Kölcsönös érzelmek
- Figyelj,nekem nem jó a mai nap. - mondtad nagyot sóhajtva.
- Légyszi,(Név)! Csak ma! - könyörgött legjobb barátnőd.Ma igazán jó idő volt és barátnőd mindenáron el akart menni a városban levő vásárba veled. Viszont neked más programod akadt.
- Ma...most nem jó,okes? - mondtad a földet bámulva,hisz tudtad hogy előbb utóbb rá fog jönni.
- Na várj... - gondolkodott el és egy félmosoly ült ki arcára. - Ma randid van! Ugye?
- Nem! Csak...megnézem Shoyoék edzését. - vakartad elpirulva a tarkód.
- Én tudtam! Tetszik neked Hinata-kun,igaz? Bele vagy zúgva! - ujjongott.
- Higgadj le! Nem erről van szó.🕑órák végén🕑
Az tanórák végeztével elköszöntél barátnődtől és elindultál a torna terem felé. Megálltál a bejárat előtt és és egy utolsót sóhajtva beléptél a helyiségbe. A fiúk azonnal feléd néztek és mosolyogva köszöntek.
- (Név)-chaaaan! - rohant feléd Tanaka és odaugorva szorosan megölelt.
- Szia Tanaka-san!- mondtad nevetve.
- Hé,Hinata! - kiáltott oda a vöröskének.
A fiú odanézett és amint meglátott téged,vigyorogva sétált oda hozzád.
- Szia (Név)-chan! Kezdhetünk?
- Persze.Az edzés ma is nagyon jól ment. Kageyama és Hinata tovább gyakorolták az a gyorsakat,Noya szokásosan fürge volt és Tsukki is beleadott mindent. Habár az egyik labda nem az elképzelt irányba repült. Pont a fejed mellett ment neki nagy hanggal a falnak. Egy ehhez hasonló már korábban is történt,mikor Yachi-san felé repült,de az Shoyou elütötte. Viszont ezért már késő lett volna szaladni,így reflex szerűen arrébb ugrottál.
Hinata aggódva futott oda hozzád.
- (Név),minden rendben? Nem sérültél meg? Nagyon sajnálom!
- Minden rendben,nem történt semmi. - mosolyogtál,viszont kicsit még remegtél a sokk hatására.
- Több ilyen nem fordul elő,kérlek bocsáss meg! - mondogatta.
A vállára tetted a kezed.
- Hinata-kun,nincs semmi baj. Menj vissza nyugodtan.
Erre a fiú teljesen elpirult,hisz már régóta nem csak barátként tekintett rád,ez a közelség köztetek pedig még sose fordult elő.
A háttérből halk nevetés hallatszott.
- Úgy látom Hinata eléggé belezúgott (Név)-chanba. - mondta alig hallhatóan Nishinoya,de természetesen ezt az említett tisztán hallotta.
- Fogjátok be! - kiabálta a háttérben nevető csapattársaira.Az edzés tovább folytatódott,majd a fiúk elmentek átöltözni. Csak a vörös hajú maradt ott.
- (Becenév)... - mondta halkan. - Te hallottad azt,amit Nishinoya-kun mondott?
- Nos...i-igen. - válaszoltad zavartan.
- Igazából nem mondott hülyeséget,csak féltem személyesen kijelenteni. - felelte elpirulva a fiú és rádnézett. - Tényleg tetszel,(Név)-chan.
Azt se tudtad,mit válaszolj. Hogy pont az a fiú,aki már az iskolakezdés óta tetszett neked,szerelmet valljon?!
- Mármint,nyugodtan mond el,ha te nem érzel így. Nem fogok hara- végig se mondta,te hatalmas boldogsággal ugrottál a nyakába.
- Én is szeretlek,Hinata-kun! Hogy ne viszonoznám? - mosolyogtál rá ki se bontakozva az ölelésből.
- Ko...komolyan? - vörösödött el megjobban.
- Persze. - és adtál egy puszit arcára.Ez volt az egyik legszebb napod. Ott álltál,hozzábújva ahhoz a személyhez,aki az egyik legfontosabb ember számodra.
Észre se vettétek,hogy a többiek mosolyogva néznek titeket hátulról....
Itt is lenne az új rész. Eddig csak néhány ff-t olvastam és nem annyira láttam Hinatás részt. Szóval gondoltam írok egyet a kis vörivel :)
YOU ARE READING
Haikyuu!! with you [Haikyuu!! Oneshots]
FanfictionHaikyuu!! Oneshots megannyi karakterrel mindenféle szituációban! character × reader (🚫yaoi🚫) 2020.10.21.: #1 anime 2020.10.29.: #2 haikyuu 2020.11.17.: #17 manga 2020.11.20.: #8 manga 2020.11.22.: #6 sport 2020.12.11.: #2 volleyball 2021.02.02.:...