פרק 10

192 10 1
                                    

החשיך די מהר, אז החלטנו לרדת מהסירה ולחזור בחזרה לביתה של דודתה.
היינו רטובות מאוד בזכות ליעם! רעדתי מקור ונצמדתי אל אמילי.
עלינו במדרגות ששימשו גם לירידה שלנו לעבר הים.
עצרנו באמצע כשראינו את כל הכיתות כולל F4 עומדים ומדברים ביניהם לפני שהם נפרדים אחד מהשני כדי לחזור למלון שלהם או משהו כזה.
לפתע ראיתי מכונית לבנה גדולה, הנהג של המכונית קם ופתח את הדלת של המושב האחורי.
ראיתי את דילן יוצא ממנו ומחזיק בידיה של האיידול שלי, ג'סיקה.
״הי, זאת ג׳סיקה הדוגמנית המפורסמת, לא?״ לחשה לי אמילי.
ליעם ושאר הבנים התקדמו אליהם ודיברו.
לא הבנתי מה קורה, מאיפה דילן מכיר אותה? איך הם קשורים אחד לשני? הייתי מבולבלת מאוד והבטתי בדילן שהביט בי לרגע גם כן, אך השפלתי את ראשי מהר כי לא רציתי שהוא יראה אותי ככה.
״בואי נלך...״ מלמלתי אל אמילי והיא התקדמה איתי.
״ילדת מכבסה.״ ליעם בא אלי.
״מה אתה רוצה עכשיו?!?!״ צעקתי עליו.
״תגידי תאמת, נכון את מאוד שמחה לפגוש אותי כאן?״
״נראית מאוד משועממת בסירת הדייגים הזאת.״ הוסיף לאחר מכן.
״הייתי מאוד שמחה לפני שפגשתי אותך!״
״בגלל שאת גם תלמידה בבית הספר שלנו, תצטרפי אלינו עם בא לך.״ התעלם מדבריי ושינה לנושא אחר. 
הוא התסתובב ובא ללכת  אך לפני שהלך רציתי להגיד לו שאני לא מתכוונת לבוא.
״אני לא יודעת למה כוונתך, אבל לא משנה לאן אתם הולכים אני ממש לא מתכוונת להצטרף אליכם!!״ למרות שהוא התרחק ממני לאט יכולתי לדעת שהוא שמע אותי.
״יש מסיבה לשובתה של ג׳סיקה, זה יהיה כיף, את תבואי גם, נכון?״ אמר דילן לפתע בחיוך שכבש לרגע את ליבי.
לא יודעת למה, אבל דבריו של דילן גרמו לי לרצות לבוא ועוד זה מסיבה מיוחדת לאיידול שלי, איך אסרב לזה?
״כן, אני אבוא...״ מלמלתי אליו.
״אני בטוח אהיה שם...״ המשכתי לומר.
מה יש לך ליסה?? למה אמרת את זה הרגע? זה נשמע כאילו את מהופנטת ממנו...לא, אני לא מרגישה שום דבר כלפיו, נכון?
מזווית עיניי ראיתי את ליעם ומבטו היה די מאוכזב מתגובתי, אבל לא היה לי אכפת, אני בחיים לא אסלח לו!
לינדה, סטלה וג׳יורג׳יה התקרבו אלי ומבטי ישר הופנה אליהן, מה הן רוצות ממני עכשיו?
״אני יודעת מה אתן רוצות להגיד, תאמינו לי אני ממש לא רוצה ללכת לשם.״ אמרתי להן.
״אם ליעם ודילן הזמינו אותך, את חייבת לבוא למסיבה הזאת, זה לא יהיה בסדר לסרב להם, את לא חושבת שאני צודקת?״ שאלה סטלה.
״כן..״ היה משהו בדבריה, למרות שאני לא סובלת אותה, היא אמרה לפחות משהו נכון...אני לא יכולה לסרב לשתי ההזמנות. ממש אבל ממש לא רציתי ללכת...אחרי זה אני אראה אנוכית, וגם זאת האיידול שלי...
״הם לא סיפרו לך כנראה הכל...״ לינדה הצטרפה לשיחה.
״לא סיפרו לי...״ קטעתי אותה לרגע.
״זאת מסיבת תחפושות, את צריכה להגיע מחופשת יפה...אם את רוצה יש לי שתי תחפושות במקרה, אני יכולה להלוות לך אחת מהן...״ ג׳יורג׳יה לחשה לעברי.
״מסיבת תחפושות?״ לא הבנתי למה הם עושים מסיבת תחפושות עכשיו ובעונה הזאת.
איך זה היה קשור למסיבה של ג׳סיקה לשובה? היה משהו חשוד בדבריהם.
״לא צריך, אני אלווה לה תחפושת ממני.״ אמילי נדחפה לשיחה.
״אוקיי, איך שאת רוצה.״ סטלה הסתובבה והבנות הלכו בעקבותיה בחיוך.

בנים על פני פרחים 🌺 Where stories live. Discover now