4.BÖLÜM

1.6K 115 85
                                    

Multi Medya da Asiye Gül OSMANOĞLU  var.🇹🇷🍎

Güneş yine ayrı bir güzellikle doğmuştu yalının üzerine..
Şehirden uzak olmanın çok güzel tarafı vardı.
Kuşlar, karıncalar, denizdeki balıklar çoktan işe konulmuştu bile...
Doğa yeni  güne merhaba diyordu.

Küçük bir çocuk gibi, hello kittyli gecelikleri yine üzerlerindeydi. Önemliydi bu gecelikler, sonuçta anneleri daha geçen sene almıştı.  İki kız kardeş de herzamanki gibi enişte beyin yokluğunu fırsat bilip banyoda beraber diş fırçalıyorlardı.
Bir yandan da ayak üstü muhabbet ediyorlardı . 
Genelde konuşan taraf Asiye Gül idi. Kardeşine anne babası için yazacağı kitap hakkında bilgiler verir , öneriler isterdi.
Tabi Lale Gül de beğenmez hep eleştirirdi.
Asiye Gül'e göre ise kardeşinin görüşü önemliydi.
Kendi kendine ben daha kardeşime kitabı beğendiremiyorum. 80 milyona nasıl sunacağım? Diye vesveselere de kapılsa bırakmak niyetinde değildi.
Lale Gül kardeşine merakla bakıp,
"Kitabın adı ne olacak Gülcüğüm?"

"AŞK-I ŞEHÂDET!"diyerek ballandıra ballandıra üzerine basıp sırıttı.

"Neden peki? Annemin kızlık soyadı Şehadet diye mi koydun böyle bir adı?"

"Hem öyle hem böyle..Ama asıl sebebim annemin de babamın da şehadete olan bağlılıkları, o yolda esrarengiz sevdaları ki biliyorsun bu zamanda böyle sevdaları bulmak çok zor." deyip elini salladıktan sonra bir tebessüm bahşedip devam etti.
"Fakat annem ve babam zoru başarıp böyle bir sevdaya birlikte baş koymuşlar ya bence harika bir kitap olur böyle. Düşünsene AŞK-I ŞEHADET.. Ismi bile her şeyi anlatıyor."

"Hmm güzelmiş. Ben beğendim inşallah içeriği de güzel olur da bir an önce basılır."

"İnsallah. Sence dram ağırlıklı mı olsun ? Dikkat çeker mi?"

"Saçmalama sakın öyle bir yol deneme insanların içini mi karartacaksın. Hem anne ve babam'ın hayatını kara bir sayfa olarak görmelerini istemem. Bilâkis çok aydınlık bir hayatları ve davaları oldu."

"Hmm doğru diyorsun. Belki biraz daha çalışırsam filmi bile yapılır.Ha ne dersin ?" deyip gülümseyerek hayallere daldı.

Lale Gül ise:
"Neden olmasın belki olur."dedi ve ağzını duruladı. Birden  arkasını dönerek banyodaki çekmeceden  bir şeyler aradı. Bulamayınca da telaşla banyodan çıktı.

Asiye Gül arkasından bakarak,
"Allah Allah ne oldu ki şimdi yine aklına ne geldi?" deyip ağzını duruladı.

***

Lale Gül yatak odasına varıp masa üstündeki takvimi eline aldı. Bir kaç çizik saydıktan sonra eline telefonunu alıp eşini aradı.

"Selamun aleykum hayatım. "

...

"Öğleden sonra müsait olur musun ? Görüşebilir miyiz?Önemli."

...

"Tamam o zaman işte olacağım. Ne zaman müsait olursan gel. Olur mu? Sana söylemem gereken şeyler var."

...

Telefon görüşmesi sona ermişti. Lalegül ise kendini sırt üstü yatağa attı ve derin düşüncelere daldı.

***

Asiye Gül her zamanki gibi yerini almış kitap için masa başında çalışıyordu.
Pek çalışabiliyordu da demek mümkün olmayacak ki bu gün ilhamı gelmeyecek gibiydi. Bıkkın halde ofladı.
"Ayyy! Hadi amaa!" diyip sıkıntı  ile saçlarını karıştırdı.

KIZIL ELMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin