Onur'un Anlatımıyla
Yakın Zaman
-Abi bulduk Eda Hanım'ı.Memleketinde anneannesinin yanındaymış .
-Ha tamam o zaman .Memleketindeyse olur.Oğlum gizemli gizemli konuşmasana mafya filmi mi çekiyoruz burada ?Adam gibi anlatsana şu işi.
-Pardon abi heyecanlanınca bir an...Eda Hanımın yaşayan tek yakın akrabası anneannesiymiş ,kendisi Muğlada bir kasabada yaşıyor.Anneannesini ziyaret etmiş istifadan sonra.Neyse o konulara çok girmeyeyim geriliyoruz .Sonra işte on gündür oradaymış.İki gün önce dönmüş Muğladan.Bahçelievlerde bir dükkan kiralamış.Ha bir de dükkan sahibine kitapçı açacağını söylemiş.Duyduklarım karşısında şok olduğum yetmezmiş gibi bir posta da küçük hanımın ticarete atıldığına şaşırdım.Tüm bunları düşünürken yüzümdeki sırıtmaya engel olamadım:
-Demek kitapçı açıyormuş.Bak sen kültür mantarına .Bunlar çok güzel haberler Gökhan'ım teşekkür ederim kardeşim. Şimdi sen git kiraladığı dükkanın mümkün olabilecek en yakınında satılık bir dükkan bul bize.Bitişiği ,karşısı,çaprazı artık neresi olursa.Ömer'e emrivaki yapacağız.Abisinin bir işine yarasın it.Güzel haberi aldığım günün ertesinde Gökhan muhiti araştırıp Eda'nın karşısındaki dükkanın sahibini satışa ikna etmişti.Şimdi tek mesele bu dükkanın Ömer'in hayallerini süsleyen dükkan olduğuna Ömer'i ikna etmekti.
-Sen şimdi bana sormadan kahveci için mekan mı satın aldığını söylemeye çalışıyorsun abi?
Ofisimdeki deri koltuğuma yaslanmış Ömer'in çıldırmamak için kendini tutmaya çalıştığı hallerine gülerek sorduğu sorularını cevaplıyordum.
-Çalışmıyorum açık açık söylüyorum.Bana yardım et dedin ben de ediyorum oğlum.Daha ne istiyorsun anlamıyorum ki.Günlerdir en iyi adamımı senin işin için yoruyorum.Öyle değil mi Gökhan?
-Öyle abi.Gökhan sorumu cevaplarken gülmemek için benimle göz göZe gelmemeye gayret ediyordu.
-Elimize senin kafandakine uygun bir dükkan düştü ,değerlendirelim bize de yatırım olur dedik.Ha istemem dersen ben birilerini bulurum oraya.
-Sen yatırım için aldın?Yerime birilerini bulursun? Baksana abi ülkenin en iyi üniversitelerinden birinde ekonomi okuyup üZerine İtalyada uluslar arası ticaret masterı yaptın sonra döndün babanın şirketinde ceo oldun ve şimdi bana işletme açacağını mı söylüyorsun?Gerçekten o kadar gerizekalı mı görünüyorum o koltuktan bakınca .
-Yok çok değil.Ama varmış içimizde öyle bir heves.Biz de yeni farkettik doğrusu.Ha söylemeyi unuttum kabul edersen senden kira da almam muhtemelen.
-Ha öyle bir ihtimal vardı yani?
-Herhalde .Kaç yıllık ticaret erbabı insanlarız .Bedavaya iş yaptığımız nerede görülmüş oğlum.Sen ilk olacaksın ama.
-Aman ne iyi.Görelim madem şu öve öve bitiremediğiniz mekanı.Ömer'i ikna etmenin sevinciyle onun arkasından şirketten çıkarken Gökhanla yumruklarımızı tokuşturuyorduk.Şirketten canım kardeşimin mekanını görmek için çıktığımızda saat aksam yedi civarıydı.Haftalar sonra Edayı ilk defa göreceğim aklıma düşünce yeni yetme delikanlılar gibi heyecanlandığımı hissettim.
Araba kağıtlarla camlarını kapattığımız yeni dükkanın yakınında durduğunda araçtan önce arkada oturan Ömer indi.Sokağı,dükkanın önünü ,muhiti iyice bir süzüp kendini merakla içeri attı. Vereceği tepkiyi önceden ölçüp gardımızı almak adına Gökhan ile ben dikkatle Ömer'i süzüyorduk.O esnada Ömer heyecanla bize dönerek:
-Harika.Ben arasam bu kadar güzelini bulamazdım bayıldım .Çok teşekkür ederim aslan kral deyip kocaman sarıldı bana dana.Sırtına iki vurup Ömer'i kendimden uzaklaştırdım.
-Herhalde oğlum o kadar saha taraması yaptık anlarız bu işlerden diyoruz ,değil mi Gökhan?
Gökhan alttan alta sırıtıp:
-Bir taşla iki kuş abi dedi fısıldayarak.
Ömer tadilat işiyle ilgilenen ustalara derdini anlatırken biz de Gökhanla sırıtmamızı saklamak için arkamızı Ömer'e dönmüş sokağı seyrediyorduk.İşte tam orada yine karşımdaydı.Kitapçısının önüne attığı şirin yuvarlak masada esmer bir kızla oturuyordu.Batmak üzere olan bahar güneşi yüzünü, saçlarını yalıyordu.Elinde kadehi, ayaklarını sandalyesinde toplamıştı.Kafasını geriye atmış gözleri kapalı tatlı tatlı bir şeyler mırıldanıyordu.Karşısındaki genç kız gülümseyerek seyrediyordu onu.Onu ne kadar seyrettim bilmiyorum.Bildiğim tek şey vardı dünya küçük ama ben büyüktüm Edacım.
😇😇😇
Yıldıza dokunup bölümü oylamayı unutmayınız efenim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyunbozan TAMAMLANDI) I
Humor-Sen O'sun.Beni müdürüme ispiyonlayan... -İspiyonlamak demeyelim de. -Ne diyelim züppe patronun egosu mu diyelim? -Ooo üslup bu mu? Hayallerinin peşinde koşan bir Eda Ve Eda'nın hayallerine salça olan Onur. Eğlenceli ,inatçı bu çiftin...