Bahar: Hayır, kimseye bir şey olduğu yok. Sen geliyor musun gelmiyor musun?
Yavuz: Tamam geliyorum.
Bahar: Tamam görüşürüz.
Yavuz: Görüşürüz.Yavuz antrenman alanına vardığında tim çoktan çalışmaya başlamıştır.
Yavuz: Bensiz başlamışsınız bakıyorum.
Hafız: Olur mu komutanım? Biz ısınıyorduk sadece.
Yavuz: Öyle olsun bakalım. Hadi başlayalım o zaman.
Avcı: Komutanım bu aslanlar çok ısrar ettiler. Biz de biraz ısınmaktan zarar gelmez dedik.
Yavuz: Tamam. Başlıyoruz.
Mert Yusuf'a yaklaşarak: Biraz fazla ciddileşti sanki.
Yusuf: Bence de.
Yavuz: Şınav pozisyonu all!Yavuz kısa bir süre sonra ayağa kalkar ve yürümeye başlar. Daha sonra Ferhat'ın önünde durur.
Yavuz: Kaç oldu Ferhat?
Ferhat: Bi-bilmiyorum komutanım.
Yavuz: Yanlış cevap. Kaç oldu Çaylak?
Çaylak: 0 komutanım.
Yavuz: Hafız?
Hafız: 0 komutanım.
Yavuz: Güzel. Kalk! Mekiğe yat.Biraz da mekik çektikten sonra koşuya başlarlar.
Mert: Komutanım, ben çok yoruldum.
Ferhat: Ben de komutanım.
Yusuf: Ben de.
Yavuz: Sizinle işimiz var beyler.
Keşanlı: Daha yeni ısınmıştık ya.
Yavuz: Kendi isteğinize geldiniz diye bir şey demiyorum ama gerçek çalışmalara başlayınca bu kadar rahat olmayacaksınız.
Ferhat, Yusuf, Mert: Emredersiniz komutanım.
Yavuz: Siz oturun biraz. Beyler biz devam ediyoruz.
Çaylak: Komutanım biz de biraz soluklansaydık.
Yavuz: Yoruldun mu Çaylak?
Çaylak: Şey komutanım...
Yavuz: Anlaşıldı, siz biraz paslanmışsınız.
Keşanlı: Ah be Çaylak'ım.
Avcı: Bittik biz bittik.
Çaylak: Ne yapayım abicim yoruldum.
Avcı: Bak hâlâ yoruldum diyor ya.
Keşanlı: Sus oğlum sus.
Yavuz: Ee beyler parkur yapar mıyız?
Kopuk: Yaparız komutanım.
Yavuz: Hadi o zaman. Hafız başlayalım.
Hafız: Emredersiniz komutanım.
Yavuz elindeki kronometreyi Avcı'ya vererek: Al Avcı.Daha sonra Yavuz ve Hafız koşmaya başlarlar. Kısa bir süre sonra Yavuz parkuru bitirir ve Hafız da gelince Avcı'ya süreyi sorarlar.
Avcı: 1 dakika 4 saniye ve 1 dakika 29 saniye.
Hafız: Biraz paslanmışım komutanım.
Yavuz: Fena değil.
Avcı ve Aşık parkurun başındaki yerlerini alırken Mert, Yusuf, Vedat ve Ferhat kendi aralarında konuşuyorlardır.
Mert: Yavuz komutan çok hızlı değil mi?
Ferhat: Sarı fırtına resmen.
Yusuf: Aynen
Vedat elindeki telefonu göstererek: Yavuz komutana Sarı komutan diyorlarmış, baksanıza.
Yusuf: Şu ödüllere bakın.
Ferhat: Telefonu görürlerse kızabilirler.
Mert: Evet. Çok ortalıkta bakmayalım.
Vedat: Tamam.O sırada Avcı ve Aşık da parkuru bitirmiştir.
Yavuz: 1 dakika 48 saniye Karabatak, 1 dakika 50 saniye Avcı. Çok kötü beyler.
Avcı: Paslandık biraz komutanım.
Yavuz: Paslanmayacaksın Avcı.
Avcı: Emredersiniz komutanım.
Yavuz: Keşanlı, Çaylak sizde.Keşanlı ve Çaylak da parkuru bitirince Yavuz performansların kötü olmasına sinirlenmeye başlar.
Yavuz: 1 dakika 48 saniye Keşanlı, 1 dakika 51 saniye Çaylak. Aşık, Kopuk geçin.Aşık ve Kopuk da parkuru tamamlayınca Yavuz onların da sürelerini söyler.
Yavuz: 1 dakika 44 saniye Kopuk, 1 dakika 52 saniye Aşık.Yavuz bir süre durduktan sonra konuşmaya başlar.
Yavuz: Bu ne beyler? Bu ne!? Bana bunun açıklamasını yapabilecek olan var mı?Kimseden ses çıkmayınca Yavuz devam eder.
Yavuz: Bu parkuru daha önce ne kadar kısa sürede bitirdiğinizi hatırlıyor musunuz? 1 dakikanın altına düşmek için çabaladığınız zamanları? Sizden özel kuvvetçi olabilmek için bu parkuru ne kadar sürede yapmanızı istediklerini hatırlıyor musunuz?Kısa bir süre sonra Yavuz devam eder.
Yavuz: Ben söyleyeyim: 90 saniye. 90 saniyeden fazla bir performans yaptığınız takdirde sizi almıyorlardı.Yavuz sesini biraz daha alçaltarak: Beyler biz özel kuvvetçiyiz, özel kuvvetçi ne demek? Yorulmayan demek. Güçlü olan demek. Bu tür parkurları 60 bilemedin 90 saniyede tamamlamayı başarmış olanlar demek. Siz bundan daha iyisini yapabilirsiniz beyler. Yapmanız gerekiyor.
Avcı: Komutanım, müsaadenizle tekrar deneyelim.
Keşanlı: Evet komutanım bu sefer yaparız.
Karabatak: Evet komutanım izin verin tekrar yapalım.
Yavuz: Peki tamam. Ama bir daha yeni bir şans vermem.
Tim: Sağolun komutanım.
Yavuz: Hadi bakalım.Herkes parkuru tamamladıktan sonra Yavuz teker teker süreleri söylemeye başlar.
Yavuz: Hafız, 69 saniye. Karabatak, 71 saniye. Avcı, 72. Keşanlı, 70. Aşık, 79. Çaylak, 78. Kopuk, 76.
Daha sonra Yavuz tebessümle: İşte sizden beklediğim sonuç bu beyler. Aferin.
Tim: Sağol.
Yavuz: Gidin dinlenin artık. Ben çıkıyorum.
Tim: Emredersiniz komutanım.
Karabatak: Bu saatte nereye gidiyorsunuz komutanım?
Yavuz: Hastaneye gidiyorum. Bahar aradı acil bir şey varmış gibi konuştu. Gidip bir bakacağım.
Karabatak: Bir şey varsa bize de haber verin komutanım.
Yavuz: Tamam veririm.Yavuz taburdan çıkıp hastaneye gider.
Bahar: Hoşgeldin.
Yavuz: Hoşbuldum.
Bahar: Çok önemli bir şey oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Söz Verdim
Hayran KurguAksiyon, çatışma, aşk dolu: Bir yavbah hikayesi, Birbirleri için yaratılan Yavuz ve Bahar yaralarını sarabilecek mi? Keyifli okumalar... 21.11.2020: #1 - söz 27.04.2020: #10 - söz 27.04.2020: #1 - tolgasarıtaş 27.04.2020: #7 - eyfet 29.04.2020: #1...