47.İlk Kavga

4.2K 673 42
                                    

Eda'nın Anlatımıyla
Günümüz

Arabada  sessiz geçen on dakikanın ardından Onur Beyimiz bu duruma daha fazla tahammül edememiş olacak ki cebinden çıkardığı telefonunu kucağıma sertçe bıraktı.Ben ne olduğunu anlayamadan Onur gözü yolda konuşmaya başladı:
-Merak etmiyor musun mesajı aç bak işte.
-Ne diyorsun sen Onur?
-Diyorumki şu tavrın sebebi bu mesaj değil mi zaten ?Al oku da rahatla diyorum yani.
-Peki o zaman .Ama ısrar ettin diye okuyorum bak.Sonra aleyhimde delil olarak kullanılmasın bunlar.Açıyorum o zaman.Hmm bakalım , evet numara kayıtlı değil bu güzel.Ne demiş bakalım bu yılan gözlü esmer.

'Onurcuğum merhaba'
Bak bak Onurcuğum diyor bir de.
'Ülkeye döner dönmez seninle karşılaşmak beni şaşırttı ve çok  mutlu etti.Seni gerçekten çok özlemişim.Evrenin bize verdiği bu güzel mesaja karşılık seninle görüşüp vakit geçirmeyi çok isterim. Tıpkı eski günlerdeki gibi.Öpüyorum.'

Ne diyor be bu kadın,Ne mesajı veriyormuş evren bu yelloza.

-Onur!Ne diyor bu kadın böyle?
-Of saçmalıyor işte Eda görmüyor musun?
-Bence de.Onurcuğum bu mesaja gelene kadar benimle daha önce konuşman gereken bir konu var sanki yanlış mıyım?
-Önemli bir şey değil Edacığım neden keyfimizi kaçırıyoruz?
-Ona bırak da ben karar vereyim canım.Evet dinliyorum.
-Of Eda şu açıklamayı yaptığım için gerçekten utanıyorum.Ne gerek var hem de böyle güzel bir gecede.
-Uzatma Onur.Bekliyorum.
-Hande yani havalimanında tanıştığım kadın..
-Yılan gözlü esmer..Evet?
-Hani şu kitapçının önünde oturduğumuz ilk akşam benim aşk hayatımı merak etmiştin ya.
-Hiç öyle bir şey olmamıştı Onur çarpıtma konuyu.Sen kendin anlattın.Evet?Hih dur dur.Bu kadın o kadın mı?Hande senin eski sevgilin.
-Evet.Ama eski , çok eski sevgilim.
-Yaa demek çok eski.Belli ki hanımefendi güncelleme almak istiyor ama Onur Bey buna ne diyeceksin?
-Saçmalama Eda diyeceğim.Hande'yi yıllar sonra ilk defa seninleyken gördüm.Şu an ne yapmaya çalışıyor ben de anlamıyorum.Zaten umrumda da değil.Lütfen bu konunun bizi üzmesine izin verme güzelim.
-Bana neden daha önce bahsetmedin peki?Ömerden duymasam saklayacak mıydın?Belki de cevap yazardınHatta belki görüşür hasret giderirdiniz.Geçti mi bunlar aklından?

Arabanın ani freniyle kendimi ön kısma sinek gibi yapışmış olarak buldum.Kafa mı hesap sormak için sinirle Onur'a çevirdim ancak onun da benden aşağı kalır yanı yoktu .Resmen adamın gözlerinden alevler çıkıyordu.Beni kolumdan sertçe tutarak tamamen kendine döndürdüğünde gözlerim Onur'un sinirle kasılan çenesine takıldı.Onur ise üzerime eğilerek sıktığı dişlerinin arasından konuşmaya başladı:

-İki saattir ne saçmalıyorsun sen Eda?Sana anlatsam ne diyecektim.Müjde verir gibi eski kız arkadaşım mesaj attı mı diyecektim?Ne yapacağımı düşünüyorsun?Hande geldi karşıma çıktı diye benim kafam karışacak.Yıllar önce bitmiş ,zerresi kalmamış duygularım tekrar depreşecek öyle mi?Ben de evlenmek için aylardır yalvar yakar peşinde koştuğum kadını bırakıp ona geri döneceğim.Ne güzel bir senaryo!Bak güzelim daha önce iğrenç bir herif yüzünden kandırılmış,ihanete uğramış olabilirsin.Ve bunun travmasını görüyorum ki atlatamamışsın.Ama ben o herif değilim.Gözünde nasıl güvenilmez bir adamım  bilmiyorum ama beni sakın o Levent itiyle karşılaştırma.Anlıyor musun?
-Evime gitmek istiyorum.
-Eda!
-Onur!Evime gitmek istiyorum.
-Öyle olsun.

Onur tutuğu kolumu hırsla bırakıp arabayı tekrar çalıştırana kadar gözyaşlarımı zor tuttum.Ama sonrasında o yola odaklanıp ben de yüZümü cama doğru çevirince minik damlalar benden izin almadan dökülmeye başladılar.Hemen ağla zaten .Neden ağlıyorsun şimdi?Bak nasıl yüzüne vurdu aldatılmaktan korktuğunu,Levent'in seni kandırdığını.Neymiş o yapmazmış Leventle onu bir tutmayacakmışım.Biz de biliyoruz herhalde yapmayacağını gerizekalı adam.Ama niye söylemiyorsun,çok mu zor alıp karşına anlatmak.Al işte böyle daha mı iyi oldu sanki?
Araba durdu.Ah evet benim apartmanın önünde hem de .Hayret söz dinlemiş.O da yalnız kalmak istiyor demekki.

-Geldik..İyi akşamlar Eda.

Onur'un yüzüme sorgular gibi bakmasını es geçip  kendimi evimin önünde duran arabadan hızla dışarı attım.Zaten böğür böğür ağlamamak için kendimi zor tuttum o kadar yol.Bir de sana iyi akşamlar dileyecek değilim Onur Bey.Al kapıyı da çarparım işte böyle.Bak hırsa bak inmemi bekliyormuş o da nasıl basıp gitti.Zahmet edip durmasaydın bari azıcık yavaşlasan ben kendimi yuvarlardım arabandan.Yuh yavaş ol yavaş.Manyak adam.

Yıldıza dokunup bölümü oylamayı unutmayınız efenim🙏🏻

Oyunbozan TAMAMLANDI) IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin