Iwaizumi × reader

2.3K 124 10
                                    

"Pizsiparti"

A mai nap egy különleges nap. Csak túl kell élned az iskolát.

Fáradtan indultál el a gimi felé. Amint beértél,levágtad magad a padodba és a fejedet a falnak döntve nézegetted a csoportos chatet.

Idióták közössége😂🔞:

Bakato🦉: Hey,hey,hey! Akkor áll a mai?
Akaashi🌚: Ja,asszem.
Kuroo kitty🐱: (Név) azt mondta,hogy igen. Ott tali,fiúk😎
Iwa-chan😘: Ki a rák adta nekem ezt a becenevet?!
No.1 Setter🤴: Én voltam😊
Iwa-chan😘: Esküszöm,csak egyszer lássalak meg,megfejellek.
No.1 Setter🤴: Nana,ne légy ilyen Iwa-chan. Megmondom (Név)-nek hogy rossz fiú voltál és büntetést érdemelsz😋
Bakato🦉: Chill van srácok
Puding cica🐱❤: Ki vett be ebbe a csoportba? És mi ez?
Te : En voltam,sziasztok
Puding cica🐱❤: Miért kellett? Tudom,hogy ma este ott alszunk nálad.
Te : De azért mégis. Amúgy meg 4 napja hoztam létre. Te azóta nem voltál fent,Kenma?
Puding cica🐱❤: Nem
No.1 Setter🤴: Szia (Név)-chan! Tetszik a megegyező emojink? Én állítottam be😘
Iwa-chan😘: Én meg mindjárt elintézem,hogy ne gyere este,mert helyette a kórházban fogsz majd feküdni😘
Akaashi🌚: Higgadjatok le fiuk! Te meg mit keménykedsz,nem is a tiéd (Név).
Te : Apám ti nem vagytok normálisak. Én mentem,mert kezdődik az óra. Hajime,Tooru nektek is.
Bakato🦉: A mi (Becenév)-ünk❤

Eltetted a telefonod és elkezdődött az óra. Igazából nem sokat figyeltél,mivel az álom még mindig benne volt a szemedben. Meg általánosságban se vagy az a szorgalmas tanuló.

🕑iskola után🕑

Az utolsó óra után azonnal siettél haza. Rendbe akartad tenni a szobádat mielőtt elözönlik a házatokat a fiúk. Megvártad,még apukád elmegy az éjszakai műszakjára és már sprinteltél is a szekrényhez,elővenni a porszívót.

