Eda'nın Anlatımıyla
Düğün GünüAğlayacak mıyım acaba?Ah hayır ama Eda dün akşam kınada o mahalle baskısına rağmen ağlamadın .Şimdi ne olmuş yani yakışıklı sevgilin karşında ,buğulanmış gözleriyle hayran hayran sana bakıyorsa.Onur sakın ağlama aşkım sen ağlarsan beni kimse tutamaz.Bak Betül de ters ters bakıyor sabahtan beri tembihliyor beni 'Aman abla sakın ağlayayım deme makyajın akmasın' diye..Of banane yaa dayanamayacağım galiba..
-Şşş!Ağlama güzelim benim.Bak sonra damat ilk günden gelini ağlattı derler.
-Ya Onur!
-Canım.Güzel gelinim benim.Gel sarıl bakayım kocana sıkı sıkı.Herkes bizi bekliyor canım.Çıkalım mı artık?
-Olur.Çıkalım.Ama makyajım?
-Makyajın yerinde gayet güzelsin hayatım.Hadi.
-Tamam o zaman.Onur'un kollarının gevşemesiyle gözlerini görmek için kafamı kaldırdım.Kaşlarını kaldırdığına göre sırt dekoltemi yeni farketti yakışıklı sevgilim. Ve Sanırım bu durumdan pek hoşlanmadı Onur Beyciğim.
-Eda?
-Aşkım?
-Bu gelinliğin sırtı yok Eda!
-Tabiki var aşkım.
-Hani nerede var be kadın.Sen buna var mı diyorsun.Baya baya bu gelinlik eksik.O kadar parayı biz bu eksik gelinliğe mi verdik.Resmen dolandırıldık.
-Onur aşkım bunu şu an mı tartışalım aşkım?Birazdan evleniyoruz.Hem ben üzülüyorum.
-Doğru aman sen üzülme hayatım.Ben senin yerine de üzülürüm.Bol bol sarılırım artık bu akşam maksat sırtın üşümesin değil mi ama?Ha unutmadan bunun hesabı bizzat bu gece kesilir yalnız ,onu bil de güzelim.
-Bilmem mi?Onur Bey kimsede borcunu bırakmaz canım.
-Haha.Cadı seni.Hadi gir bakalım kocanın koluna .Onur'un kolunda bahçeye çıktığımızda gülen gözlerle , coşkuyla alkış tutan sevdiklerimiz tarafından karşılandık.Resmen gözlerinin içleri gülüyordu .Bizim kadar mutlu, bizim kadar heyecanlılardı canlarım benim.
İlk dansımızı yapıp nikah masamıza oturduğumuzda benim şahidim Sonay ve Onur'un şahidi olan kuzeni Serdar da masada yerlerini aldı.Serdar ile bu sabah tanışabildik.Kendisi Emine Halanın aksine az konuşan,ciddi ,mesafeli bir adam.Ama duruşu,tavrı,konuşmasına bakılırsa özgüven tavan.Zaten o boy o kalıp kimde olsa özgüven promosyon olarak verilir sanırım.Ama bu artist kuzen belli ki sevgilim için oldukça önemli.Sonunda Türkiye'ye tamamen döndüğü müjdesini verdiğinde Onur'un sevincini görünce nikah şahidi olarak neden Serdar'ı beklediğini daha iyi anladım.Onların arasındaki bağ kuzen veya akraba ilişkisinden çok farklıydı belli ki.Serdar Onur için en az Ömer ve Gökhan kadar önemliydi.Ömer demişken kıyılan nikahımızın ardından herkes dans için ışıklarla ,bembeyaz süslenerek pist havası verilen meydana çıkınca Ömer Bey de Ankara'dan beraber geldiği kızıl saçlı kızla dansa kalktı.Fırsat bulup Onur'a bu kızıl yellozun kim olduğunu hala soramamıştım.Ama Betül'ün düşen suratına bakılırsa zaten aldığım cevaptan da çok hoşlanmayacaktım.
Gece danslar,oyun havaları ve bol kahkahayla geçerken erkekler Onur'u da alıp kendi aralarında sohbetlerine masalarında devam ediyorlardı.İşin benim için en ilginç tarafı ise Onur'un adını her duyduğunda şöyle gebertirim böyle boğarım diye asıp kestiği İhsan ile tanıştıktan sonra canciğer olmasıydı.Zaten tanısa seveceğinden çok emindim de bu derece de beklemiyordum yani.Ama benim minnak İhsan'ımı sevmemek imkansızdı.Benden bile kısa ,peltek,çipil çipil mavi gözlü maskot gibi adam İhsan.Onur'un daha hiç karşılaşmadan ona neden bu kadar bilendiğini hiç anlamamıştım.Her neyse şimdi araları iyiydi ya o bana yeter.
Onur ile göz göze geldiğimizde yavaş yavaş dağılan davetlileri göstererek sinsi sinsi sırıttı arsız adam.Artık arsız dememem mi lazım acaba kocam ya sonuçta.Aman banane ya o benim için hep arsız adam.Kocam,sevgilim,arkadaşım,ailem,her şeyim.İyi ki de bu kadar arsız..O hayatıma böyle zorla girmeseydi ben hala kendimi tedavi etmeye uğraşıyor olacaktım.Ama Onur ne yaptı.Çok sevdi beni ,kendimden bile çok sevdi.Bunu da arsızca ,hiç pes etmeden yaptı.İyi ki de yaptı.O olmasaydı ben şu anki Eda olamazdım.
-Güzelim?
-Onur?
-Daldım aşkım.Ne düşünüyordun
-Hiç.Bizi.
-Bizi?
-Evet bizi aşkım.Onur davetliler dağılıyor.
-Evet aşkım bizim yolumuz uzun tabi.Anlayışlı insanlar.
-Bodrum mu uzun?
-Bodrum değil ama Roma biraz uzun güzelim.
-Hih Roma mı dedin?
-Evet hayatım balayısız olur mu hiç?
-Ama ihale var dedin.Yaza gideriz dedin.
-Öyle demeseydim şimdi sürpriz olmazdı ama.
-Yaaaa ama bu çok güzel bir sürpriz.
-Güzel olan sensin birtanem.
-Onur?
-Efendim güzel karım.
-Yaa ne güzel dedin öyle.
-Hep derim.Ne diyecektin hayatım?
-Şeyy.İyi ki beni buldun diyecektim arsız adam.
-İyi ki seni buldum Oyunbozan.🌼Son🌼
Yıldıza dokunup bölümü oylamayı unutmayınız Efenim.
Bana eşlik ettiğiniz için teşekkür ederim.
İyi ki Vardınız😘Hikayemi seveceğini umduğunuz arkadaşlarınıza da önerirseniz beni çok mutlu edersiniz.Betül ve Ömer 'in heyecanlı öyküsü Portakal Çiçeği adlı hikayem ile devam edecektir.Orada görüşmek üzere🍊 Çok sevgiler🥰İnstagram Hesabım:
@beydegob
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyunbozan TAMAMLANDI) I
Humor-Sen O'sun.Beni müdürüme ispiyonlayan... -İspiyonlamak demeyelim de. -Ne diyelim züppe patronun egosu mu diyelim? -Ooo üslup bu mu? Hayallerinin peşinde koşan bir Eda Ve Eda'nın hayallerine salça olan Onur. Eğlenceli ,inatçı bu çiftin...