29.Sisters Before Misters

5.2K 861 38
                                    

Onur'la arabadan inip sokağa girdiğimizde tanıdığımız bir ses tüm sokağı inletiyordu.İkimiz de neler olduğunu anlamaya çalışırken ayakları havada çırpınan bir Betül ve onun arkasında belinden sarıp savuran bir Ömer ile karşılaşmayı beklemiyorduk.

Onur'un elimi bırakıp uzun adımlarla üzerilerine yürümesiyle ben de adımlarımı hızlandırdım.Onur'un:
-Ömer diye kükremesi kavgayı izleyen herkesle beraber Ömer ile Betül'ün bakışların da korkuyla bize dönmesine sebep oldu.

Betül'ün turuncu saçları dağılmış,Ömer'in yüzü sinirden kıpkırmızı halde Allahım çok komik görünüyorlar ama.Yapma gülme Eda belli ki ortam gergin Onur'u daha fazla sinirlendirme.Onur'un sert sesiyle girdiğim telkin seansından irkilerek çıktım.

-Yine ne oluyor lan.Siz niye böyle her boşlukta sokak ortalarında kavga ediyorsunuz?
-Bu gerizekalıya sor abi.Her fırsatta eşyalarımı ıslatmaya ant içmiş olan kendisi sonuçta.
-Bana bak düzgün konuş abin burada demem başladığım işi bitiririm.
-Kolaydı o öyle.Bu sefer elimde kalırsın acımam yemin ederim.
-Of ne oluyor Betül doğru düzgün anlatın artık şunu.
-Ya dükkanı temizledim abla.Viledanın suyunu kapı önündeki mazgala dökecektim her zamanki gibi.Ama bu öküz, arabasını tam mazgalın üzerine park etmiş ,yasak olmasına rağmen.
-Sen de geldin kirli suyu arabama boşalttın ve öküz olan benim öyle mi?
-Betül inanmıyorum sana.Neden böyle bir şey yaptın ablacığım.
-Sokağa araba park etmek yasak abla.Ayrıca burası bizim kapımızın önü ben sadece haklarımızı korudum.
-Lan senin hakkını varya ben.
-Höst düzgün konuş lan .Kadın var karşında odun herif.
-O da kadın gibi davransın o zaman abi.Kavga ederken asker arkadaşım gibiydi valla.
-Tamam uzatmayın yeter artık .Bütün keyfimin içine ettiniz ya.Kızlar siz dükkanınıza ,sen de arabanı oradan çek gel bekliyorum.
-İyi.Leş gibi yaptı arabamı bari yıkatıp geleyim.

Ömer söylene söylene arabasına binerken Betül de aynı tafrayla kitapçıya girdi.Sanki birbirimizin tepesinde ,sokak ortasında kavga eden bizdik arkadaş.Biz Onur'la sokakta öylece birbirimize bakar halde kaldık .Sonunda ikimiz de dayanamayıp kendimiZi bırakınca kahkahalarımız birbirine karıştı.
🌼🌼🌼
-Aferin ama Betül'e.Nasıl da hakkından geliyor ama kardeşinin.
-Evet çalışanın da en az senin kadar cadı güzelim.
-Hiç de değil, doğru söylüyor kız ne de güzel haklarımızı korumuş.
-Hımm.Kadın dayanışması diyorsun.
-Evet. Hatta 'sisters before misters' diyorum canım.
-Bak sen, demek öyle canım.

Beni taklit ederek canımı özellikle uzattı gıcık.
-Bizim çocuklara sözüm var .Akşama Vedat Abiye gideceğiz.Meşhur kebapçımız hem de aile dostumuz olur.Haberleşelim olur mu canım?
-Olur canım.O zaman görüşürüz Onur.
-Onur hiç olmadı ama şimdi.Öp de sevgilin olduğumu hatırlayayım.

Kıkırtılarım eşlinde yanağına minicik bir öpücük kondurup kitapçıya girdiğimde o hala elleri cebinde gülümseyerek beni seyrediyordu.
Ne de güzel gülüyordu öyle.

Yıldıza dokunup bölümü oylamayı unutmayınız efenim.

Oyunbozan TAMAMLANDI) IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin