5.

1.7K 68 31
                                    

Taehyung spojrzał na niego zdezorientowany

T-CO TY ODPIERDALASZ?

Y- NIE WAŻ SIĘ JEJ DOTYKAĆ!

T-Bo co?! Pobijesz mnie?!

Yoongi uderzył Taehyunga aż ten się zachwiał. Nie na długo Taehyung był dłużny ponieważ, z równą siłą uderzył Yoongiego rozcinając mu wargę. I tym sposobem zaczęła się bójka. Już dawno do w pokoju wszyscy się zlecieli i ku twojemu zdziwieniu nie chcieli ich rozdzielać a wręcz przeciwnie komentowali wszystko i się śmiali.

[zjeby]

Jm(Jimin)-Ej ej już spokojnie

Jimin zaczął ich rozdzielać, ale coś mu nie wychodziło i bójka dalej trwała, wiec postanowiłaś ich rozdzielić.

T/I-Chłopaki przestańcie proszę;(

Yoongi spojrzał na ciebie i Taehyung wykorzystując sytuacje uderzył go.
Nagle jakaś siła tobą zawładnęła i rzuciłaś się na Taehyunga. Chwile go biłaś aż w końcu kopnęłaś go w krocze. Gdy Taehyung zaczął się wić na podłodze poczułaś się bardzo władczo, ale gdy zobaczyłaś wkurzone miny innych chwyciłaś Yoongiego za rękę i zaczęłaś uciekać czym prędzej do okna, które wcześniej wybiłaś.

Udało się wam uciec

Y-Nie przestawaj biec, gonią nas

Odwróciłaś się i zobaczyłaś jak cały gang z Taehyungiem na czele was goni.

T/I-Gdzie biegniemy?

Y-Do domu

T/I- Ale wtedy będą wiedzieli gdzie mieszkamy

Y-Racja, to gdzie?

T/I- Może do pracy rodziców?

Y- Ale to jest daleko

T/I- Fakt, mam pomysł, biegnij za mną

Wbiegliście na czyjąś posesję i zaczęliście udawać, że to wasza

T-No i mamy was

T/I- No nie za bardzo

Jk-A to dlaczego

T/I- Bo dopóki jesteśmy na naszej posesji gówno możecie zrobić.

Jm-A co jak będziemy tu stać aż do waszego wyjścia?

Jk-No właśnie?

Y- To życzę miłej zabawy :*

Odwróciliście się nie wiedząc co zrobić. Postanowiliście improwizować.
Podeszliście do drzwi i zadzwoniliście dzwonkiem.
Otworzyła wam kobieta po 30-stce

T/I- Cześć mamo

[boże co za wstyd]

Wręcz wepchnęliście się do środka. Kobieta była bardzo zdezorientowana, wiec nie protestowała.

Y-Jezu dziękujemy pani-ukłonił się

K(kobieta)- Za co?

BAD BOY|Kim TaehyungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz