Gülü gülene ver.
Kalbini sevene ver.
Sevmek güzel şeydir.
Kıymet bilene ver.(Mevlana)
MURAT'TAN
Akşma geç uyuduğumdan sabah biraz geç uyanmıştım.Duyduğum şeyleri hazmedememiştim.Soğuk bir duş alıp giyindim.Kahvaltı yapmadan şirkete geçtim.Ebru günün raporunu verdikten sonra çıkmıştı.Pek dinlediğimide söyleyemem doğrusu.
Bir kahve isteyip gelen postalara baktım.Tuhaf bugün işe adapte olamıyordum.Aras'ın odaya girdiğini karşılıklı koltuklara geçtiğinde fark edebilmiştim.Aras dalgın olduğumu anladığında konuşmaya başladı.-Neden bu kadar dalgınsın?,dediğinde onu geçiştirmeye karar vermiştim.
-Yok ya.Evraklardaki eksikleri kontrol ediyordum.O yüzden dalmışım.
İnanmışa benzemiyordu.Ama irdelemedi.Elindeki zarfı önüme koydu.Bir davetiye olduğu beliydi.
-Murat bugün annem ve babam geldiğinden davete gidemeyeceğim.Bu yüzden davete sen gitsen iyi olacak.,dediğinde anlayışla başımı salladım.Aras annesinin tedavisinden dolayı pek görüşemiyorlardı.Arkadaşı olarak onu mağruz görüyordum.
Aras tam çıkacakken bir şey hatırlamış olacak ki duraksadı.
-Bu arada Almira'yı da götür.Sonuçta yeni evlendin.Herkes evlendiğin kızı görmek isteyebilir.Hem imajımız içinde iyi olur.
Aslında Almira bunu ister mi?Bilemem ama Aras haklıydı.
-Tamam.,demekle yetindim.
Aras çıktığında Ebru'yu çağırdım.
Çok beklemeden Ebru gelmişti.-Buyrun efendim.
Elindeki kalemle not almaya hazır vaziyette bekliyordu.
-En iyi tasarımlarımızdan birkaçını seç konağa gönder.Ayrıca ayakkabı ve koaförü de ayarla.
-Hemen efendim.,deyip odadan çıktı.
Annemi aradım.
-Alo,oğlum!,dedi annem.
-Anne saat sekizde bir davete gideceğim.Almira'da benimle bu davete katılacak.Gereken her şeyi ayarladım.Sen sadece Almira'nın hazırlanmasına yardım et.
Annem benim bu ani çıkışımı beklemiyor gibiydi.
-Tabi oğlum yardım ederim.
-Sağol anne.Ben burdan davete gideceğim.Şinasi Amca'ya söyle Almira'yı davete o getirsin.
-Tamam söylerim.Sen merak etme.,dediğinde telefonu kapatmıştı.
Zorda olsa kendimi işe verdim.
Almira'dan
Sabah uyandığımda duşa girdim.Elbisemi giyip mutfağa indim.
Nebibe Teyze ile kahvaltıları hazırlayıp masaya geçip oturduk.Kahvaltımızı yaptıktan sonra
masayı topaldık.İşim bitiğinde Rojin'e bakmak için odasına gittim.Nazlı'yı da oda da gördüm.Rojin'in karşısındaki koltukta oturmuştu.Rojin'in beni görünce yerinden doğruldu.-Gel Almira.,dediğinde Nazlı'nın yanına geçip oturdum.Havadan sudan sohbetimiz iyice koyulaşmıştı.
Fatma Teyze'nin aniden içeriye girmesiyle irkildik.-Almira tüm konakta seni arıyorum.,dediğinde endişelenmiştik.Nazlı ile birlikte ayaklandım.
-Bir sorun mu var?,dedim.
-Murat ile bir davete katılacaksın.Tüm ayarlamaları yaptı.Hemen aşağı inersek iyi olacak yoksa geç kalacaksın.,dedi.
-Ben mi?,dediğimde Fatma Teyze beni çekiştirip aşağı indirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜPHEM
ChickLitBir kadın hayatta ne ister? Almira bir tutam umut ve güven ister. Peki hayat ona nasıl süprizler hazırlar. Tek cevap kaderde saklı. Hayatı sorumluluktan ibaret sanana bi adam . Murat YILMAZ.Sorumluktan öteye gidemeyen bir hayat. Onlar için aşk k...