49.Özür

4.1K 658 28
                                    

Eda'nın Anlatımıyla
Günümüz

Of Eda ne var sanki, ne çok abarttın sadece özür dileyeceksin.Yanlış anladım diyeceksin bitti gitti.Hem dayanamaz Onur sana.Ya dayanamaz tabi şu haline bak arkasına da yaslandı.Bacak bacak üstüne atıldı oh kollar da birleşti göğüste.Ohoo işin zor kızım adam gardını aldı kısık kısık bakıyor bak.Süründürecek seni belli ki.Aman kimi süründürüyor o be.Efendilik yapıp ayağına kadar gelmişim daha ne istiyor beyimiz.Artık kabul etmezse de kendi kaybeder.Ay öyle deme Eda sen de kaybedersin.Evet kaybederim galiba of.

Şuna bak çok da yakışıklı aşkım benim.Ama çatma kaşlarını öyle kırışacaksın bak.Ya da vazgeçtim çat, kırış biraz.. Hande yellozu da gitsin kırışıksız adam bulsun kendine.Kadına bak ya daha dün gelmiş bugün benim sevgilime dadandı pislik.Ama pas vermemiş benim sevgilim.Yani Ömer Betül'e öyle demiş.Abim çok sinirlendi 'Hande'yi niye karıştırıyorsun salak herif.Eda'yı da üzdün yok yere.Ne gerek vardı?' demiş.Valla ben Betül'ün yalancısıyım.Bu Betülle Ömer ne ayak hiç anladım ha.Bir iyiler bir kötü çözemedik hallerini.Sonay da Urfada ona da soramıyorum.Neyse dönünce öğrenirim artık .O illaki Gökhan'dan duyuyordur bir şeyler.Of Eda ne diyorsun iki saattir adam karşında konuşmanı bekliyor.Sen, yok Ömer yok Betül saçma sapan hayallerdesin.Tamam kendine gel hemen düzelt bu işi.

-Onur?
-Efendim Eda.
-Ya Onur .Yapma şöyle zaten zor.
-Zor olan ne Edacığım.Sevgiline içini açmak , hatalı olduğunu kabul etmek mi?
-Ne yani bütün hata bende mi şimdi?Ne ?Kaldırma kaşını hemen.Tamam ben suçluyum ama senin hiç mi suçun yok.
-Kimse tek başına hatalı olamaz tabi belki bende de vardır bir şeyler.
-Tamam Onur ya .Bence aen konuşmaya hazır değilsin.Ben gidiyorum daha sonra konuşalım.
-Otur şuraya Eda.
-Hayır gidiyorum.
-Otur dedim Eda.

Sinirlendirdin işte adamı şimdi de kaçıyorsun Eda.Ne güzel kıvama geliyordu hemen carladın.Şu çenene bir sahip çık .Gidecekmiş bir de.He gidersin tuttuğu gibi oturttu seni yine .Sen daha konuşma adam ağzının içine bakıyor aylardır be.Şu değerin çeyreğini görmediğin Levent salağına bile böyle artistlik yapmadın.Şimdi adam gibi birine aşık oldun ona mı kapris yapıyorsun.Anlat derdini,korkularını konuş onunla.Onur dinler ,sever seni..

-Ben biraz saçmaladım sanırım.Sana haksızlık yaptım ama güvenmediğimden değil.Sadece korkularımın önüne geçemedim.Bir anda Ömer öyle söyleyince seni kaybetmekten çok korktum.Seni çok seviyorum ben Onur.Asla seni onunla karşılaştırmıyorum.Senin farklı olduğunu,beni çok sevdiğini biliyorum.Zaten o kadını havalimanında gördüğümüzde pek hoşlanmamıştım.Merak ettim ama sormak istemedim.Yani duymak istemedim sanırım duyacaklarımdan korktum.Eski de olsa seni anıların da bile paylaşmak istemiyorum aşkım.Sonra içten içe tahmin edip dillendirmediğim şey doğru çıkınca ...Yani o kadınım senin eski sevgilin olup  bir de sana mesaj attığını duyunca kendimi kaybettim.Özür dilerim aşkım.
-Ah be kadın.Neler düşünmüşsün öyle kendi kendine.Eda'm ,güzel sevgilim madem o kadar merak ettin neden bana sormadın güzelim.Ben senin keyfin kaçmasın diye ayrıntı vermedim.Ayrıca inan çok önemsiz bir durumdu hem senin hem de benim için.Benim için sadece sen varsın aşkım.Öncem,sonram,şimdim her şeyim sensin.Ben de özür dilerim güzelim çok özür dilerim.
-Onur?
-Efendim canımın içi.
-Tekrar mesaj atarsa..
-Atmayacak.
-Nerden biliyorsun ?Bir kere atmış yine atar.
-Biliyorum işte Eda.
-Nerden biliyorsun dedim Onur!
-Of!Ömer bir ayar verdi tekrar keyfimizi kaçırmaması için.Kızacağını bildiğimden ben muhattap olmadım.Ömer haletti .Oldu mu?
-Oldu.Bunu sevdim işte.
-Demek sonunda sizi memnun edebildik Eda Hanım.
-Eh sayılır.Ama sen bana küsünce çok mutsuz oldum ben.Hiç aramadın.
-Küsmek değil yavrum ,kızgındım diyelim.Ayrıca az önce pek yerindeydi keydin.Kıkırdıyordunuz Betülle.
-Ha o mu? Yok Nunişimle konuştuk da onun sonrasında anneanneme gülüyorduk.
-Anladım canım.Ee nasılmış anneannen?
-İyi heyecanlı biraz.Damadayıyla tanışacağı için telaş yaptı tabi.
-Kim o damat?Aa tabi ben.Ah sonunda gidiyor muyuz Muğla'ya?
-Evet gidiyoruz aşkım.Özür hediyesi yaptım sana olmuş mu?
-Sen yaparsın da olmaz mı be.Hem de nasıl güzel olmuş.Oh be..Yani kesin gidiyoruz değil mi?Ne zaman peki?
-Orası sana bağlı biraz hayatım.Sen işlerini ne zaman ayarlarsan o zaman gideriz.
-Ben işleri hemen ayarlarım.Zaten iki gündür kafam dağılsın giye gecelere kadar şirketteydim. Onu hemen hallederim.Vay be! Bu haber çok iyi oldu bak.Güzelim sen gel bakayım buraya.
-Aa Onur ne yapıyorsun?İndir dizinden beni.Ayıp ya!
-Ne ayıbı kızım şurda bir aya kalmaz kocan oluyorum.
-Yok artık Onur .Bir ay falan değil sinir etme beni.
-He tamam tamam Eda.Biz bi gidelim de Muğla'ya belki gitmişken yaparız orada düğünü.
-Onur!
-Canım!

Yıldıza dokunup bölümü oylamayı unutmayınız efenim🙏🏻

Oyunbozan TAMAMLANDI) IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin