71. Bölüm

457 25 2
                                    


Keyifli okumalar...

Nikah dairesine vardıklarında nikah şahitleri Nazlı ve Ateş kendilerini orada bekliyorlardır. İmzalar atıldıktan sonra Nazlı ve Ateş ile çok sohbet edemeden Yavuz ve Bahar uçağa yetişmek için giderler. Birkaç saat sonra İstanbul'a varmışlardır. Yavuz hiç vakit kaybetmeden Rahmet'in evine gider.

Lale: Yavuz!?
Yavuz: Rahmet amcam evde mi?
Lale: Evet de ne oldu?
Yavuz: Konuşmam lazım.
Lale: Yavuz sen iyi değilsin. Ne oldu?
Ayla: Yavuz abi?
Yavuz: Lale teyze iyiyim, gerçekten. Sadece konuşacağım.
Lale: Tamam, sana güveniyorum.

Yavuz içeri girer girmez Rahmet sinirlenir.
Rahmet: Bunun ne işi var yine burada? Bu sefer bayılırsa hastaneye götürmem.
Yavuz: Konuşmaya geldim.
Rahmet: Benim evimde konuşmayın. Gidin dışarı orada konuşun.
Yavuz sakinleşmeye çalışarak: Seninle konuşmaya geldim.
Rahmet: Ne konuşacaksın benimle?
Yavuz: Geçmişi. Annemi. Abini.
Rahmet: Benim seninle konuşacak bir şeyim yok. O konu hakkında konuşmak istemiyorum.
Yavuz: Konuşacaksın. Konuşmadan gitmem buradan.

Rahmet: Tamam konuş. Ne istiyorsun.
Yavuz: Her şeyi öğrendim. Her şeyi.
Ayla: Anne ne oluyor?
Lale: Gel kızım. Sen odana git.
Ayla: Ben de dinlemek istiyorum.
Lale: Ben sana anlatacağım sonra. Lütfen şimdi odana git.
Ayla: Off. Tamam.

Rahmet: Uzatmadan söyle. Eğer babanı savunacaksan boşuna konuşma. O şerefsiz benim abimi öldürdü.
Yavuz ne kadar sinirlense de sakin olmaya çalışır.
Yavuz: Babamla doğru konuş.
Rahmet: Konuşmazsam ne olur? Madem öğrenmişsin tamam. Senin baban benim abimi öldürdü ve nasıl yaptıysa ortalıkta gezinmesine rağmen onu tutuklamadılar. Hatta annen de ona yardım etti. Eğer en başta yakalansaydı onu hapse atacaklardı. Ama annen o şerefsizin yerini söylemedi.

Yavuz sinirlenip: Babama şerefsiz deyip durma. Yoksa...
Rahmet: Yoksa ne? Ne? Birkaç sene önceye kadar benden dayak yiyen sen mi söylüyorsun bunu? Kaç yaşında olduğun ya da gururun umurunda olmaz. Yine yaparım.
Yavuz: Yap. Ama şunu bil. Senin abini benim babam öldürdü. İyi ki de öldürmüş. Bunun hakkında bir şey diyemem. Yasak. Ama annem hiçbir şey yapmadı. Bunu kafana sok.

Rahmet: Seni öldürürüm Yavuz. Senin baban aşağılık bir katil. Annen de ona yardım etti abimi öldürürken.
Yavuz: Benim babam suçlu değil. Annem hiç değil. Anladın mı beni? İkisi de suçsuz.

Rahmet daha fazla dayanamayıp yanındaki masadan aldığı cam vazoyu Yavuz'a doğru savurur. Yavuz geri çekilmek için biraz geç kalınca cam kolunda kırılır.
O ana kadar sessizce olanları izleyen Bahar ilk defa konuşur: Yavuz!
Yavuz: İyiyim.

Rahmet: S**tir git evimden.
Yavuz bir anda sinirlenip: Senin abin aşağılık bir teröristti. Keşke onu öldürmek bana nasip olsaydı.
Rahmet: Ne diyorsun sen be?
Yavuz: Senin abin bir şerefsizdi. Benim babam onu öldürerek sana çok büyük bir iyilik yaptı.

Rahmet hiçbir şey demeden hızla evden çıkar.
Bahar: Yavuz, iyi misin?
Yavuz: İyiyim. Bir şey yok.
Ayla: Bana da anlatın artık şunları.
Lale: Sen bi dur kızım.
Bahar: Yavuz kolun çok kötü. Hastaneye gidelim.
Yavuz: İyiyim ben.
Lale: Yavuz, kolun çok fazla kanıyor. Hastaneye gitmen lazım.
Bahar: Evet Yavuz. Dirseğine kadar kesilmiş her yer.
Yavuz: Tamam. Gidelim.
Lale: Ben de geleceğim.
Yavuz: Sen boşuna yorulma Lale teyze. Gerçekten iyiyim ben.
Lale: Tamam ama haber ver.
Yavuz: Tamam.
Bahar: Sen kullanabilecek misin arabayı?
Yavuz: Kullanırım. Lale teyze bana bir bez verir misin?
Lale: Kızım şuradan bir bez getirir misin?
Ayla: Tamam.

Yavuz Ayla'nın getirdiği bezi koluna sardıktan sonra Yavuz ve Bahar birlikte hastaneye giderler. Hastanede Yavuz'un kolunun birçok yerine dikiş atılıp pansuman yapılıp sargı beziyle sarıldıktan sonra birlikte Yavuz'un annesinin evine giderler.
Yavuz: O odaya gireceğim.
Bahar: Emin misin? Şimdi mi?
Yavuz: Evet şimdi. Eğer o odaya şimdi girmezsem gece yine kabus göreceğim. Oraya girmek zorundayım.
Bahar: Tamam. Ben yanındayım.
Yavuz: Tamam.

Sana Söz Verdim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin