İnsan;
yorula yorula yürür.
Kırıla kırıla büyür.Kader insana büyük oyunlar oynar.
Kimisi bu oyunlarla doğar kimisi de sonradan dahil olur.Belki de biz bir insanın imtahanı ya da verilen bir cezası olabiliriz. Önemli olan vicdan sahibi olmaktır.
Sabah yedide Güliz ile beraber uyandık. Güliz'in yeni ev heyecanı yüzünden okunuyordu. Kahvaltıyı yengem erkenden hazırladığından
masada yerimizi aldık. Kahvaltımız bitince masayı hemen toparladık.
Güliz heyecandan yerinde duramıyordu. Evdeki işlerimi bitiğinde çantalarımızı alıp çıktık.
Köy durağına geldiğimizde siyah bir
araç yanımızda durdu.Camı indirdiğinde gördüğüm yüzle havalara uçtum resmen.Rüya falan mı görüyorum ben?-Esmer güzeli.,dediğinde rüyada olmadığımı anladım.
-SALİH.,diye bağırdım.
Heyecanla Güliz'e döndüm.
-Kızım ağzını kapa.Gülümsemekten ağzın yırtılacak yoksa.,dedi Güliz.
-Orda dikilmeye devam mı edeceksiniz.,dedi Salih.
Ben Salih ' in yanındaki koltuğa Güliz ise arkaya geçti.Salih her zamanki karizmasıyla yanımdaydı.
-Dün neden gelmedin ?,dedim.Sesim alınmış çıkmıştı.
-Dün bütün gün uyumakla meşgul olduğum içindir.Birkaç gün uykusuz gezdiğimden yatağa uzanır uzanmaz uykuya daldım.,dedi Salih.
O kadar işin içinde birde ben ona yükleniyorum. Bu kadar bencil olmamalıyım.Hele de benim için bu kadar mücadele eden biri için.
Koca bir gülümseme takınarak ona döndüm.-Haklısın.Koca koca dosyaların arasınsa uyku aklanına gelir mi.,dedim alaya alarak.
-Eee!Bugün nereye gidoyorsunuz böyle?,dediğinde dikiz aynasından Güliz'e baktığını gördüm.Aşka ilk adım he.Demek bana gerek yoktu.
Güliz soruyu kendi üzerine almadığından ben cevaplamak durumunda kaldım.-Güliz'in buraya yerleştiğini söylemiştim.Bugün yeni evine taşınmasına yardım edeceğim.,dedim.
-Demek cidden buraya yerleşecek öyle mi?,dediğinde amacını anlamıştım. Dikiz aynasından Güliz 'in sinirlendiğini gördüm.Gülizi'i biraz olsun tanıyorsam bu lafın altından kalmazdı.
-Hayal kırıklığına uğrattım sanırım.,dedi sesindeki "umrumda değil" tınısını algılabiliyordum.
-Hayal kırılığı değil de...
Salih'in cümlenin devamını getirmemesi Güliz'i sinir etmişe benziyordu.
-Bende bugün günüm iyi geçecek diye düşünürken ilk dakkadan yanıldığımı anladım.
Güliz kollarını göğsünde bağladı.Salih'te Güliz'i taklit ederek ,
-Hayal kırıklığına uğrattım sanırım.,dediğinde tutuğum kahkahayı saldım. Güliz'in koltuğuma attığı tekmeyle susmam gerektiğini anladım.Salih'in gülümsemesini nasıl durduracak acaba?
Yol boyunca gülmemek için kendimi zor tuttum.Güliz'in alınmış tavrıyla
Salih'in eserinden memnun hali beni benden aldı.
Güliz'in tuttuğu ev aile apartmanında olduğunda Seda Hoca'nın neden izin verdiğini anladım.Arabadan iner inmez işe koyulduk.Salih de kollarını sıvadığında işimiz kolay olur sanmıştım ama Güliz'in evi en son katta olduğundan işimiz zorlaşmıştı.
Asansör de yoktu. Allah'tan erkenden gelmiştik.Yoksa işlerin bitmesi sabahı bulurdu.Salih ve iki taşıma görevlisi içeriye taşırken ben ve Güliz'de taşınana kolileri yerleştiriyorduk.
İşimiz bittiğinde biz de bitmiştik.
Saat gece yarısını bulmuştu.Güliz bugün evinde kalmak istediğini söylediğinde onu anlayışla karşıladım. Onu eviyle yalnız bırakıp Salih ile beraber çıktık.Eve geldiğimizde Salih'i içeriye davet ettim ama kabul etmedi.Sonuçta o da çok yorulmuştu. Onu uğurladıktan sonra bende odama çekildim.Pijamalarımı giyip yatağa atladım.Çok geçmeden uykuya daldım.KEYIFLI OKUMALAR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜPHEM
ChickLitBir kadın hayatta ne ister? Almira bir tutam umut ve güven ister. Peki hayat ona nasıl süprizler hazırlar. Tek cevap kaderde saklı. Hayatı sorumluluktan ibaret sanana bi adam . Murat YILMAZ.Sorumluktan öteye gidemeyen bir hayat. Onlar için aşk k...