31.Eda'm

5K 813 23
                                    

Onur'un Anlatımıyla
Günümüz

Dün akşam bizimkilerle sohbetimiz geç saatleri bulunca çocuklarla beraber benim eve geçtik.Ömer'i kahveciyi açma aşamasında beni delirttiği günlerden birinde yaka paça evden kovup eski hayatıma geri dönmüştüm.Gökhan ile Ömer ise beraber yaşamaya başlamışlardı.Daha doğrusu Ömer benim tarafımdan kovulunca kendini Gökhan'a yamamıştı.
Dün akşam ikisini evimde misafir ederek sabah evden beraber çıkıp Ömer'i kahveciye uğurladık. Biz de Gökhan ile beraber şirkete geçtik.İşe başlamadan önce Eda'yı yoklamam lazımdı.

Gönderen:Ben
+Günaydın

Gönderen:Eda'm
-Gerçekten mi?

Gönderen:Ben
+Ne gerçek mi ?

Gönderen:Eda'm
-Yani böyle sabah günaydın,akşam iyi akşamlar...Neden?

Oyun oynuyordu benimle küçük cadım.Ee ne yapalım istediği gibi olsun.
Gönderen:Ben
+Hmm Dejavu..Peki öyle olsun bakalım küçük hanım.Devam ediyorum o zaman.
+Çünkü neden olmasın?

Gönderen:Eda'm
-Neden olsun?

Gönderen:Ben
+Olsa olmaz mı?

Gönderen:Eda'm
-Oluuuur.

Gönderen:Ben
+Hem de nasıl güzel olur.

Gönderen:Eda'm
-Nasıldı dün gece?

Gönderen:Ben
+Bol şalgamlı.Bizim çocuklara bizden bahsettim.Müsait misin,Arasam?

Eda'm Arıyor.....
-Alo güzelim.
-Tekrar günaydın Onurcuğum.
-Günaydın canım benim.
-Ee anlat bakalım ne konuştunuz ?Merak ettim.
-Bakıyorum aşk hayatım yine merak konusu.
-Aşk diyorsun yani.
-Ya ne kızım .Seni göreyim diye karşında dükkan aldım ben dükkan.
-Hih biliyordum.Pislik seni.Hem istifa ettirip bir de üstüne bana rakip oldun.Aşka bak.Hikmet tuttu değil mi seni?Doğruyu söyle.
-Hikmet kim kızım,niye tutuyor beni?
-Kim olacak ya eski müdürüm.Sen iyi tanırsın aslında.
-Hikmet müdür ha tamam hatırladım.Şu senin kavga ettiğin adam.
-Kimin yüzünden acaba.
-Kötü mü yaptık hayatım bak aşkından geberen sevgilin oldu işte.
-Adamın kendini savunmasına bak sen.Neyse bu konuya sonra yine döneceğim canım ben.Esas konumuza dönelim lütfen Onur Bey.
-Dönelim bakalım Eda Hanım.Çocuklar hissediyordu zaten ben de anlattım işte.Seviyorum oğlum dedim ,kim ne diyebilir dedim.İyi demiş miyim?
-Dalga geçiyorsun ya pis serseri. Onur?
-Efendim güzelim?
-Ben kızlara henüz bir şey demedim.Oturup onlarla konuşmam lazım.
-Önce biz bir konuşsak.Ben sana olan aşkımı şöyle uzun uzun anlatsam.Sonra sen ne aşık adam bu adam deyip öpsen beni falan.
-Onuur.
-Tamam tamam.Sen konuş kızlarla beni sonra da öpersin.
-Hala ne diyor ya.O zaman bu akşam biz kızlarla rutin 'konsey gecesi'etkinliğimizi yapıyoruz.
-Olur canım.Biz de Gökhan ile çıkarız.Bir derdi var belli.Ne zamandır denk gelip konuşamadık sakin sakin.
-Tamam o zaman.
-Görüşürüz o zaman Eda'm
-Görüşürüz Onurcuğum.
🌼🌼🌼
Aferin oğlum onur.Kedi olalı bir keçi tutabildin sonunda.İlk defa şu kuru inadın bir işe yaradı.Kaptın gül gibi kızı.Ama anlamıştım o gözlerdeki kederi.Nasıl da hüzünlü bakmıştı bana öyle bebeğim benim.Üzmüş defolup gitmiş şerefsiz puşt.İyi ki de gitmiş ama.Yoksa nasıl bulurdum ben küçük cadımı.Dün akşam başından beri yaşadıklarımızı duyunca bizim çocuklar da çok şaşırdılar.Eda hanım o kadar hırçındı ki birini ,hele de bu kadar gıcık olurken beni hayatına alması hepimize göre bir mucizeydi.
Benim mucizem.

Yıldıza dokunup bölümü oylamayı unutmayınız efenim.

Oyunbozan TAMAMLANDI) IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin