4. Bölüm

1.6K 49 0
                                    

İstanbul'dan Karabayır'a döndüğümde tam havaalanından çıkacakken kapkaça uğradım. O sırada bir adam bunu gördü ve kapkaççının peşinden koştu ve çantamı bana geri getirdi. Ben o sırada çantamdan bir şey almış mı diye bakacağıma çantayı getiren adamın yüzüne odaklanmıştım. Sarı saçları, masmavi gözleri ve temiz yüzüyle çok yakışıklıydı. Adeta büyülenmiştim. O anda hissettiğim duyguları tarif etmem imkansızdı. Bana adımı sorduğunda önce afalladım. Kendime geldiğimde ismimi söyleyip onunkini sordum. Yavuz'muş. Askermiş bir de. Zaten sadece bunları biliyorum. Yanındaki kız gelip bir adam hakkında bir şey bulduklarını söyleyince hemen gittiler. Ben de gitmek üzereyken yerde bir kitap gördüm, içini karıştırdım. İçinde bir resim gördüm. Resimde sekiz kişi vardı ve en öndeki Yavuz'du. Onun biraz önce tabura gittiğini biliyordum. Ben de kitabı vermek için tabura gittim. Yavuz yanıma üniformayla geldi. Üniformanın içinde daha yakışıklıydı sanki. O zaman ona karşı...
Nazlı günlüğü okumaya devam ederken Bahar uyanır ve:
Senin bu yaptığına özel hayata saygısızlık denir! Ver şunu!
Diyerek günlüğü Nazlı'nın elinden almaya çalışır.
Nazlı: Bari sonunu okusaydım yaa.
Bahar: Aşık oldum işte. Tamam mı?
Nazlı: Evet! Biliyordum.
Bahar: Sakın söyleme kimseye! Özellikle de Yavuz'a
Nazlı: Tamam tamam söylemem. Ben öğrendim ya gerisi sorun değil. Sen illa söyleyeceksin zaten. Seni çok iyi tanıyorum.
Bahar: Of, tamam ya yeter. Dalga geçme.
Nazlı: Tamam ya kızma.
Bahar: Neyse. Saat kaç oldu bu arada?
Nazlı: 12'ye 20 var.
Bahar: Çok geç olmuş. Niye uyandırmadın ya?
Nazlı: Aslında denedim ama günlük yazmaktan uyuyamamışsın gece.
Bahar: Açma şu konuyu ya. Hem ben çok acıktım.
Nazlı: Ben çayı demledim ama kahvaltıyı hazırlamak için seni bekliyim dedim.
Bahar: İyi yapmışsın. Bir de çay demlensin diye bekleyemezdim herhalde.
Nazlı: Sanırım ben de dayanamayacağım.
Bahar ve Nazlı birlikte güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra koyu bir sohbete dalarlar.
Bahar: Senden de iyi aşçı olurmuş ya. Ben daha önce hiç bu kadar güzel bir menemen yememiştim.
Nazlı: Benim kadar güzel yapamayınca öyle olur.
Bahar: Nazlı yaa.
Nazlı: Tamam tamam bir şey demedim.
Bahar: Ateş şanslı adammış. Böyle güzel yemekler yedirirsin ona evlenince.
Nazlı: Ben yediririm de sen Yavuz abiyle evlenince ne yapacaksınız bilmiyorum.
Bahar: Of Nazlı. Seninle de sohbet edilmiyor ya.
Bahar ve Nazlı sohbet ederken Yavuz ve tim operasyondadır.

Sana Söz Verdim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin