Kayra Ve Miraç'ın Haberi

2K 126 190
                                    

Çok değerli melek okuyucularım... Hepinize tekrardan merhaba. Yeni bölüm gelmiş bulunmakta.

Medyada Kayra ve Miraç'ın ikinci tanıtım videoları var. Eğer açılmazsa You Tube'a "Songül Mayuk" yazıp oradan da bakabilirsiniz. Beğenip, abone olmayı da unutmayın lütfen..

Yorumlara akarsınız artık diye düşünüyorum... 😅😊❤ Vote vermeyi de unutmayın bu arada...

........

☆☆☆☆☆☆☆☆

"Hiç düşündünüz mü?...
Ya güvendiğiniz dağların arkası aslında bir uçurumsa?..."

☆☆☆☆☆☆☆☆

......

3 YIL ÖNCE:

Miraç'ın anlatımıyla;

Doktorumla randevum olduğu için hastaneye gelmiştim. Tabi benimle birlikte Sevda da gelmişti. Sevda benim hemen hemen bir yıllık sevgilimdi. Ne kadar 'gelme' desem de dinletememiştim. Görme sorunlarımın ise üst seviyelere ulaşmak üzere olduğunun farkına varmıştım. Etrafı bulanık görüyordum ama Sevda'yı üzmemek için ona bu konudan hiç bahsetmemiştim.

"Miraç Bey, hoşgeldiniz." diyip koltuğu göstermişti doktor. Her ne kadar net göremesem de en azından doktorun silüetini görebiliyordum. Koltuğa oturduğumda Sevda da yanıma oturmuştu. Endişeliydim ve korkuyordum. Bu durumu öğrenmesini istemiyordum. "Evet, az önce sonuçlar elime ulaştı." dediğinde gözlerimi kapatmıştım. Hem iyi bir haber duymak için içimden defalarca geçiriyordum, hem de kötü haber varsa bile şu an Sevda'nın duymaması için içimden geçiriyordum. Ama beklediğim gibi olmamıştı. "Bakın Miraç Bey... Açık konuşmak gerekirse---" diyemeden sözünü kesmiştim.

"Fazla açık konuşmaya gerek yok!" dediğimde Sevda bana dönüp sinirle kaşlarını çatmıştı ve doktora geri dönerek;

"Siz açık açık anlatın. Buyrun!" demişti. Doktor derin bir nefes alarak;

"Beyninizden gözünüze giden damar git gide tıkanıyor. Bunun sonucu ise körlük."

"Bir dakika! Ne? Körlük mü? Neler oluyor?" diye sormuştu Sevda şaşkınlıkla. Doktor tekrar devam ederek;

"Bana üçüncü gelişi. Miraç Bey ilk geldiğinde bundan iki yıl önceydi. %10'luk bir görme sorunu vardı. Yapılan test sonuçlarına göre damar tıkanıklığı olduğunu tespit ettik. O zamanlar ameliyat daha kolaydı ama Miraç Bey ameliyatı kabul etmedi. Geçen yıl geldiğinde %23'lük bir sorun oluştu. Ve şimdi ise %40'lık bir sorunu var. Damar git gide tıkanıyor. Ameliyat olmazsa ölme riski de var."

"Ameliyat olursam da masada kalma ihtimalim var!"

"Miraç Bey, bazı riskler göze almaya değerdir."

"Yaşamak istiyorum!"

"Ameliyat olduktan sonra da yaşayabilirsiniz."

"Ama emin değilsiniz." diyip ayağa kalktım ve odadan çıktım. Sevda da arkamdan gelmişti. Kolumdan tutup durmamı sağladı. Ona döndüğümde;

"Yani seninle tanıştığımda görme sorunun vardı fakat bana söylemedin. Yanlış anlamadım değil mi?" diye sordu sinirle.

"Bak, ben... Üzülmeni istemedim."

"Böyle mutlu mu olacaktım?" diye sormuştu. Cevap verememiştim. "Niye söylemedin? Senin bakıcın felan olamam. Miraç ne yapmaya çalıştığının farkında mısın? Hayır, hayır. Ben senin bakıcın olmak istemiyorum." diyip elindeki araba anahtarlarımı elime tutuşturup; "Bitti!" diyerek uzaklaşmıştı.

YAŞAM MELEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin