Gülme ve ağlamanın kardeş tepkiler olduğunu okumuştum bir yerlerde .O sebeple de kahkalarla gülerken bir anda ağlamaya başlayan insanlar gördüğümde çok da şaşırmam aslında.
Son zamanlarda bu durumun biraz tersini yaşıyorum ben de .Ufak ufak mızıldarken bir anda böğür böğür ağlamaya başlıyorum .Zirveyi kahkalarımla görüp sonrasında yorulup sakince oturduğum yerde dalıp gidiyorum.Aslında bu çok iyi hallerim sadece ağladığım günlerim de oldu mesela.Bundan 2 ay öncesine kadar sadece ağlamak için uyanıyordum ağlayarak sızıyor sonra tekrar uyanıp sızana kadar tekrar ağlıyordum.Ne sıkıcı bir insan tipi değil mi? Aaaa ben böyle ruh halime dalıp kendimden bahsetmedim size ne ayıp şey.
Ben kim miyim ben Edayım.29 yaşında şu hayatta birkaç dostu ve anneannesi dışında kimsesi olmayan ,yalnız ,3 ay öncesine kadar 4 yıllık uzatmalı bir aşk hayatı olan,mutlu olduğuna inandırılmış,şu günlerde depresyondan çıkmak için uğraşan ,eski bankacı Eda.Ahhh canımm Eda.
Tam bir yengeç burcudur Edacığım .Duygusal ,huzuru sever,evine bağlı kendim diye söylemiyorum çok da duyarlı anacımdır.Ama şu ana kadar bu özelliklerim ne işime yaradı derseniz koca bir hiç derim .Şöyle vurdu mu masaya sözünü dinleten zar zar ağlamak yerine diliyle karşısındakini döven biri olmayı ne çok isterdim .Anneannemin -biraz cabbar olacaksın evladım -cümlesindeki cabbar olmayı hele.Ama yapamam ki çocukluğumdan beri hayal kuran ,odasında bu hayallerini günlüğüne yazan hatta resimlerini çizen çocuğum ben .Nasıl cabbar olayım dimi.
Ve hatta hayallerimin peşinde koşacağım diye derecelerle bitirip ne referanslarla girdiğim, gencecik yaşımda müdür yardımcılığına yükseldiğim bankacılık kariyerimi bir hafta içinde sonlandırıp 2 hafta önce çocukluk hayalim olan minicik kitapevimi açtım. Ne badireler atlattım ne perişan oldum bilseniz vallahi alnımdan öperdiniz.Anlatacağım hepsini tek tek anlatacağım dostlarım.Ama şimdilik Edanıza hoş geldin diyin 🥰🌸🌸🌸🌸🌸👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Yıldıza dokunarak bölümü oylamayı unutmayınız efenim🙏🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyunbozan TAMAMLANDI) I
Hài hước-Sen O'sun.Beni müdürüme ispiyonlayan... -İspiyonlamak demeyelim de. -Ne diyelim züppe patronun egosu mu diyelim? -Ooo üslup bu mu? Hayallerinin peşinde koşan bir Eda Ve Eda'nın hayallerine salça olan Onur. Eğlenceli ,inatçı bu çiftin...