Onur'un Anlatımıyla
GünümüzKızlarım Muğla'ya gidişinden yaklaşık iki hafta sonrasında kitapçı tamamen eski haline dönmüştü.Bu işin bu kadar hızlı olmasında kitapçının yangından az hasarla kurtulmuş olmasının yanında ,benim ısrarlarımın ve Gökhan'ın Sonay'ına çabucak kavuşma arzusuyla çalışanların ensesinde boza pişirmesi de etkili olmuş olabilir .Sigorta zararı karşılamak için davanın sonuçlanmasını beklerken ben Eda'ya bu ayrıntıyı söylememiştim tabi.Çünkü tadilat işini benim üstlendiğimi duysa ortalığı ayağa kaldırırdı cadım.
İki hafta şirketteki yoğunluk,kitapçının tadilatı,Murat itini bulma çalışmaları derken haşatımız çıkmıştı.Ama sonunda canhıraş uğraşlarımız işe yaramış hem tadilatı bitirmiştik hem de yangın işinin azmettiricisi olan Murat'ı bulmuştuk.Bu konuda Vedat Abinin hakkını asla ödeyemezdik.Kendisi adamı hem bulmuş hem de emniyetten önce ifadesini kendi almıştı.Tabi içimdeki yangını söndürmek için bana da güzel bir fırsat vermişti sağolsun.Biz de bize sunulan bu güzel imkanlar doğrultusunda Murat Bey'e kendimizi biraz ifade etmeye çalışmıştık.Şimdilerde içerde yatıyor it.Zaten o ortalıkta dolanırken benim Eda'yı uzaktan da olsa gözetim altında tutmamın başka bir açıklaması olamazdı.Eda tedirgin olmasın diye her ne kadar bu durumu ona belli etmesemde Murat yakalanana kadar Eda ve kızlar peşlerinden gönderdiğimiz Vedat Abi'nin adamları tarafından çaktırmadan koruma altına alınmıştı.Her neyse bu iş de bittiğine göre Eda'ya kitapçısının tadilatının bittiği müjdesini vereyim artık.Günde on defa bunu sormak için aramaz biraz da benimle ilgilenir belki hanımefendi:
-Hahah.Alo,aşkım?-Güzelim.Nasılsın canım.Pek keyiflisin.
-Evet.Kızlarla plaja geldik de.Denizden şimdi çıktım ben de.Nasılsın Onurcuğum.-İyiyim ben de hayatım.Ama senin kadar keyifler yerinde değil burada.Sıkıcı Ankara yazı,pişiyoruz.Bak ne diyeceğim sana,fotoğraf atsana bana.
-Nasıl ,Şimdi mi?Bu halimle mi?
-Hıı.Şimdi o halinle.Ya da yok yok atma.Sen şimdi bikinili falansındır.Sevgilinin libidosu zaten iki haftadır stratosferde daha da perişan etme .Vazgeçtim.
-Aman Onur.Ne ayıp şeyler..
-Ayıp mı?Konuşturma beni istersen güzelim.
-Tamam tamam sustum.Sen ne diyecektin bana.
-Ha.Şey..Senin dükkan tamamen bitti hayatım.Sana son halinin fotoğraflarını attım.Güzel sahibini bekliyor.
-Yaa. Dur aşkım bakayım fotoğraflara bir saniye..Hihh Onur çok güzel olmuş.Bayıldım resmen.Çok teşekkür ederim aşkım.Sizi de çok yordum.
-Rica ederim sevgilim üzülmesin yeter.Eda acaba hiç tadilat yaptırmadan bizim eve yakın bir yere sana yeni bir kitapçımı açsaydık hayatım?
-Of yine mi?Bizim evimiz yok Onur .Şunu artık kabul etsen.
-Var hayatım.Bizim bir evimiz var ve sen bunu en yakın zamanda kabul edeceksin.Şimdi dirensen ne olacak evlenince ayrı evlerde mi yaşayacağız sanki?
-Yine mi evlilik meselesi Onur Bey?
-Evet yine evlilik meselesi Eda Hanım.Bak babama da anlattığımdan beri gelinimle ne zaman tanışıyorum diye soruyor.Sen de bakayım bana anneannenle konuşacaktın ,konuşmadın mı hala?Ne zaman geliyorum ben tanışmaya?
-Konuştum.
-Konuştuuum.Ee ne konuştun anlatsana kızım.
-Koca adamsın benim taklidimi mi yapıyorsun utanmadan.Terbiyesiz.
-Eda!
-Of tamam konuştum işte anlattım seni.Zaten biliyordu daha önce telefonda bahsetmiştim.Şimdi tamamen duruma hakim.Oldu mu?
-Oldu mecbur.Sanki başka çare mi bırakıyorsun adamda.
-Aşkım iki gün sonra geliyorum zaten.Yüzyüze konuşalım bunları olmaz mı?Geriliyoruz sonra hayatım.
-Tamam madem öyle olsun bakalım.Şimdilik.Seni seviyorum bu ayrıntı hanemize yazılsın lütfen.
-Haha ben de seni aşkım benim.Kapatıyorum şimdi.Görüşürüz Onurcuğum.
-Görüşeceğiz cadı görüşeceğiz.Dikkat et kendine.Öptüm hadi.
Yıldıza dokunup bölümü oylamayı unutmayınız efenim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyunbozan TAMAMLANDI) I
Humor-Sen O'sun.Beni müdürüme ispiyonlayan... -İspiyonlamak demeyelim de. -Ne diyelim züppe patronun egosu mu diyelim? -Ooo üslup bu mu? Hayallerinin peşinde koşan bir Eda Ve Eda'nın hayallerine salça olan Onur. Eğlenceli ,inatçı bu çiftin...