Kalıyoruz...
Kuş olup uçmak isterken,
Ağaç olup kök salıyoruz.
(Can yücel)Sabah telefonumun sesiyle uyandım.
Kimdi bu ya? Sabahın köründe arıyor.
Komidinden telefonumu aldım.Telefonu açıp kulağıma götürdüm.-Almira!,dedi Güliz.
-Güliz?,dedim.
Ne oldu da beni bu saatte arıyordu.
-Kusura bakma Almira bu saatte aradım ama birine söylemesem çatlayacağım.,dediğinde yatağımda doğruldum.Bende merak etmiştim.Acaba dün ile ilgili mi?
Kesin öyledir.-Almira,Salih dün benden hoşlandığını söyledi.
Yerimden heyecanla kıpırdandım.
Güliz'in sesindeki heyecanı hissediyordum.-Eee!Sen ne dedin?
-Ne dememi bekliyorsu?Tabiki bende ondan hoşlandığımı söylediğim.,dediğinde ikimizde yerimizde küçük bir çığlık attık.
-Tebrik ederim yengeciğim.,dediğimde kahkaha attım.
-Neyse söyledim içim rahatladı.Hadi kapatayım.Zaten akşam uyuyamamıştım.
-Kendine iyi bak yengeciğim.
-Sende görümceciğim.,deyip telefonu kapattı.
Şimdi Salih ve Güliz hak etikleri mutluluğa kavuştular.
Yavaşça yatağımda uzandım.Saat altıydı.Uykumda kaçmıştı.En iyisi biraz hava almaya çıkabilirim.
Siyah kotumu, beyaz kısa kollumu ve
spor ayakkabımı giyip odadan çıktım.
Bileğim biraz sızlasada iyi hissediyordum.Üst terasa çıkmaya karar verdim.Bu konak gerçekten büyük ve güzeldi.Bu terasta büyük bir divan ve salıncak vardı.Ortalarında da büyük bir sehpa konulmuştu.
Divana geçip oturdum.Zaman ne kadar da çabuk geçiyordu.
On dört yıl geçip gitmişti
annesizliğimin üzerinden. Gördüğüm onca korkunç muameleden sonra aniden dayım ortaya çıktı.Beni alıp büyüttü.Sonra en büyük şansım Salih vardı yanımda.Ben her dayak yediğimde merhem sürerdi yaralarıma.Benim için babasına bile karşı çıktı.Onun ardından Güliz girmişti hayattıma.Beni her an güldüren bir arkadaş olmuştu.Zamanla arkadaştan fazlası olmuştu.Salih ve Güliz'in aralarındaki bu ilişki beni çok mutlu etmişti.Benim aksime onlar mutluydular.Kedi miyavlamasıyla kendime geldim.
Nerden geliyordu bu ses?Divanın altından geliyordu.Divanın yanına çöküp örtüyü kaldırdım.Küçük bir kedi kenara sinmişti.-Korktun mu sen?,deyip onu divanın altında çıkardım.
-Korkma kedicik.Ben sana zarar vermem.Sen fazla küçüksün.Senin annen nerde bakalım?Yoksa sen kayıp mı oldun?
Başını okşadığımda memnun olduğu mırıltılarından belliydi.
Başka bir kedi ayağıma sürtünüyordu.
Sanırım kucağımdaki kedinin annesiydi.Yavrusunu istediği belliydi.
Küçük kediyi bırakıp bırakmaz annesine sürtünmeye başladı.-Siz açıkmışa benziyorsunuz ben size süt getireyim.
Aniden arkama dönmemle birine çarpmam bir oldu.Dengemi kaybedip düşüyordum ki çarptığım kişiye tutundum ama o da benim üzerime düşmüştü.Allahtan divan vardı.Yoksa sert zemine düşmem an meselesiydi.
Üzerime düşen kişiyle gözlerim şaşkınlınlıkla büyüdü.Kalbim tekrar hızla çarpmaya başladı.Murat'ın gözleri ruhumu delip geçiyor gibiydi.
Murat'ın üzerimden kalkmasıyla yerimden doğruldum.Aşağı indim.Orda kalmam kalbime zarardı.Odama geçtim.Ne oluyor bana? Yatağa uzandım.Elimi kalbime götürdüm.Bu kadar hızlı atması normal değil.
MURAT'TANBugün erken kalkıp dosyaları incelemeye koyuldum.İki gün sonra
önemli bir toplantım var ve bu toplantıda küçük bir hata bile olmamalı.Telefonumun çalmasıyla kafamı dosyalardan kaldırdım.Emre arıyordu.Almira hakkında bir şeyler öğrenmiş olmalı.Telefonu alıp açtım.-Emre!,
-Murat istediğin araştırmayı yaptım ama bu iş biraz uzun sürecek gibi.,dediğinde sesindeki şüpheli tınıyı algılamıştım.
-Bir sorun mu var?,dedim.
-Murat burda tuhaf şeyler oluyor gibi.,dedi.
-Ne gibi?,dedim.
-Almira on yaşındayken hastaneye
yatırılmış ama neden yatırıldığına dair herhangi bir belge yok.Sadece bu değil. Almira'nın anneside bu hastanede ölmüş. Ama onu belgeleride kayıp.,dediğinde içimde tuhaf bir kıpırdanma oldu.-Tamam Emre herhangi bir şey öğrenirsen bana haber ver.Olur mu?,dediğinde telefonu kapatım.
Demek annesi ölmüştü.Ama bir kez olsun acısını belli etmemişti.Bu kız sandığımdan da çok şey yaşamış.
Ben ona haksızlık ettim ve şimdi hatamı düzeltmeliyim.Peki Almira Karaca,senin hakkında daha neler öğreneceğim.İçimden bir ses bunun sadece başlangıc olduğunu söylüyor.
KEYIFLI OKUMALAR..
BEĞENMEYI UNUTMAYIN..
💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜPHEM
ChickLitBir kadın hayatta ne ister? Almira bir tutam umut ve güven ister. Peki hayat ona nasıl süprizler hazırlar. Tek cevap kaderde saklı. Hayatı sorumluluktan ibaret sanana bi adam . Murat YILMAZ.Sorumluktan öteye gidemeyen bir hayat. Onlar için aşk k...