Onur'un Anlatımıyla
Günümüz
Merakla girdiğimiz Vedat Abinin mekanından iki saat sonra büyük bir sinir harbiyle ayrılıyorduk.Duyduklarımız bizi şaşırtmış bir o kadar da tedirgin etmişti.Tırlarımızı yakan Özaydın Holding'in mirasyedi oğlu Murat Özaydın'a verdiğimiz ceza yetmemiş olacak ki hayvan herif yeni planlar peşindeymiş.Vedat Abi 'Oğlum bu adam birilerini Eda'nın peşine taktığına göre belli ki senin kızımıza olan zaafının farkında aman diyeyim dikkatli olun.Ben zaten o itin peşindeyim ama sen yine de hem kendini hem de Eda'yı kontrol altında tutmayı ihmal etme' deyince bende şarteller iyice arttı.İşin içine Eda dahil olduğunda ben kontrolümü kaybediyordum belli.Arabaya bindiğimizde tereddütle yönelttiği sorusuyla daldığım düşüncelerden koptum:
-Eda'ya söylesek mi abi? Haberi olursa o da dikkat eder.
-Nasıl bir şey planladığını bilmiyoruz ki herifin.Şimdi sebebsiz korkutursak bir de kızı.Tek yaşıyor sonuçta.
-Abi sana götürsen ? Kitapçıya da sen bırakır sen alırsın, yalnız olmaz.
-Kabul etmez ki cadı.Bilmiyor musun oğlum nasıl da inat.Keçi.
-Abi mecbur kabul edecek.Oturur konuşuruz.
-Doğru ,mecbur kabul edecek küçük hanım.Başka çaremiz mi var? En azından şu adam bulunana kadar başka çaresi yok.
🌼🌼🌼
-Hayır Onur.Of saçmalamayın ya dağbaşı mı hem burası.Başkentin göbeğindeyiz.Hem ne yapabilir bu adam bize?
-Güzelim adam ihale kaybetti diye tırlarımızı yaktı diyorum.Niye anlamamak da bu kadar ısrar ediyorsun sen?
-Siz ne yaptınız da bu adam böyle delirdi tekrar?
-Yaptığına karşılık verdik diyelim.
-Ne yaptınız Onur?
-Çok istediği birkaç işini bozduk.Şuan şirket olarak pek iyi durumda değiller anlayacağın.
-Neden böyle şeyler yapıyorsunuz anlamıyorum ki.Bir ihale sen al bir ihale o alsın ne olacak.
-Allahım..Şaka mı yapıyorsun sevgilim.Kitapcafe mi işletiyoruz biz.Kardeş kardeş şirket mi yönetilir?
-Nesi varmış sanki benim fikrimin.Hıh.
-Allahım gülsem mi sinirlensem mi bilemedim.Güzelim sen işin ciddiyetini anladın mı canım benim?
-Anladım çok iyi anladım.O adam da yaptıklarımızın karşılığında şimdi seninle uğraşıyor.
-Evet.Hmm ve seninle...
-Nasıl?Ama neden benimle.?
-Neden acaba..Sevgilim olduğun için olabilir mi hayatım?Edacığım,canım benim,güzel sevgilim neden inat ediyorsun birtanem.Dandik bir ihale için tır yaktı diyorum bu adam.Şimdi daha da öfkeli.Beni üzmek için elindeki en iyi koz sensin.O yüzden itirazlarını daha fazla dinlemek istemiyorum canım bu akşamdan itibaren en azından birkaç gün ,şu iş hallolana kadar yakınımda olman lazım.Lütfen..
-Tamam o zaman.
-Hah aferin güzelime.Gel sarılayım bakayım sana.
🌼🌼🌼
Eda ile evimde sarmaş dolaş film izlediğimiz klasik akşamlarımızdan birindeyiz.Evimin en yakışanı,en vazgeçilmez aksesuarı oldu bende kalmaya başladığı şu günlerde.Beş gündür sabahları onu kitapçıya bırakıp Gökhan'ı da yakınlarında olması için kahveciye gönderiyorum.Sonrasında şirkete geçsem de aklım hep Edada kaldığından akşamı zor ediyorum.Akşamları yine onu kitapçıdan ben alıyorum ve eve dönüyoruz.Gün içinde birbirimizi o kadar özlüyoruz ki eve girer girmez daha fazla dayanamayıp önce dudaklarımızın sonra ise bedenlerimizin tutkuyla kucaklaşmasına izin veriyoruz.Evde olduğumuz sürede daha çok beraber televizyon seyredip kitap okuyoruz.Hepsinden ayrı ayrı keyif alsam da mutfakta yemek yapmaya çalıştığımız saatler genelde en çok güldüğünüz anlar oluyor.Her şey bu kadar güzelken benim bu saatten sonra bu kızı evliliğe ikna etmekten başka çarem olmadığını artık daha iyi biliyorum.Yok daha erken,yok anneanneme seni daha ayrıntılı anlatmam lazım.Biraz daha bekleyelim diye diye oyalıyor beni cadı.Ama artık yemem.Beş günde bile şu renksiz hayatım bu kadar güzelleştiğine göre bunu sonsuz yapmak benim boynumun borcu bu saaten sonra.Yıldıza dokunup bölümü oynamayı unutmayınız efenim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyunbozan TAMAMLANDI) I
Humor-Sen O'sun.Beni müdürüme ispiyonlayan... -İspiyonlamak demeyelim de. -Ne diyelim züppe patronun egosu mu diyelim? -Ooo üslup bu mu? Hayallerinin peşinde koşan bir Eda Ve Eda'nın hayallerine salça olan Onur. Eğlenceli ,inatçı bu çiftin...