Oikawa × reader | part 1

3.4K 143 1
                                    

A csók kíváncsiságból

A mai nap egy hűvös nap volt. Szokásosan a buszról leszállva a bejárat felé vetted az utad. A folyosón a már megszokott látvány fogadott. Oikawa a szekrényeknek dőlve társalgott az őt körülvevő visongató lányokkal akik ha egy oltári baromságot is mondott volna,ők azért oda lettek volna. Megvártad,míg a lanysereg eloszlik és órára megy és odamentél Oikawához.
- Szia (Becenév)-chan! Ma is csinos vagy. - bókolt a fiú de neked ez legkevésbé se volt imponáló.
Régóta barátok vagytok és már megszoktad hogy egyszer-egyszer bókokat és dicséreket mond neked,ahogy minden lánynak.
- Ma lesz edzésed? - tértél a lényegre.
- Ejnye,(Név)-chan. Nem is akarsz valami másról beszélgetni? Hogy vagy? - mosolygott rád.
- Jaj,Tooru...mintha téged annyira érdekelne,hogy mi van velem. - nevettél.
- Igenis érdekel,hisz a...legjobb barátom vagy. - mondta kicsit bizonytalanabbul.
- Na mindegy. Ha lesz,akkor szólj,hogy maradjak e vagy ne. Ha akarod megvárlak. - mondtad és már mentél is órára.

Az órák hamar elmentek. Megetted az általad készített szendvicset és ittál egy epres tejet majd a tornaterem felé vetted az irányt.
- Várj,(Név)-chan! - futott feléd Oikawa.
- Igen? - álltál meg és fordultál felé.
A fiú kifújta magát,majd felegyenesedett.
- Ma az edzés elmarad,szóval elengedtek. Menjünk hozzám.
- Nekem mindegy. De előre megmondom hogy nem segítek házit írni! - emelted fel a mutató ujjad fenyegetőzve de arcodon ott bujkált az a játékos mosoly.
- Na ne! Lebuktam. Túl jól ismersz,(Név). - nevetett Tooru.

Az odaút alatt kicsit eláztatok mivel,egyikőtöknél se volt esernyő. Amikor odaértetek, Oikawa nyitotta az ajtót és gyorsan bementetek.
- (Becenév),teljesen eláztál,meg fogsz fázni. - mondta és rádterítette az egyik még száraz pulcsiját.
- Pont te mondod? Te még vizesebb vagy. - mondtad vacogva.
- Átöltözök és hozok neked is valamit,így nem maradhatsz.
5 perc múlva visszatért egy rövidujjúval és egy pulcsival. A fürdőszobában átöltöztél és felvetted a ruhadarabokat. Mivel Oikawa jóval nagyobb ruhákat hord,a ruhák térdig értek neked. Kiléptél a fürdőből,mire Oikawa azonnal rádnézett és elmosolyodott.
- Nagyon édes vagy ezekben.
- Hatalmasak. - nézegetted magadon,enyhe pírral az arcodon.
Készíttetetteket egy egy forró teát és leülve a nappaliban, eliszogattátok. Tooru a tea után ledőlt a kanapéra és elővette telefonját. Te letetted a bögréket a konyhapultra és ledőltél a fiú mellé. Ő nyugodtan nézegette a közösségi hálót és a lányok üzeneteit,amíg te csak a plafont bámultad és gondolkoztál.

Oikawával már nagyon régóta ismeritek egymást. Még emlékszel,amikor ellátogattál a sulitokba és elsőnek szemlélted meg a termeket és a nagy épületeket. Még nyolcadikos voltál,ő pedig elsős. Már akkor se volt népszerűtlen,jó pár lány szeme megakadt rajta. Te a többi lánnyal ellentétben higgadtan sétáltál el mellette. Talán ez volt az első ok,amiért megismertétek egymást. Mert te más vagy,mint a többi lány. És ez érdekelte Oikawát a leginkább. Mi lehet benned,ami bennük nincs? És ez volt az a nap,amikor elsőnek találkoztatok. Ebből lett a ti barátságotok. Amiben már volt hideg és meleg egyaránt. Sok mindenen keresztül mentetek,de ez csak megerősítette a kapcsolatotokat.

- (Név)-chan? - integetett az arcod előtt,ami kizökkentett a gondolataidból.
- Hmmm? - fordultál felé.
Ő csak nevetett.
- Elbambultál,picur.
- Hé,nem vagyok pici! - pufogtál.
- De. Pici és aranyos. - mosolygott rád,mire te csak karba tett kézzel duzzogva néztél rá.
Újabb percek teltek el,csak beszélgetettek és feküdtetek. Majd Oikawa hirtelen megszólalt.
- Tudod mit,(Név)? - fordult feléd.
- Ha? - kérdezted.
Már nem is válaszolt,csak odahajolt hozzád és megcsókolt.
A csók rövid volt. Teljesen lesokkoltál,nem is viszonoztad.
Tooru elégedetten dőlt vissza.
- Ezt mindig ki akartam próbálni. - vigyorgott.
Nem tudtad mit tegyél. Túl gyorsan történtek az események. A legjobb barátod csak úgy megcsókolt. Mindig a tervekhez való igazodás híve voltál és ez életed egyik legfontosabb tervét rombolta szét. Ez volt életed első csókja. Azt gondoltad,hogy ez lesz a legszebb pillanat amit megélsz. Hogy a későbbi órákban,elcsattan közted és a nagy ő között az első csók. És nem. A legjobb barátod csak úgy kíváncsiságból megcsókolt,nem törődve azzal hogy neked ez mennyit jelent.

Arcodon elkezdtek lefolyni az első könnycseppek. Majd ezek megsokszorozódva potyogtak le a rajtad lévő pulóverre. A kezed nagyot lendült és Oikawa arcán egy hatalmasat csattant. A fiú feljajdulva nyúlt a pirosló folthoz.
- Azt hiszed,ezt te csak úgy megteheted?! - kiabáltál rá a kanapéról felugorva. - Mit képzelsz?!
Nem foglalkozva semmivel, magadra kaptad a cipődet, felvetted a táskád és kirohantál a házból egyenesen haza.

...

Folytatás következik!

Itt egy Oikawás rész,aminek hamarosan jön a folytatása. Remélem tetszik! :)

Haikyuu!! with you [Haikyuu!! Oneshots]Where stories live. Discover now