Eda'nın Anlatımıyla
5 Yıl Önce-Ankara
İstanbul-Ankara uçağındayım.Bir ay önce güle oynaya geldiğim bu şehirden gözlerimde düşmeyi bekleyen gözyaşlarım ve ardımda bıraktığım büyük aşkımla dönüyorum.Henüz çok erken biliyorum,bu kadar bağlanmam da normal değil evet.Daha şimdiden yüreğime ağır gelen bu özlem de çok saçma.Ama engelleyemiyorum işte.Ben daha önce hiç böyle bir şey yaşamadım ki ne yapayım.Aşk benim için hep romanlarda,filmlerdeydi.Çok uzak bir o kadar da kutsaldı.Benim başıma gelebileceğini hep hayal etmiş ama hiç gerçekleşeceğini düşünmemiştim.Belki de bu yüzden bana bugüne kadar yaklaşan tüm erkekleri uzak tutmuştum kendimden.Tabi bunda Nunişimin sonu hep mutsuz sonla biten hikayelerinin de etkisi büyük.Ama Levent farklıydı o benim içimde var olduğunu bilmediğim duygularımı gün yüzüne çıkaran adamdı.Tıpkı Nunişimin naftalinleyip sandığında sakladığı çeyizlikleri gibi ben de aşk denilen bu hissi belli ki kalbimin sandıklarında saklamıştım.Şimdi ise en çok hak eden adama Levent'e aitti büyük aşkım.
Levent'in ,dilekçesinin onaylanıp Ankara'ya gelmesi planladığımızdan birkaç hafta fazla sürdü.Bu sürede ben de bankadaki işime alışmıştım hatta Aylinle beraber şirin de bir eve çıkmıştık.
-Yavaş yavaş ,frene bas,Eda fren diyorum,ne yapıyorsun aşkım ya.
-Sen panik yaptırıyorsun beni böyle .Sürmeyeceğim.İstemiyorum tamam.
-Ne dedim şimdi ben .Tamam hadi devam edelim.Özür dilerim sevgilim hadi tekrar.
-İstemiyorum Levent hevesimi kaçırdın.Hadi eve bırak beni.
-İnatçı seni.Tamam bugünlük bu kadarla idare edelim bakalım.Ama eve gitmek yok bendesin bu akşam.
-Bir haftadır sendeyim zaten aşkım.Gerçekten artık Aylin'e de ayıp oluyor.
-Ne ayıbı kızım ya işine bile geliyordur.Bahaneyle nişanlısını eve atıyor işte o da.
-Ne ayıp ,Levent hayal gücümü kullandırıyorsun vallahi evimden soğuyorum bak.
-Hayal gücünü bana sakla hayatım.Hem şu evden soğuyacaksan soğu da taşın bana artık.
-Her gün aynı muhabbet farkında mısın?
-Her gün aynı itirazlar farkında mısın?
-Aylin yakında evleniyor zaten aşkım biliyorsun.Biraz daha sabredelim sonrasında taşınıyorum sana söz.
-İyi bakalım sevgilimiz için biraz daha bekleyelim ne yapalım.Levent'in Ankara'ya yerleşmesinin üzerinden bir yıl geçmişti.Çalıştığı şubeye ,arkadaşlarına alışmış keyfi yerindeydi. Öyle ki Beni de arkadaşlarıyla tanıştırmış beraber sık sık vakit geçirir olmuştuk.Hepsi çok tatlı insanlardı ama ben aralarında en çok yine aynı bankadan Can'ın da nişanlısı olan Esrayı sevmiştim.Kıvırcık saçlı,güler yüzlü, çok tatlı bir kızdı Esra .Daha tanıştığımız ilk gün bana sımsıkı sarılmış tatlı dili, farklı espri anlayışıyla saatlerce güldürmüştü beni.Kısacası Levent'in arada katılmak zorunda olduğu eğitimler dışında benim de keyfim fazlasıyla yerindeydi.
Aylin'in düğününden yaklaşık iki hafta sonra Levent'i daha fazla oyalayamayacağımı anlayıp ona taşındım.Ah Nunişim duysa torunun böyle bir şey yaptığını yüreğine inerdi vallahi .Ama affet beni anneanneciğim torunun çok aşık.
Levent'le aynı eve çıkmamızla ilişkimizde resmen level atladık.Sanki bir buçuk yıllık deneme paketinden sonra premium pakete geçmiş gibiydik.Sabahları hızlıca karnımızı doyurup işlerimize gidiyorduk.Akşamları beni bankadan çoğunlukla Levent alıyordu.Yoğun iş tempomuz ee biraz da benim beceriksizliğimden dolayı çoğunlukla akşam yemeklerimizi dışarda yiyip evimize öyle geçiyorduk.Levent'in çeşitli bahanelerle bana sırnaşması ve benim her zamanki gibi karşı koyamamla günü birbirimizin bedenlerinde yorgunluğumuzu atarak bitiriyorduk.
🚘🚘🚘
Yıldıza dokunup bölümü tuşlamayı unutmayınız efenim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyunbozan TAMAMLANDI) I
Humor-Sen O'sun.Beni müdürüme ispiyonlayan... -İspiyonlamak demeyelim de. -Ne diyelim züppe patronun egosu mu diyelim? -Ooo üslup bu mu? Hayallerinin peşinde koşan bir Eda Ve Eda'nın hayallerine salça olan Onur. Eğlenceli ,inatçı bu çiftin...