43.İyi misin?

4K 664 32
                                    

Gökhan'ın Anlatımıyla
Günümüz
Girişteki portmantoya anahtarımı fırlatıp,attığım basketin sevinciyle havayı yumruklayarak salona geçtim.Ve karşımda televizyon ışığında oturan Ömer'i gördüm.Tövbe tövbe bu saatte evde ne işi var bu herifin.Ne izliyor o.Yemek programı mı?İyice delirdi bu hayır olsun.

-Ömer.Hayırdır birader?
-Ooo Vedat Milor da geldi.Hoşgeldiniz gurme bey.
-Yine ne saçmalıyorsun acaba manyak herif?
-Diyorum ki acaba bugün hangi mekanları zengin etti beyimiz?
-Allahım.Sen hala orada mısın lan?Ne çok takıyorsun ya.
-Ne oluyor lan?Bugün sözleşmiş gibi herkes bana aynı cümleyi kuruyor.Çok takılma Ömer..Basit bir şeydi Ömer..Ne çok takıyorsun Ömer..İyi takmayız artık.Ne halt ederseniz edin.
-Ömer iyi misin abi sen?
-İyiyim ben.Baksana harikayım.Gecenin körlerinde evin yolunu zor bulan Ömer saat on olmadan aile babası gibi evde televizyon seyrediyor. Yakında eve gelmeden arayıp bir şey lazım mı diye de sorarım ben.
-Oğlum ne oluyor lan?Sarhoş musun sen?
-Çok değil.
-Hmm.Sen bizden sonra ne yaptın bugün birader?
-Hiç ..Betül Hanımı yurda bıraktım.
-Sonra da bizim çocuklar toplanmışlar onların yanına uğradım.Sarmadı eve geldim işte.
-Sizinkilerle sorun mu var peki?
-Yok ne olacak abi?
-Betül ile peki?
-Betül?
-Evet birader Betül.
-Betül.

Bak daldı gitti yine manyak.Neyse sorunun kaynağını anladık en azından.Sıra içeriği çözmede.Şimdi insan gibi sorsak anlatmaz bu.Her zamanki taktiği deneyeceğiz mecbur.

-Anladım Betül Tuna ile barıştı.Ee normal olur öyle ilişkilerde kavga falan halletmişler demek.Sen kesin Tuna'yı patakladığını söyledin o da sevgilisini dövdün diye kızdı değil mi?
-Ne sevgilisi oğlum.Tuna falan yok.Saçma sapan konuşup kurma beni adama,zaten aklıma geldikçe delleniyorum.Kafam bozuk gidip tekrar dövmeyeyim iti.
-Tamam lan tamam.Yanlış anladım ben demekki.

Hımm.Sorun Tuna değil demek.Ama işin içinde Betül kesin var.Ulan Ömer ne vardı sanki bir kerede dökülseydin.Ah ben gözünü seveyim ben Onur Abimin be.Sinirlenince ortalığı yakıyor falan ama en azından doğru düzgün iletişim kurabiliyoruz adamla.Az abisine çeker insan davar.

-Anladım ya tamam.Sonay bahsetmişti tatilde biriyle mesajlaşıyormuş Betül.Son günlerde de baya eğleniyormuş hatta.Sırıta sırıta yazıyordu dedi Sonay.Ondan bahsetti sana ,sen de haklı olarak sinirlendin.Sonuçta o kadar Tuna'yı dövdün.Her işin de bir raconu var değil mi?Biraz beklesin yani en azından.
-Gökhan iki saattir ne anlatıyorsun sen birader?Bak şu an kafamın içinde Ferdi Tayfur çalıyor biliyor musun?Kimle mesajlaşıyormuş bilmiyorum abi.Yani biliyorum da artık bilmemin bir anlamı yok.Anladın mı beni?
-Ee ne o zaman oğlum bu halin.Şurada kendi kendimize betin fırtınası yaptırıyorsun insana.Bin tane olasılık çürüttük.Ne dedi de perişan etti bu kız seni?
-Bir şey demedi abicim.Hiçbir şey demedi.Aptal gibi bir şey demesini beklediğime kızıyorum ben.Takılma bu kadar dedi.Sal beni dedi.Oldu mu?Sen de beni sal artık bir zahmet be.Çıkıyorum ben dolaşırım biraz.Hadi eyvallah.

Bak bak vurdu kapıyı çıktı maloz.Lan sarhoş sarhoş araba kullanmasın bu.Hah anahtar burada.İyi yürüsün biraz kendine gelir.Belli ki dert büyük anca açılır.Vah Ömer'm vah.Bu turuncu kız seni bitiriyor mu be biraderim?

Yıldıza dokunup bölümü oylamayı unutmayınız efenim🙏🏻🙏🏻

Oyunbozan TAMAMLANDI) IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin