Bahar ve Yavuz biraz sohbet ederler. Daha sonra saatin çok geç olduğunu fark eden Bahar:
Ben artık gitsem iyi olacak. Geç oldu.
Yavuz: Tamam nasıl istersen. Beni bekle üzerime bir şeyler giyip hemen geleyim. Tek başına gitme.
Bahar: Gerçekten gerek yok ben giderim.
Yavuz: İtiraz istemem. Hemen geliyorum.
Yavuz o sırada orada nöbet tutan askerlere:
Hanımefendiye göz kulak olun ben hemen geliyorum.
Asker: Emredersiniz komutanım.
Bahar: Gerçekten gerek yoktu ama yine de çok teşekkür ederim.
Yavuz: Hiç önemli değil. Hem ben de biraz hava almış olurum.
Yavuz ve Bahar birlikte Bahar'ın evine doğru bir yandan sohbet ederek yürümeye başlarlar.
Yavuz: Demek doktorsun. Güzel meslek.
Bahar: Evet. Bu arada geldik sayılır.
Yavuz ve Bahar biraz daha yürüdükten sonra Bahar'ın evinin önüne gelirler ve Ateş ve Nazlı ile karşılaşırlar. Nazlı ve Bahar koşarak birbirlerine sarılırlar. Ateş de Yavuz'a asker selamı verir. Bahar ve Nazlı sohbet etmeye başlarlar.
Nazlı: Sen nereden geliyorsun böyle? Yoksa bu gece sende kalacağımı unuttun mu?
Bahar: Orası tam olarak öyle değil. Sonra anlatırım.
Nazlı: Tamam. Peki Yavuz abiyi nereden tanıyorsun?
Bahar: Havaalanında bir kapkaççı çantamı almaya çalıştı. Tam çalıp götürecekken Yavuz çantamı kurtardı.
Yavuz araya girer ve hikayeyi tamamlar.
Yavuz: Sonra ayaküstü sohbet ettik. Bahar da orada kitabımı unuttuğumu fark edip tabura kadar getirdi.
Bahar: Aynen, böyle tanıştık işte.
Nazlı: Ayy çok romantik.
Bahar boğazını temizleyip Nazlı'ya imali bir bakış atar. Yavuz ise konuyu değiştirmek için;
Eee, Karabatak siz bu saatte burada ne yapıyorsunuz?
Ateş: Nazlı bugün Bahar'da kalacakmış Ben de gece gece tek başına olmasın diye eşlik edeyim dedim.
Yavuz: O zaman kızları burada bırakıp tabura gidelim. Erdem Yarbay'ın anlatacakları var.
Ateş: Emredersiniz komutanım.
Bahar: Zaten bugün bizim dizimiz vardı, kaçırdık. On dakika sonra tekrarı başlayacak.
Nazlı Ateş'e teşekkür eder ve Bahar'dan anahtarı alıp eve girer.
Bahar: Yavuz, çok teşekkür ederim. Tekrar tanıştığıma çok memnun oldum.
Bahar Yavuz'a elini uzatır. Yavuz da gülerek elini sıkar.
Yavuz: Ben de çok memnun oldum. Görüşürüz, iyi geceler.
Bahar: Görüşürüz. Sana da iyi geceler.
Yavuz ve Ateş tabura gitmek üzere yola çıkarlar. Bahar da eve girer ve üzerini değiştirir.
Nazlı: Hayırdır Bahar? Yavuz abiyle... Sanki biraz etkilenmiş gibi bakıyordun.
Bahar: Hadi hadi dizi başlıyor.
İki saat sonra dizi biter ve araya reklam girer.
Nazlı: Hadi söyle artık Yavuz abiden etkilendin mi?
Bahar: Hâlâ unutmadın mı ya?
Nazlı: Tabii ki unutmadım.
Bahar: Nazlı, şimdi konuşmayalım ayrıca çok geç oldu yatalım artık, sabah konuşuruz.
Nazlı: İyi tamam ama sabah konuşacağız, benden kaçamazsın.
Bahar: Tamam. İyi geceler.
Bahar ve Nazlı odalarına çekilirler. Birkaç saat sonra sabah olmuştur. Nazlı kalkar, saate bakar. Saat on bir olmuştur. Bahar'ın odasına gider. Onu uyandırmaya çalışır ama Bahar'ın hiç kalkacağı yoktur. Biraz daha uğraştıktan sonra Bahar'ı kaldıramayacağını anlar. Tam odadan çıkacakken Bahar'ın baş ucunda bir defter görür. İçini açıp baktığında bu defterin günlük olduğunu anlar. Bahar'ın dün yazdıklarını okusam mı okumasam mı ikilemine girer. Ve sonunda merak duygusu ağır basar. Dünün tarihini bulur ve okumaya başlar;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Söz Verdim
FanficAksiyon, çatışma, aşk dolu: Bir yavbah hikayesi, Birbirleri için yaratılan Yavuz ve Bahar yaralarını sarabilecek mi? Keyifli okumalar... 21.11.2020: #1 - söz 27.04.2020: #10 - söz 27.04.2020: #1 - tolgasarıtaş 27.04.2020: #7 - eyfet 29.04.2020: #1...