28.Sevgilim Mi?

5.5K 864 45
                                    

Eda'nın Anlatamıyla
Günümüz

Sabah uyandığımda kendimi Onur'un göğsünde yatıyor olarak buldum.Nasıl bu hale geldik ki biz?En son o bacaklarını önündeki sehpaya uzatmış bir eli saçlarımda televizyon izliyordu.Ben de başım onun dizlerinde uykuya daldığımı hatırlıyorum.Şu an ise kocaman adamı koltukta uyuttuğum yetmezmiş gibi bir de üzerinde yatıyordum.Başım göğsünde kollarıyla düşmemden korkar gibi belimi sarmış bebek uyuturcasına uyutmuş beni.Üzerinden doğrulmaya çalışıp:
-Onur.Onur uyan.
-Biraz daha.
-Yok biraz daha kaç gündür kitapçıya da uğramadım.Kızlar merak etmiştir.Hadi kalk.
-Biraz daha.
-Onur ya .Hadi ne uykusuymuş bu be.
-Biraz daha sarılayım kızım be lütfen.Beş dakika daha Eda.
-Haa .Öyle yani tamam.
Tamam,tamam da sen öyle dedikten sonra ben rahat edemem ki Onurcuğum.Kıpır kıpır olmamdan benim sıkıntılı halimi anlamış olacak ki kollarını gevşetip:
-Tamam kalk hadi.Bir rahat durmadın şurada iki dakika hayalimizi yaşayalım.
-Kendi evimde azar işitiyorum şu an .Sana yatacak yer verdim farkında mısın?
-Konuştu bayan koala.
-Sana inanmıyorum.Uyuyordum bir kere ben.Hem belki de sen öyle uyumamı sağladın bilemem.
-Doğru bilemeZsin.Ama uykulu halin çok tehlikeli ona dikkat edelim hayatım.
-Onur.Gebertirim seni.
Koltuktan aniden kalkıp uzaklaşırken ardından fırlattığım koltuk kırlentinden de ustalıkla kaçtı serseri.Belli ki zamanında annesinin çokça terliğini yemişti.Bu atikliği nerede olsa tanırdım.Ben de az Nuniş terliğinden kaçmamıştım zamanında.Bunlar hep tecrübe oluyor işte.Annesini düşününce Onur'un ailesi ile ilgili çok bir şey bilmediğimi farkettim bir anda.Kardeşi ve işi dışında hayatıyla ilgili hiçbir şey bilmiyordum aslında.Belki dün gece benim yaptığım gibi o da bana içini açardı bir gün.
🌼🌼🌼
Onur banyoda işini bitirdikten sonra hazırladığım kahvaltı masasına oturup sohbet ederek kahvaltımızı yaptık.Sohbet dediğim daha çok Onur'un benimle dalga geçmesi ve benim ona laf yetiştirmeye çalışmam şeklindeydi.Adamla tanıştığımızdan beri bu şekilde iletişim kuruyorduk.Sahi biz artık neyiz?

-Onur
-Efendim canım.
-Şimdi sen beni dün öptün.
-Evet.Çok sorunsa sen de beni öp ödeşelim.
-Ya Onur ben onu mu diyorum.Yani insanlar birbirlerini o şekilde öpmezler.
-Evet öpmezler.Ama sevgililer öperler değil mi canım?
-Nasıl,yani biz?
-Yani biz?Ne yani biz?Bak Edacığım her ne kadar senin bundan haberin olmasa da ben bankada seni gördüğüm ilk günden beri seninleyim.Sporda,yemekte,şirkette,kahvecide,akşam uykumda ,her yerde ,her vakit seninleyim.Göz göze geldiğimiz benim senin gözlerindeki o hüznü gördüğüm andan itibaren hep seninleyim.Anlıyor musun?
-Evet.Evet anlıyorum. Ben hiç bilmiyordum.
-Bilemezdin.Ama gerçek bu.O şerefsizden sonra, seni o halde görünce bundan daha da emin oldum.Sen ne kadar güçlü görünmek için çabalasan da ben içindeki küçük kızı görüyorum Eda.O küçük kızı seviyorum.Seni seviyorum.
-Ya sen de o küçük kızı üzersen Onur.
-Asla.Bundan sonra o küçük kızı üzecek adamı kendi ellerimle boğarım.Bana güveniyor musun?
-Güveniyorum sanırım.
-Ohh.Bunu bir gün senden duyacağımı söyleseler asla inanmazdım.Demekki oyunbozan keçiler de birilerine güvenebiliyormuş.
-Gerçekten pisliğin tekisin Onur.
-Haha.Çok sık hatırlatıyorsun bunu canım.E ne diyorsun güzelim biz miyiz?
-Biziz.
-O zaman şu öpücük borcumu alayım canım.Sevgilin ticaret insanı olduğu için kimsede borcunu bırakmaz çünkü.

Ah sevgilin mi dedi o?
💋💋💋
Yıldıza dokunup bölümü oylamayı unutmayınız efenim.

Oyunbozan TAMAMLANDI) IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin