Evvettt melek okurlarım...Yeni bölümle yine karşınızdayım. Arayı fazla açmak istemedim... ❤ Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olmuştur. Şimdiden voteleri görmek istiyorum. Yorumlarınızı da lütfen eksik etmeyin. 😊
♡♡♡♡
3 Yıl Önce Beyza'nın Anlatımıyla;
"Her şey hazır mı?" diye sordu Kayra etrafa bakınırken. Bu heyecanlı ve aşık hallerine gülümseyerek cevap verdim.
"Evet... Her şey hazır." dediğimde Ilgın'ın yanına gitti.
"Ilgın sende de bir eksik yok değil mi?"
"Hayır tabiiki de. Her şey tamam." diye cevapladı. Bugün Kayra'nın sevgilisi için doğum günü sürprizi hazırlıyorduk. Aslında bir nevi partiydi. Eğlenceli olacağa benziyordu. Kayra'nın annesinin barında yapacaktık sürprizi. Ben etrafın organize edilmesiyle sorumluyken Ilgın Dj'lik görevini üstlenmişti. Hoş gazetecilik de ona yakışıyordu ama DJ'lik kendisine ayrı bir hava katıyordu. Cidden eğlenceli olacaktı.
"O zaman ben almaya gidiyorum. Yarım saat içinde geliriz." diyip tam gidiyordu ki bir anda durdu ve bana döndü; "Bu arada ben Melisa'ya ulaşamıyorum. Sabahtan beri telefonu kapalı. Konuştun mu sen hiç?" diye sordu. Olumsuz anlamında başımı salladım. Melisa da sabahtan beri ortalıklarda yoktu. Melisa kim diye sorularınızı duyar gibi oldum. Melisa bizim dörtlü grubumuzun bir üyesi. En yakınımız. Aslında gerçeği söylemek gerekirse Kayra'ya daha yakın ama biz de severiz kendisini.
"Ben nasılım?" diye sordu Kayra heyecanla. Bu haline yine gülümseyerek cevap vermiştim;
"Çok güzelsin. Geç kalacaksın, hadi git artık!" dedim ve beni onaylayarak bardan çıktı.
Kayra'nın anlatımıyla;
Elimde bordo cipimin anahtarıyla heyecanla bardan çıktım. Çok mutluydum. Bugün Poyraz'ın doğum günüydü. Poyraz benim neredeyse bir yıllık sevgilimdi. İyisiyle kötüsüyle çok güzel anılarım vardı. Aynı zamanda bugün annemle de tanıştıracaktım. Sonuçta işlettiği barını kimin için kapattırdığımı merak ediyordu.
Arabama bindim ve kemerimi takarken telefonumdan Poyraz'ı aradım. Telefonu kapalıydı. Hadi ama Poyraz... Bugün senin doğum günün. Kim telefonunu kapatır ki hem de en önemli gününde?
Arabayı çalıştırdım ve Poyraz'ın evine gittim. On dakikalık mesafedeydi. Açmadığına göre muhtemelen evde uyuyordur. Evin önüne geldiğimde arabayı park edip arabadan indim. Merdivenlere doğru yöneldim, heyecanla merdivenleri hızlı hızlı çıktım ve kapısının önüne gelip durdum. Sakin olmalı ve sürpriz olduğunu belli etmemeliydim. Derin bir nefes aldım ve zile bastım. Tam o esnada telefonum çalmıştı. Arayan Alp idi.
"Efendim Alp?"
"Kayra Hanım spor salonunu kapatıyorum ve bara geçiyorum. İstediğiniz bir şey var mıydı?"
"Gittiğinde hazır olmalarını söyle."
"Tamamdır." diyip telefonu kapattı. Alp ise benim spor salonu işlettiğim yerde bir elemandı. Eğitmen olarak da adlandırabiliriz.
Kapıyı açan olmamıştı ve tekrar zile bastım. Saniyeler sonra kapı açıldı. Poyraz tam karşımdaydı. Duştan çıkmış olmalıydı çünkü belinde bir havluyla kapıyı açtı. Tüm şaşkınlığıyla donakalmıştı.
"Kayra?"
"Poyraz?"
"Senin ne işin var burada?" diye sordu tedirgin bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞAM MELEĞİ
Teen FictionYağmurdan kaçarken doluya tutulmak misaliydi O'nunki... Kayra'nın tek istediği sahil kenarında biraz hava almaktı. Öylece yürüyordu taa ki karşısından gelen eli silahlı adamları görene kadar... Kayra karşısındakilerin ona doğru koştuğunu fatketmesiy...