Morisuke × reader

2.2K 116 13
                                    

Bohókás páros

A telefon hangos csörgésére keltél. Hajnali ötkor ki hívhat téged?! Megvártad,míg a telefon elhallgat,ezután nézted meg hogy ki keresett.

1 nem fogadott hívás: Baka~

Kuroo keresett. De mégis miért?

Üzenetek:

Te: Mit akarsz

Baka~: Gyere be hamarabb,fél hétkor a suli előtt

Már nem válaszoltál,csak eldobtad a telefonod és visszafeküdtél aludni. 

Reggel nyugodt tempóban elkészültél,megreggeliztél és elindultál. 10 perc alatt odaértél,ahol már várt téged. Vagyis vártak. Ott állt Kuroo,Lev,Kenma és Yaku.
Amikor odaértél,megálltál előttük és egy nagyot ásítottál.
- Miért kellett kikelteni? - kérdezted rekedt hangon.
- Igen,mi ilyen sürgős? - helyeselt Kenma.
- Ma meg kellesz beszélnünk valamit az edzővel. Ugyebár ma indulunk *****-ba az edzőtáborba. Ez nem olyan lesz,mint a tokyói,rövidebb is lesz. Előtte viszont egy utolsó edzést kéne tartanunk.
- És ehhez nekem minek kellett jönnöm?! - mérgelődtél.
- Hahó! Olyan vagy,mintha a csapatunk tagja lennél. Veled edzünk minden alkalommal, segítesz nekünk. - válaszolta.
Sóhajtottál egyet és már indultatok is a tornaterem felé.

Az edzés gyorsan lezajlott,így kevesebb alvással pedig még fárasztóbb volt. 
- Aaaa,semmihez sincs kedvem.
- Ahj,maradj már,(Név)-chan... Pont te fáradtál el? Nekünk ma még három edzés lesz *****-ba. - mondta Morisuke.
- Fogd be,én is ugyanúgy kidolgoztam a belem. - forgattad a szemeid.
Játékosan oldalba lökted a fiút,mire ő pimaszul elmosolyodott.

Hogy közted és közte mi is volt? Inkább testvériségnek,mint kapcsolatnak lehet nevezni. Már egy kerek éve,hogy együtt edzesz a fiú röplabda csapattal. Elsőre mindenki furcsállta,hogy egy lány a tőle jóval magasabb és erősebb fiúkkal játszik. Hisz van női röpi csapat is. De te már kiskorodtól fogva is inkább a fiúkkal barátkoztál. Így lettél ilyen jóba a Nekomás röpis fiúkkal.

🕑az első három óra után🕑

Készen álltatok az indulásra. A tanárok elengedtek titeket a többi óráról,így már csak a cuccokért kellett hazaugranotok. Amikor készek voltatok,felszálltatok a buszra. A legtöbben egyedül ültek,maguk mellett a táskájukkal,te viszont Yaku mellett foglaltál helyet. Egész úton hülyéskedtetek és beszélgetettek. A többiek pedig gyanúsan néztek felétek. Látták,mennyire jól kijösztök és azonnal kombinálni kezdtek.
A busz egy éles kanyart vett,mire te egy nagy puffanással a szék mellé estél. Yaku azonnal felnevetett.
- Te idióta! Segíts már! - kiáltottál oda,de neki esze ágába se volt segíteni.
Nagy nehezem feltápászkodtál és visszaültél,majd morogva duzzogtál a srác mellett.

🕑út végén🕑

Az út végére érve megkönnyebbülten huppantál le a buszról,de a feneked még mindig sajgott.
- Nyugi,(Név)-chan,majd Yaku elintézi hogy ne fájjon... - vigyorgott perverzen Kuroo.
- Fogd be! - mondta az említett. 

Lepakoltatok a szálláshelyre és indultatok az ottani suli tornaterme felé. Útközben azon gondoztál,vajon hogy nézhetnek ki a suli fiú röpisei. Helyesek? Vagy nem?

- Hé,(Gúnynév)-chan! - szólt Morisuke.
- Erre a névre nem hallgatok. Mellesleg meg befoghatod. Hagytál,hogy ott szenvedjek a busz padlóján. - mondtad tettetett sértődéssel.
- Jaj,ne izélj már... - nevetett.
- Amúgy meg hogy is volt az egyesség? - kérdezted sunyi tekintettel.
- Na várj...Nem! Meg ne szólalj!
- Hehe. Azt mondtad,hogy veszel nekem egy bagoly mintás röplabdát,cserébe pedig nem említem meg senkinek se hogy egyszer ki-
- Ne folytasd! (Név),fogd be!
- Hogy egyszer kisgatyában jöttél ki a ház elé és leestél a lépcsőn,egyenesen a sárba... - suttogtad.
Egymással szemben állva veszekedtetek,te nevettél felidézve a történteket,ő pedig piros fejjel próbált elcsitítani téged.
Végül jött Kuroo... Odaállt hozzátok és a fejeteket összenyomva,egy csókra kényszerített titeket. Amikor elváltatok,mindkettőtök feje tűzvörös volt,a csók okozója pedig csak mosolyogni tudott rajtatok.
- Ha már magatoktól nem voltatok képesek,kicsit besegítettem. Szivesen. - azzal elment.

Ott álltatok és dermedten bámultatok egymásra.
- Mondjuk...nem volt olyan rossz. - vakarta a tarkóját.
- Ja,szerintem se. - válaszoltad bizonytalanul.

...

Róla még nem olvastam,szóval írtam egyet^^

Haikyuu!! with you [Haikyuu!! Oneshots]Where stories live. Discover now