Medyada Benden size PAPATÇA😁
Sevgili okuyucularım.❣❣
Yeni bölümleri yazarken çok mutlu oluyorum lakin memnun olmadığım bir durum var o da şu ki sizin düşünceniz.Ben büyük bir heyecanla yazıyorum ama okuyup beğen butonuna basmadan geçiyorsunuz bu beni çok üzüyor yazma hevesim kaçıyor.
Bir de hikaye hakkında düşüncelerinizi yorum kismindan bana bildirirseniz dünyanın en mutlu yazarı olabilirim. Tabi sizin sayenizde...
Yani ne bileyim? Bir hikâyenin gidişatına göre ne olacağını bir tahmin edin yazın okuyucular bir biri ile tartışsın fikir alışverişi yapsın kaynaşsın bilenler ve ya bilemeyenler gözümde belli olsun istiyorum. Biz bir bütün aile olalım . Şu zorlu günlerimizde herkes evinde ve piskolojimiz bir yıprandı. Fakat inşallah bir gün Rabbim hayırlısıyla baharı görmeyi nasip edecek inşallah .
Lütfen vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin.
Ben soğuk bir insan değilim yorum yazdığınız için sizi eleştirmem her türlü yoruma açığım yeter ki siz bana destek olun bu sayede beni mutlu edin 😍Işte tam bir aile oluncaya kadar benim mus mutlu beynim ve sevgi dolu kalbim olması gerek. Lütfen yazarınızı anlayın.
Bir tutam beğeni ve bir demet yorumcuk istiyorum. Hemen bu bölümün altına da bu zamana kadarki düşüncelerinizi ve geleceğini tahmin edebilirsiniz. Önemli olan hayal gücünü kullanmak. O günlerimizi iple çekiyorum. Inşallah benim kızıl elma adlı kitap evime aile olarak candan candan koşarak gelirsiniz. Veeeee ben o zaman bahtiyarlıkla devamını getireceğim inşallah.😊💝Şu an girmem gereken bir Üniversite sınavı da var ve piskolojim da acayip dağınık.
Lütfen bana dua eder misiniz?
HAYIRLISI ile HAYIRLI bir üniversite kazanmayı Rabbim nasip etsin. Geçtiğim onca badireler sıkıntılar imtihanlar arasından sağ salim çıkmaya çalışıyorum. Sizler bana iyi geliyorsunuz. Naçizane dualarınızda bana da yer verir misiniz? Yüreğime yeniden umut tohumları serpilsin. 😌🤲🥀Sizi çooooook seviyorum sağlıcakla kalın ve sizi emanetleri kaybolmayan Allaha emanet ediyorum. 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL ELMA
RomanceHamza DEMİR, Kızıl Elmayı dava bellemiş bir genç... Vatan uğruna canını seve seve verecek yiğit bir Özel Harekâtcı... Güney Doğuda Dağların Aslanı, İstanbul'da İstihbaratın Bozkurtu... Asiye Gül OSMANOĞLU hem öksüz hem yetim, Bilinmeyen Osmanlı To...