulról a füledbe (már amennyire lehet egy buliban suttogni).
- Mondtam,hogy szállj le rólam. - lökted el magadtól.
- Okés,akkor így állunk. - mondta agresszívan és újra közelíted feléd.
Egy nagy csattanás hallatszott,az idióta pedig a földön terült el, orrából folyt a vér.
- M-mi? - kérdezted lesokkoltan,ekkor egy kéz elrántott téged,egyenesen ki a helyiségből.

- Ez meg mi volt?!
- Esetleg köszönöm,hogy nem hagytad hogy az az elsős barom megint rámszálljon? - szólt cinikusan Kuroo.
- De miért védtél meg?! Mindig csesztetsz és kötözködsz velem! Egyik pillanatban belém rúgsz,aztán játszod a pasimat! Miért csinálod ezt?! - kiáltottad.
- Mert szeretlek,te liba! - kiabált vissza rád.

Ott álltatok,az éjszaka sötétjében, némán valami válaszra várva.
- Szeretsz? - kérdeztél vissza meghökkenve.
- Még jó hogy!
Elvörösödve hajtottad le a fejed.
- A-akkor fejezd be ezt a kétarcú viselkedésedet,mert nem tudlak lekövetni!
- Jó... - válaszolta sértődötten.
- Egyébként meg...én is szeretlek,baka.
Erre meglepődötten nézett fel rád.
- Na de hazakísérsz?
- Persze...
Azzal elindultatok hozzátok. Útközben a fiú óvatosan odanyúlt a kezedhez és rákulcsolta ujjait a tiedre. Te csak némán hagytad,de legbelül alig bírtad megállni, hogy ne mosolyogj.

...

Protective,grumpy Kuroo kitty csatlakozott a beszélgetéshez.

Íme itt az új rész,ami elég furi de remélem tetszik! :*

Haikyuu!! with you [Haikyuu!! Oneshots]Where stories live. Discover now