A takarítás végén fáradtan dőltél le az ágyadra. De már kelhettél is fel,ugyanis kereken hat órát ütött az óra,a fiúk pedig türelmetlenül kopogtattak az ajtón. Leszaladtál a földszintre és már nyitottad is. Bokuto és Kenma érkeztek meg elsőnek.
- Oya oya (Név)-chan,készen állsz a mai estére? - kérdezte vigyorogva.
Kenma oldalba bökte a könyökével a fiút,aki feljajdulva nézett rá.
- Ezt úgy mondod,mintha valami másra készülnétek. - nézett rá komor tekintettel a szőke.
- Nem arra gondoltam!
- Nyugi fiuk - nevettél. - Gyertek be!
A két srác kíváncsiskodva néztek körül a helyiségben. Majd a bagolyka félve szólalt meg.
- (Név)-chan?
- Igen?
- Ugye lesz kaja? Mert reggel óta alig ettem.
- Persze,hogy lesz. Rendelünk pizzát.
- Yey! - ujjongott.
- Kaphatok valamit inni? - kérdezte Kenma.
- Cola,7Up vagy víz? - soroltad a lehetőségeket mosolyogva.
- Cola.
Hoztad is a poharakat,a különböző üdítőket és kikészítetted őket a szobádban lévő asztalodra. Töltöttél az egyik vendégnek és a telefont a kezedbe véve,felhivtad a pizzériát. Viszont ismét csengettek.
- Nyitom! - kiáltotta Bokuto.
Leszaladt és úgy tett.
- Mizu srácok? - köszönt Kuroonak és Akaashinak.
- Hol van (Név)? - kérdezte az utóbbi.
- Fent van Kenmával. - vont vállat.
- Na én azt nem hagyom. - mondta Kuroo és félrelökve Bokutot felszaladt az emeletre.
- (Becenév)-chaaan! - mondta benyitva.
- Szia Tetsu! - köszöntél és megölelted. - Bagoly boi?
- Lent van,szerintem mindjárt jönnek Oikawáék is. Őket várja.
Úgy is lett,ahogy mondta. Két srác meg is érkezett. Mikor már mindenki itt volt,és a pizza is megérkezett,leültetek enni és közben beszélgettetek.
- És a Nekoma? Nektek mikor lesz meccsetek? - kérdezted.
- A jövőhéten lesz egy,ahol a Karasunoval játszunk egy edzőt. Utána pedig még nem tudjuk.
- És nektek,Fukurodani? - fordultál Akaashihoz.
- Pontosan mi se tudjuk. - válaszolta és vett egy új szeletet.
- Ahh,olyan szomjas vagyok. Iwa-chan,nem tudnál hozni nekem sima vizet? - kérte Oikawa.
- Hozz magadnak,nem vagyok a csicskád. - vágta rá.
- (Név),te szomjas vagy? - kérdezte tőled.
- Ja,én is most a vizet kívánom. - válaszoltad. - Iwa,nekem hoznál?
- Hozom. - azzal felállt és lement.
Erre a többiek felröhögtek.
- Tudtam,hogy ezzel fején találom a szövet. - mondta nevetve Oikawa.
- És nem vallja be magának se,igaz? - kérdezte Bokuto.
- Nem hát. - erre mind rádnéztek.
- Most mit akartok?! Nem is érdeklem Iwa-chant.
- A vak is látja,hogy oda van érted. - mondta Kenma.
- Ez igaz. - helyeselt Akaashi.
- Megmondtam. - dőlt hátra Tooru.

-De amúgy... Mi tart neki ennyi ideig? - kérdezte Bokuto,mivel Hajime már 5 perce nem jött vissza.
- Megnézem. - jelentetted ki és kimentél a szobából,le a földszintre. A fiúk erre szemöldök húzogatva néztek utánad,de te figyelmen kívül hagytad őket.
Amikor leértél,láttad ahogy Hajime fel alá járkálva motyog valamit magában.
- Csak lazán odamegyek,és megmondom neki hogy szeretem! - jelentette ki magába.
- Iwa? - mentél oda hozzá,ekkor a fiú arca teljesen elvörösödött.
- T-te hallottad,a-amit az előbb mondtam? - kérdezte dadogva.
- Öhm,igen. És szerintem hatásos szöveg lesz! - mondtad lelkesedve.
- Tessék? - hökkent meg.
- Oikawának tuti tetszeni fog. Ne félj,nem fog elutasítani. - mosolyogtál rá.
- De én nem...
- Mit nem?
- Nem vagyok meleg!
- Akkor meg? Kiről van szó? Na?
- Ahj.
Csak ennyit mondott,majd odahajolt hozzád és hirtelen megcsókolt. Teljesen megdöbbentél,de viszonoztad. Kezeiddel óvatosan megfogtad az arcát,majd egyik kezed játékosan a hajába vezetted és elmélyítetted a csókot. Ha lehetett volna,még órákig így maradtál volna,de levegő hiányában muszáj volt elválnotok.
- Ezt akartam mondani. - mondta szuszogva.
Erre csak halkan elnevetted magad és egy újabb csókot adtál neki.
- Menjünk fel,a többiek már biztos mindenfélét fantáziálnak. - javasoltad,mire ő csak bólintott.
Észre se vettétek,hogy el telt az idő. Mire felmentetek a fiúk már egymásra dőlve össze vissza aludtak. Csak elmosolyodtatok ezen és a még szabadon lévő ágyadra dőltetek. Egymás felé fordulva összebújtatok és ti is úgy tettetek mint a többiek.
- Jó éjt,(Név)-chan. Szeretlek. - suttogta.
- Jó éjt,Iwa-chan. Én is.

...

Sokat dolgoztam ezzel,remélem jól sikerült!❤

Haikyuu!! with you [Haikyuu!! Oneshots]Where stories live. Discover now