Onur'un kollarının arasında kitapçımın yeni halini seyrederken ne kadar şanslı bir kadın olduğumu bir kere daha anladım.Dükkanımın yeni hali eskisinden çok daha şık çok daha güzel duruyordu.Konsept olarak aynı olsa da kullanılan malzeme ve aksesuarlar kalitesiyle resmen ben buradayım diye bağırıyordu.Gözlerimi kızlara çevirdiğimde onların da hayran bakışlarından dükkanımızın yeni halini beğendiklerini anlayabiliyordum.Tüm bu güzel duygulardan kopmadan olayın mimarı olan canım Onur'uma döndüm:
-Onur burası çok güzel olmuş ama hayatım.
-Yaa demek beğendin güzelim.Sevdim valla.
-Beğenmek ne kelime .Bayıldım.Ama sigorta bunun tamamını karşılamayı nasıl kabul etti ki?Biraz fazla olmamış mı aşkım?Sorumun cevabını beklerken dükkana girdiğimizden beri beni sarmalamayı bir an olsun bırakmayan Onur'un gözlerini görebilmek için kafamı yukarıya doğru kaldırdım.Ancak o benimle göz göze gelmek yerine çarpık gülümsemesiyle etrafı seyretmeye devam ederek başımın üzerine kondurduğu öpücüklerinin arasında konuşmaya devam etti:
-Hiç bilmiyorum hayatım.O işlerle şirketin muhasebecisi ilgilendi.Ben dekor kısmına kafa yordum.Hem boşver sen şimdi onu dekora ne diyorsun sevgilin yine ana dili gibi konuşmuş dimi ama.
-Haha.Yine çok mütevazisiniz Onur Beyciğim.Ama bu sefer size hak vermemek elde değil.Çok teşekkür ederim aşkım çok güzel olmuş.O zaman biz yarın kızlarla iş başı yaparız .Uyar değil mi kızlar?
-Tabi çok iyi olur abla.Şey benim yarın sabah biraz işim var ama öğlen gelsem sorun olur mu?Sonay yanındaki Gökhan'a kaçamak bakışlar atarak soruyu sorarken sanırım herkes yarınki işlerinin baş rolünde Gökhan'ın olduğunu anlamıştı.Özleşti çocuklar ama ne yapalım.Rahat rahat görüşsün çocuklar.
-Hayırdır yine yedi ayrı kıtada kahvaltı yapılacak herhalde?
-Nasıl,Anlamadım Ömer?
-Sen ona bakma bebeğim.Saçmalıyor yine.Sanane lan evet kahvaltı yapacağız hem de senin mekanının dışında başka yerlerde ne var?
-Şuna bak şuna horoz gibi dikleniyor bir de.Hiç utanma da yok.
-Hah diyene bak.
-Aaa konuştu turuncu kafa.Henüz utanılacak şeyler yapmaya başlamadım canım ama sen şahit olmak istiyorsun gibi geliyor yanlış mıyım?
-Terbiyesiz sapık.
-Teveccühünüz bayan portakal.
-Heeeeyy.Gevezeliğiniz bittiyse biz Eda'yla evimize gidiyoruz.Siz de defolun nereye gidiyorsanız gidin.Beyler biriniz kızları yurtlarına bırakırsınız.
-Biz Sonay'la biraz takılacağız abi ama Betül'ü bırakırım.
-Siz planınızı bozmayın ben yurda otobüsle giderim.
-Otobüsle gidermiş turuncu kontes.Sen şimdi adamın başına bela olursun.Ben bırakırım seni.
-Aman istemez dayanamayıp yolda gırtlağına falan çökerim asıl o zaman benim başım belaya girer.Allah korusun seni adam yerine falan koyarlarsa bir de.
-Valla ne yaparsanız yapın biz Eda'yla çıkıyoruz.Hadi hayatım evimize gidelim.Onur'un elimi tutup dükkandan beni çıkarmasıyla arkamızda bizim çocukları bırakarak Onur'un arabasına doğru yürümeye başladık.
-Niye evimiz diyorsun Onur, çocukların yanında?
-Çünkü evimiz hayatım.
-Değil Onur.Orası senin evin .Benim kendi evim var.
-Of yine mi aynı muhabbet Eda?
-Evet.Ayrıca beni evime bırakıyorsun bu akşam.Zaten Nunişime gitmeden önce de sendeydim.Evimi özledim ben.
-Pardon?Gelir gelmez ne güzel şakalar bunlar böyle Edacığım.Tatil yaramış maşallah sevgilime.Sana iki hafta sonra kavuşuyorum ve evine bırakıyorum öyle mi?
-Onur ama ya..
-Aması falan yok Eda lütfen.Gerçekten sinirleniyorum.Hadi bin arabamıza evimize gidelim.
-Of tamam.Iıııııııghhh.
-Bak bak sinire bak şunun.Iııııghlanmaz sevgiliye.Sanki beni sinir eden kendi değilmiş gibi ukala ukala sırıtırken kapımı kapatıp kendisi de direksiyona geçti Onur Bey.
-Bu arada hafta sonu babama yemeğe gidiyoruz güzelim haberin olsun.Orhan Karlı artık geliniyle tanışmak istiyormuş.
-Haa.Ne,ne gelini?Ay ne diyorsun Onur?
-Haha sakin ol hayatım.Nefes al.Anlatırım önce evimize gidelim.O şeklini almış dudaklarımla araba süren Onur'a bakakalırken o yüzüme dalga geçer gibi bakıp aynı sırıtışla elinde olan elime öpücükler konduruyordu.
Allahım bu adam beni gerçekten öldürecek.Rahat herif.
Yıldıza dokunup bölümü oylamayı unutmayınız efenim🙏🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyunbozan TAMAMLANDI) I
Humor-Sen O'sun.Beni müdürüme ispiyonlayan... -İspiyonlamak demeyelim de. -Ne diyelim züppe patronun egosu mu diyelim? -Ooo üslup bu mu? Hayallerinin peşinde koşan bir Eda Ve Eda'nın hayallerine salça olan Onur. Eğlenceli ,inatçı bu çiftin...