Düşmanlarınız mı var? Güzel. Demek ki hayatta bir şeylerin mücadelesini vermişsiniz.2 Ay Sonra
Yüzüme savaş karalarını sürer gibi bordo rujumu sürdürten sonra fazlasını elimi öperek silikleştirdim. Bugün öyle bir gündü ki hayallerim gerçeğe dönüşecekti. Ben bugün zafere ulaşacaktım. Bunca ay bugün için çabalamıştım ve meyvelerini toplayacaktım.
Büşra'nın gerçekten Okan'a aşık olması planlarımın içinde olmasa da onluk bir durumum kalmamıştı. Bugün ilişkilerini açıklamak için hep beraber yemek yiyecektik. Elbette o da yemekte olacaktı. Ve o zaman planım derveye girecekti. Yüzümdeki acı ifadeyle aynadan gözümü alarak başımı eğip kolyeme baktım. Kolyeme parmak uçlarımla dokunduğumda yüreğim cız etti. Güzel kardeşim her şey senin eğer şuan yaşıyor olsaydın emindim ki sende aynı şeyleri yapardın.
Telefonum çalınca ekrana baktım. Büşra hazır mısın diye aramıştı. O çoktan bu oyunu kestiğimi düşünsede vazgeçmemiştim. Ona hemen çıkıyorum dediğimde annemi aradım. Annem her defasında olduğu gibi çok özlediklerini ne zaman geleceğimi sordu.
Bende en kısa zamanda demiştim. En kısa zamanda işimi hallderek kardeşimin mezarına gidecektim. Taksi geldiğinde ayna da kendime baktım. Bugün fazla iddealı göze batmak için açık seçik giyinmiştim. Bu benim tarzım olmasa da amacıma güzel hizmet edecekti.
Evden çıkıp alelacele taksiye bindim. Büşra toplandıklarını nerde kaldığımı sorunca geldiğimi söyleyerek telefonumu kapattım. Iki ay önce bu mekana geldiğimde işin bu kadar uzayacağini bilmesem de sonunda istediğim yerdeydim.
Mekana salinarak girdiğimde herkesin dönüp dönüp bana baktığıni hissediyordum. Ilerde Büşra'yi görünce elimi kaldirarak selam verdim, Okan ve ikisi bana baktıktan sonra hayretle birlerine baktilar. Beni daha önce pek çok gördüğü için mini elbiseme şaşırmış olmalıydı. Ben onlara doğru yürürken arkasıni dönük olan adam bana dönüp beni soyar gibisinden bakınca yutkundum.
Pes etmek yok, derken bütün hücrelerimin içinde dans ettiğine dair yemin edebilirdim. Vücut ısım yükselirken içimden kızardiğımi anlamasinlar dua ediyordum.
"Hoş geldin canım..." Büşra bana sarılırken bu ne hal demiş benden ayrılırken de gülümsemişti.
"Hoş geldin Selda, seni arkadaşım Ateş ile tanıştırmak istiyorum" Bana elini uzattıktan sonra yanımda duran adamı işaret etti. Nezaketen ayağa bile kalmadan elini uzatınca bende elini parmak ucumla sıkarak memnun oldum demiştim.
"Artık oturalım mı?" Başımı sallarken oturmam için hemen onun yanıni işaret ettiler. O da incelikten kırılıyormuşçasına oturduğu yerden sandalyemi çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM ATEŞ'İ 🚬
Teen Fiction# 1 - gençkurgu © © Tüm hakları saklıdır İntikam ateşi yalnızca erkekleri mi yakar? Peki ya bir kadın intakam ateşiyle yanıp tutuşursa neler olur tahmin edebiliyor musunuz? Basit bir kızın çok sıradan hikâyesi. Çünkü o ne çok güzeldi ne çok zek...