37.Yangın

4.4K 721 36
                                    

Onur'un Anlatımıyla
Günümüz

-Bulacağız Gökhan.Bu adamı bulmadan ne Eda'ya ne de bana rahat var.Gerekirse işi gücü bırakıp bu adamı arayacağız.Başka çaremiz yok.Ben sevgilimin gözlerinde o korkuyu bir daha görmeyeceğim.
-Haklısın abi.Elimizden geleni yapıyoruz.Zaten Vedat Abi de ben hallediyorum dedi.Ben hallederim diyorsa halleder biliyorsun.
-Biliyorum.Biliyorum da işte bu beni delirtmeye engel olmuyor.O ciğersizin mesaj attığı hatla ilgili bir şey bulmuşlar mı?
-Hat şu an kapalı abi.Geçici kullanım için ayarlanmış belli ki.Eda'nın telefonunu takibe aldı emniyetteki arkadaşlar.Arama ve mesajlar kontrol altında yani.
-İyi sen yine irtibatta ol.

Kendimi koltuğa atıp ayaklarımı önümdeki sehpaya uzattığımda Gökhan da aynı pozisyonla yanına yerleşti.Gözlerim kapanırken Gökhan'ın çalan telefonuyla dalmak üzere olduğum uykudan irkilerek koptum.Gökhan kulağında telefonla yanımdan uzaklaşırken ben de meraklı gözlerle onun tepkilerini ölçmeye çalışıyordum.Telefonunu kapatıp yanıma teleşla adımlarken alacağım kötü habere hazırlık yapar gibi oturduğum koltuktan ayaklandım.Gökhan'ın ciğerini bilirdim o hal hareketler hiç hayra alamet değildi.
-Abi
-Haber mi var Gökhan?
-Abi çok kötü bir şey oldu.
-Ne oldu lan .Uzatma hadi söyle.
-Abi Eda'nın kitapçıyı yakmışlar.
-Ne diyorsun oğlum.Kim söyledi bunu.?
-Sokaktan birileri sizi bildikleri için Ömer'i aramış.Ömer oraya geçiyormuş şimdi.İtfaiye de oradaymış ,söndürmeye çalışıyormuş yangını.Ömer çok büyük bir şey değilmiş korkmayın dedi.
-Allah kahretsin.Çıkalım hemen.Sonay'ı ara Betül'ü alıp buraya gelsinler.Eda uyanırsa yalnız kalmasın.Eda'ya bir şey anlatmasınlar sakın.Ben onun telefonunu uçak moduna alıyorum.Şimdi gece gece arayıp haber veren işgüzarlar olur.
-Tamam ben yolda hallederim.Çıkıyoruz o zaman.
-Çıkıyoruz.Allahın belası şerefsiz. Murat pezevengi seni bir elime geçireyim geberteceğim ulan.
🌼🌼🌼
Kapıdan girdiğim gibi sorularıyla üzerime atlayan Eda'yı kollarından tutarak kendimden uzaklaştırırken o sanırım yüzüncü cümlesini kuruyordu:
-Onur,hoşgeldiniz.İyi misiniz aşkım?Kızlar niye burada?Onur abi çağırdı dediler.
-Hoş bulduk hayatım.Sakin ol.Doğru demişler ben çağırdım kızları.Kahvaltını yaptın mı bakayım sen?
-Yapmadım.Bir şey olmuş bana söylemiyorlar.Ne oluyor Onur?
-Hayatım gel bir kahvaltını yaptıralım sana.Zaten konuşacağız birazdan.
-Hayır Onur.Kahvaltı falan yapmak istemiyorum.Ne konuşacaksak hemen konuşalım.
-Eda'm lütfen güzelim.
-Onur gerçekten sinirleniyorum bak.
-Of Eda of.

İnat etti bir kere cadı ölse dinlemez şimdi.Şuna bak elleri de belinde.Lan bu kadın niye sabahlıkla duruyor karşımızda.Tamam Gökhanla Ömer kardeşimiz de sevgilimizi de şu haliyle görmesinler.Ulan Eda dua et derdimiz büyük yoksa şu halinin hesabını büyük sorardım ben sana.Dur şimdi Onur önce bu kızı sakinleştirmemiz lazım.Of çok üzülecek bebeğim benim.Allah belanı versin senin Murat.

-Tamam konuşalım.Gel oturalım önce şöyle hayatım.Sabaha karşı kitapçıyla ilgili bir sorun çıktı.Biz Gökhan ve Ömer'le onu halletmeye çalıştık.
-Nasıl.Nasıl bir sorun?Düzgün anlat şunu Onur.
-Ufak bir yangın.Ama söndürüldü.Sadece dükkan biraz hasar görmüş halledilmeyecek bir şey değil.
-Ya ne diyorsun sen aşkım.Benim dükkanımda neden yangın çıksın.Nasıl yanmış?Görmek istiyorum Onur lütfen.Beni de götür dükkanıma.
-Tamam hayatım gideceğiz birazdan zaten.Ama sakin ol ,ağlama böyle lütfen.Ağlama güzelim.

Eda'm kollarımın arasında böyle iç çeke çeke ağlarken bir dükkan ne ki ben tüm dünyayı yakmak istiyorum.Gidip görmesi lazımdı kitapçısını yoksa içi rahat etmeyecekti güzelimin.
-Hadi hazırlan gidip görelim dükkanı.Ama bir şartım var.Bak bakayım bana.
-Evet?
-Şu an dükkan için yapılabilecek hiçbir şey yok.Kundaklama ihtimali olduğu için sigortadan para gelmesini biraz beklememiz gerekecek hayatım.
-Evet.
-Bu sürede sen kızlarla Muğla'ya anneannene gideceksin.Şöyle güzel bir tatil yapın yaz bitmeden .Siz tatil yaparken de biz Gökhan'la dükkanı eski haline getirelim.Tamam mı canım?
-Hayır Onur yaa.
-Güzelim yapacak bir şey yok diyorum.Neden anlamıyorsun?
-Olmaz.Gitmem bir yere.
-Eda kızıyorum artık ama.
-Tamam.Ama her aşamasında uzaktan da olsa ben de dahil olacağım .Söz mü?
-Ohh.Söz cadım söz.

Yıldıza dokunup bölümü oylamayı unutmayınız efenim🙏🏻

Oyunbozan TAMAMLANDI) IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin