"Seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun?
Biliyorum Şırnak'tan ayrılmak sana zor gelebilir. Bütün hayatın ve arkadaşların burada fakat başımıza gelen şu hainler çocuklarımızın olduğunu öğrenmemeliler. Onlardan korktuğumu falan da düşünme. Ben senin ve çocuklarımız için bu konuyu düşünüyorum. Istanbul'da rahat bir hayat yaşamanızı istiyorum. Eğer çocuklarımız burada doğarsa tehlikemiz büyüyecek emin ol. Çünkü ben o hainlerin soyunu kesene kadar bana rahat yok. Hem Istanbul kalabalık şehir diye de korkmana gerek de yok. Evimiz şehrin dışında sayılacak kadar kenarda. Osmanlı kadını olan büyük annemin bıraktığı yalı var. Tabi ben de gücümün yettiğince bir kaç yenilik yaptırdım. Deniz kenarında ormanın içinde yeşillik bir alan. Buralara özlem çektirmez.
Üsslerimiz durumu bildiği ve ihtiyaç olduğu için tayinimi oraya verdiler. Ben derim ki çocuklarımız rahat yaşasın. ""Olur madem Ertuğrulum. Sen nasıl uygun görürsen öyle olsun. Başım gözüm üstüne. Fakat buralardan ayrılmak da bana kolay gelmeyecek. Öğretmenliğin ilk gününden beri buraların ekmeğini yedim ben. Zor geliyor ama madem çocuklarımın mutluluğu önemliyse çekilecek fedakarlıklar var ."
"Teşekkür ederim işte benim Hüma Gül'üm. Anlayışla karşılayacağını biliyordum. Işte benim güzel kalpli Sultanım. " deyip karısını alnından öptü.
"Hah şimdi oldu. Çok akıllıyım. Oh be! Hemen yazayım ."
deyip bilgisayarın başına geçti.
Aklı bu gün tıkır tıkır işliyordu. Kendinden memnun bir şekilde yazmaya başlayacağı sırada ev telefonu çaldı."Şimdi tam sırasıydı ya! "deyip telefonu açtı.
"Efendim buyrun."
"Lale Gül OSMANOĞLU ile görüşebilir miyim?"
"Kendisi şu an evde değil , işe gidiyor."
"Kredi kartından dolayı bizimle iletişime geçmesini söyler misiniz? Biz bu konuyu ay sonu bir avukata yönlendireceğiz. "
"Bekleyin. Kredi kartı mı dediniz?Ne durumu? Hesap durumu nedir? Bu bir tür hata olmalı. Kardeşim kredi kartı kullanmaz ki. "
"Lütfen kardeşiniz geldiğinde bu durumu ona bildirin.İyi günler." deyip telefonu yüzüne kapattı.
Neler dönüyordu bilmiyordu fakat çok telâşlanmıştı. Hemen telefondan kardeşini arayıp,
"Selamun aleykum LaleGül, neredesin?"...
"Kredi kartı mı aldın sen ? Neden borç yapıyorsun?"
"Ne kartı Asiye Gül?"
"Ben de sana onu diyorum ya!
Benim kartım yok ki hayatımda krediye başvurmadım hamdolsun. Ikimiz de bu durumun caiz olmadığını biliyoruz kardeşim. Nasıl bu kadar borçlandın? Artık benim de çıraklık yapıp eve ekmek getirmeme rağmen nasıl oluyor?""Hey Asiye Gül !.. Benim kıyafete ihtiyacım varken bir de yemeğe mi para harcayacaktım? Ben hatrı sayılır bir restoranda garsonum canım. "
"Ah lala! Her neyse?
Lütfen bunun icabına bakın.
Ben bu durumdan hiç hoşlanmadım.
Eve döndüğünüzde bu parayı nereye harcadığını bana açıkla! Allah'a emanet. " deyip sitemle telefonu suratına kapattı.Kardeşinin kendisine patlamasını yediremeyen Lale Gül eşine dönüp,
"Ona neler oluyor ya ? Kardeşim mi yoksa annem mi? Anlamıyorum!" dedi.Mert bey ise yüzünü eli ile kapatarak derin bir of çekti ve,
"Bu durumda ikimizin de annesi oldu."dedi.🇹🇷
🇹🇷
🇹🇷🇹🇷
🇹🇷...
Keyifli okumalar ♥♥♥SOSYAL HESAPLAR
😍
YAZAR GÜLÜZAR ATLIHAN
😍♥İnstagram Adresi (Şahsi)
@atlihanguluzar♥İnstagram Adresi (Kitaplar)
@glzratlhnkitapligi.com.tr♥Twitter adresi
@1bordoferacelim
♥Wattpad adresi
@Yazar_glzratlhnVote ve yorum yaparsanız çok mutlu olurum.
♥Seviliyorsunuz haberiniz olsun.♥
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER😘😘😘
Kitap kokulu kalın.
📘📗📙📚📔
İyi okumalar.
📖💚🙆😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL ELMA
RomansHamza DEMİR, Kızıl Elmayı dava bellemiş bir genç... Vatan uğruna canını seve seve verecek yiğit bir Özel Harekâtcı... Güney Doğuda Dağların Aslanı, İstanbul'da İstihbaratın Bozkurtu... Asiye Gül OSMANOĞLU hem öksüz hem yetim, Bilinmeyen Osmanlı To...