Terushima × reader

2.5K 138 7
                                    

Inkább én...

A folyosón sétáltál,amikor meghallottad Shimizu-senpai hangját. Óvatosan odasétáltál, majd észrevetted,hogy három srác áll körülötte. Az egyikük igen közel,még a többi a háttérből nézi őket.
- Légyszíves,hagyjatok. - kérlelte halkan Kiyoko.
- Csak add meg a számod és már itt se vagyunk. - mondta higgadtan a szőke srác.
Erőt vettél magadon és előleptél a falak mögül. Észre se vetted,hogy Hinata mögüled fut egyenesen hozzájuk.
- Várj,Hinata! - szóltál neki,mire megállt és rád nézett.
Ezt a srácok is észrevették.
- Nocsak. Még egy aranyos lány. - nézett rád és felcsillant a szeme.
- Hagyd békén Shimizu-senpait. - mondtad halkan,de a tőled legbátrabb módon.
- Milyen édes! Olyan halk,mint a másik. Na de most menj szépen vissza az alsós kis barátoddal - utalt itt Shoyora. - és maradjatok ki ebből.
- Alsós?! - hökkent meg a vöröske.
- Veled egyidős vagyok,te barom. - mondtad karba tett kézzel,mire a háttérben lévő fiúk halkan nevetni kezdtek. Büszke voltál magadra,amiért ezt ki merted mondani. Ő elrugaszkodott a faltól és odament hozzád.
- Választhatsz! Vagy el mész a vörivel vagy átveszed a szemüveges lány helyét. - vigyorgott rád.
- Hogy érted?
- Gyere el velem egy randira és akkor békén hagyom. - támaszkodott meg a fejed mellett.
- Akkor inkább én. - sóhajtottál. - Elmegyek veled valahova,de akkor szállj le Shimizuról.
- (Név)-chan,ne csináld. - mondta Kiyoko és Shoyo.
- Hagyd,senpai. Megleszek. - mosolyogtál rá.
Ő és Hinata elsétáltak,még te ott maradtál.
- Holnap délután kettőkor a sulitok előtt. - kacsintott rád és már el is tűntek.
Kifújtad a bent tartogatott levegődet és visszaindultál a ti csapatotokhoz.

- (Név)-chan. - ment oda hozzád Kiyoko. - Nagyon köszönöm,hogy megvédtél. Tényleg nem kellett volna.
- Ugyan,semmiség. - mosolyogtál.
- Egyébként nyugodtan hívj Kiyoko-sannak. Elvégre csak egy év van köztünk. - válaszolta kedvesen.
- Oh,rendben.

🕑a randi napján🕑

Ott álltál a suli előtt és vártad,hogy az a srác eljöjjön.
- Szia. Hát eljöttél. - mondta, amikor odaért hozzád.
- Muszáj volt,nem? - kérdezted.
- Igazából ez becsület kérdése volt. Simán dönthettél volna úgy,hogy nem jössz. - mosolygott.
Erre elpirultál,hisz tudtad hogy ezzel behúzott a csőbe.
- Na akkor menjünk.
Elindultatok,útközben megálltatok és vettetek (nem epres tejet!) jégkrémet. Leültetek egy padra és élveztétek a hűsítő édesség ízét.
- Tudod,örülök hogy veled tölthetem ezt a délutánt. - mondta az eget kémlelve. - És ezt komolyan mondom.
- Ha nem vagy olyan vagánykodó,mint a tornateremnél akkor el lehet veled ütni az időt. - vontad meg a vállad.
- Nem ismételhetnénk? - nézett rád.
- Nem tudom. - mondtad továbbra is a jégkrémnek szentelve figyelmed.
- Ha veszek neked mégegy jégkrémet?
- Mi? - kaptad oda a fejed a szó hallatán.
Ezen csak elnevette magát. Istenem,de édesen nevet! - gondoltad magadban.
- Na gyere. - megfogta a kezed és visszahúzott a bolthoz. Vettetek még egyet a kedvenc ízedből. Sétálgattatok az utcák közt és észre se vettétek,hogy el telt az idő. A Nap már lemenőben volt, lilásra festve a kék eget. Terushima már azóta nem engedte el a kezed,amit te nyugodtan tűrtél ugyanis a kedvenc édességedért mindenre képes voltál.
- Megkóstolhatom a tiéd? - kérdezte.
- Bocsi,már nincs több. - mondtad a pálcikát nyalogatva.
- Én nem úgy értettem.
Azzal odahajolt hozzád és megcsókolt. Meglepődve tűrted,majd tétovázva de visszacsókoltál.
- Hmmm,dinnyés. Az finom! - mosolygott rád.
Nem tudtad mit mondj,ezért csak bólogattál egyet.

Másnap reggel fáradtan keltél ki az ágyból nővéred hangjára.
- Onee-chan...mit akarsz? - dörzsölted a szemed.
- Elmentem venni egy kis nasit és hoztam neked is.
- Mit hoztál?
- Dinnyés jégkrémet.
Amint meghallottad a szót,a fejed teljesen elvörösödött. Eszedbe jutott a tegnapi.
- Mi-mindjárt megyek! - kiáltottad és már öltöztél is.

...

Esküszöm,ez lett az eddigi
legcringlebb rész,amit valaha írtam xDD De azért remélem jól sikerült!

Haikyuu!! with you [Haikyuu!! Oneshots]Where stories live. Discover now