A/N-Special Thanks

3K 131 74
                                    

This story has reached it ends! Thank you so much for your support! Thanks for all the votes and comments!

I really appreciate it!

Pada mulanya, aku tak rasa pun akan ada orang yang membaca sebab jujur dari hati, aku sendiri rasa penulisan aku ni macam tah pape je. Kalau dibandingkan dengan kawan aku yang baru mula menulis pun, aku rasa dia lagi better.

Tapi, aku cuba juga untuk sambung. Dengan support dari rakan baik aku. Eventhough diorang tak baca, tapi at least diorang share idea dan sebagainya yang aku rasa berguna.

Kenapa story ni dah habis? Mana love story nya?

Actually, main purpose cerita ni adalah untuk menyiasat siapa pembunuh kakak kembar tu. Bukannya love story.

Tapi love story tu selit jerlah sikit-sikit dalam novel ni. Sikit ke? Banyak rasanya hehe.

Dalam novel ni juga, ada 2 shippers yg berjaya. Haziq × Ariana dan Daniel × Ariana. Aku rasa, dua shippers tu sama je jumlahnya.

Aku tak nak bagi cerita ni clichè sangat sebab tu ada 2 orang lelaki yang rapat dengan heroin. Walaupun yang mulanya tu adalah musuh kepada heroin hehe.

Sejujurnya, aku pun tak tahu nak sokong siapa. Ariana × Daniel atau Ariana × Haziq. AriNiel ni sweet. Macam perangai adik-abang pun ada hshshs. AriZiq ni pula sweet jgk. Hari2 gaduh hshshs

Irfan × Alicia pula tak ada yang nak ganggu. Ramai sokong je dua character tu. Idea asalnya, nak buat Alicia dengan Haidar. Tapi apa yang aku nyatakan diatas, tak bagi cerita ni nampak clichè.

Kalau ikut susunan character,

Haziq       Ariana
Haidar    Alicia
Arish       Ikha
Irfan        Izzara

Seperti cerita novel biasa, pasti character pertama dengan yang pertama. Kedua dengan kedua, ketiga dengan ketiga dan keempat dengan keempat.

Tapi tak apalah, sekali sekala buat lain, kan?

Kenapa tak buat Arish dengan Ikha?

First question, memang wajib ke main character dengan main character? Semestinya tidak, kan? So, yea rare pula di situ.

Done sesi aku menjawab soalan sendiri.

......

Aku ada terfikir nak buat sequel tapi tak pastilah patut buat ke tidak. Kalau dapat ramai sokongan dan ramai yang setuju, In Shaa Allah aku akan cuba untuk buat sequel.

Nanti sequel tu, In Shaa Allah akan jadikan fully romance. No more action. Iyalah tu no more action, last sekali letak juga.

......

Question and Answer section

Which character korang minat sekali? Dan kenapa?

Character mana paling benci dan kenapa?

Suka side baik atau side dingin Ariana?

Suka Haziq ke Daniel lagi?

Side character mana paling korang suka?

Dalam ahli Dark Shadow, korang minat siapa dan kenapa?

Nak sequel tak?

Sequel or special chapter je?

.......

Terima kasih sekali lagi atas sokongan anda semua! Aku appreciate sangat-sangat!

P/s: if ramai request nak sequel, kena tunggu 1.5k votes dulu cerita ni hehe

Hidden Secret [C]Where stories live. Discover now