Multi :Onur
Eda'nın Anlatımıyla
Günümüz
-Başımıza bela ettik adamları ya.Şuna bak karşıma geçmiş laf sokuyor bir de bana yüzsüz.Sokağa lazımmış da kahveci eksikmiş de.Sende de şeref eksik biz herkesin içinde söylüyor muyuz?Ne dedi bana o herif biliyor musunuz?Kahvecinin bir köşesine de kitap standı kurarmış.Bak tehdite bak.Yapar ama bu adam onu da yapar.Ne kinmiş öyle arkadaş ya fil kini varmış herifte resmen.
-Deve abla.Deve kini.
Dikiz aynasından arkada oturan Betül'e bakıp kaldığım yerden saydırmaya devam ettim.Hazır ısınmışım terim soğumasın değil mi ama:
-Ben neredeyim sen neredesin be kızım.Her ne haltsa işte.Ama ona deve kini daha çok yakışır doğru ,boyuna uygun kin bulmuş aferin.Ne yaptım ben bu adama bu kadar anlamadım ki.Şımarık zengin bebesi hırsı hep bunlar.İstediği olmadı ya ne olur yani randevun bir hafta geç olsaydı geberir miydin?Hem sen beni şikayet etmişsin yetmemiş istifa etmeme sebep olmuşsun ben böyle inat etmedim be.Yani tamam benim zaten istifa edesim vardı ama ya olmasaydı.Ya ben çok ölüp bitiyor olsaydım mesleğime.O kahveciyi de özellikle beni bitirmek için açtı o.Kardeşi falan umrunda değil bak gör sen.Beni batırıp çeker gider.Sanki ne koyacak ona zengin kızım bunlar.
-Ay yok artık abla.
-Aha Sonay Hanım konuştu.Hayret çıktınız hayal aleminden.Neydi öyle o adamın ekürisiyle pek bir yakındınız bu akşam.Ne konuştu Betül bu ikisi o kadar.
Soruyu Betül'e sordum ama cevaba Sonaycık balıklama atladı:
-Gökhan da bizim okuldan mezunmuş da ortak hocalarımızla ilgili konuştuk.
-Adını öğrendim diyorsun.Yaşı maşı kaçmış Gökhan Beyimizin onu da öğrendin mi bari .İçimdeki İrlandalılar.Siz yakında beni bırakıp kahvecide çalışırsınız.Ne diyorsunuz bakayım mı kendime yeni yamaklar.
-Aman ben almayayım daha yeni kovuldum oradan.
-Haha doğru dedin kız Betül.Seni yeni kovdulardı değil mi? Ama ablan simit kapan martı gibi havada yakaladı seni.Sonaycığım sen ne diyorsun ablacığım hazır transfer zamanı istersen bonservisinle verelim seni karşıya.
-Of abla valla ağlarım şimdi .Deme öyle ya.Gökhanla birkaç kere sabahları karşılaşıp selamlaşmıştık.Bugün de denk gelince tanışıp sohbet ettik.
-İyi tamam şaka yapıyorum zaten.Verir miyim kızım ben sizi kimselere.Hadi öpün ablanızı geldik yurdunuza.Sahip çıkın birbirinize.Erken uyuyun sabaha iş var.Kızlarımı yurtlarına bırakıp radyodaki müziğe eşlik ederek yoluma devam ettim:
Alınırsın artık bence
Bunca laftan sonra
Yalanını al da artık
Sus zaten konuşma
İki kişilikmiş herkes bilir
Bunun adı aşksa
Ay ne aşkı be tövbe tövbe .Allah korusun.Nefrettir o,dehşet'ül vahşettir hatta.
Perişan halde evimi vardığında vakit gece yarısını bulmuştu.Kendimi hemen banyoya atıp yorgunluğumu bir nebze alması için sıcacık bir duş aldım.Duştan çıktığımda şarjdaki telefonumun ışığının yandığını görüp merakla telefonu elime aldım.
🌼🌼🌼
Bu saatte whatsapp mesajı hem de kayıtlı olmayan numara kimdi ki bu?
Gönderen:0506.............
+EdaHanım?
+Onur ben.Kaçar gibi çıkınca mideniz hala kötü mü diye merak ettim.
+Ya da itiraf ediyorum yalanınıza inanmadım ne derece bir oyuncu olduğunuzu merak ettim
Oha oha bu adam benim numaramı nereden buldu bu saatte be.Tabi ya Hikmet Müdür.Of saçmalama Eda çıkar şu adamı aklından artık.Başına ne gelse ondan biliyorsun iyice kafayı yedin gerçekten.
Demek oyuncu ha.Bu aksam yaptıklarından sonra ben seni kıtır kıtır kessem bana kim ne diyebilir ha?Kiniyle müsemma Onur devesi cevap ver kim ne diyebilir ?Sen dur ama sen dur.
Gönderen:Ben
-Numaramı size verdiğimi hatırlamıyorum Onur Bey.Ama sizin o tarz nezaket kurallarından haberiniz yoktur muhtemelen.Midemi bulandıran konuşmalara dahil olunca olur arada bana öyle dert etmeyin.
Gönderen:Kinci Deve
+Oo yine hızlı giriş yaptınız.Telefonunuzu sevgili komşum Sude hanımdan aldım.Meraktan uyuyamazsınız falan.
Ah Sude.Sarı yelloz Sude.Numaramı hemen de kamuya açmış pis yılan.
Gönderen:Ben
-Tabi ya Sude.Telefonla ucuz atlatmışım desenize.Es kaza benim kitapçının tapusunu isteseydiniz ne yapardım ben sonra.
Gönderen:Kinci Deve
+Muhtemelen isteseydim verirdi.Ama dükkan sizde şimdilik rahat olun.
Gönderen:Ben
-Ona ne şüphe tüm gece dibinizdeydi doğumgünü çocuğu.
Gönderen:Kinci Deve
+Ne oluyor.Komşunuzu mu kıskanıyorsunuz yoksa Eda Hanım?
Gönderen:Ben
-Ne kıskanacağım ben seni be.Kimsin de ben seni kıskanacağım.
Bak yine senli benli olduk bununla .Niye bir süre sonra bu adamla küçük esnafa bağlıyoruz biz anlamıyorum ki.
Gönderen:Kinci Deve
+Sakin ol champ.Kıskanıyor musun derken Sude ve doğum günü partisini kastetmiştim.
Gönderen:Ben
-Neyse ne.Midemle ilgili merakını giderdiğime göre konuşmayı burada sonlandırabiliriz.
Gönderen:Kinci Deve
+Öyle olsun bakalım.Sabah günaydın mesajını sen mi atarsın?
Gönderen:Ben
-Defol
Gönderen:Kinci Deve
+Çok ayıp.İyi alıştın sen bu defollara.Neyse mesajı ben hallederim sabah.İyi geceler .
🌼🌼🌼
Sakin ol Eda sakin ol.Kendince eğleniyor işte.Sakın oyununa gelip mutlu olmasına izin verme o delinin.Yat uyu sabaha hepsi geçecek.Oy vermek için yıldıza dokunmayı unutmayınız efenim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyunbozan TAMAMLANDI) I
Humor-Sen O'sun.Beni müdürüme ispiyonlayan... -İspiyonlamak demeyelim de. -Ne diyelim züppe patronun egosu mu diyelim? -Ooo üslup bu mu? Hayallerinin peşinde koşan bir Eda Ve Eda'nın hayallerine salça olan Onur. Eğlenceli ,inatçı bu çiftin...