Slow Hands

1.5K 56 1
                                    


„Slow, slow hands
Like sweat drippin' down our dirty laundry
No, no chance
That I'm leaving here without you on me
I, I know
Yeah I already know that there ain't no stoppin'
Your plans and those
Slow hands
Slow hands

I just wanna take my time
We could do this, baby, all night,
Yeah, 'cause I want you bad
Yeah, I want you baby..."

Podívala jsem se směrem, odkud to přicházelo. 

Když jsem viděla, kdo to zpívá, pousmála jsem se. 

Myslím, že si mě taky všiml, protože na mě okatě mrkal hlavně při částech „I want you". 

Ostatní mu nadšeně tleskali do rytmu. Nevěděla jsem, že tady bude karaoke. Pomyslela jsem si. To tentokrát brácha fakt vytunil.

Měla jsem v sobě už asi třetího gina, jelikož ten incident s Carou a botami mi dal zabrat, a tak jsem už pomalu začínala ztrácet pojem o čase. 

Bavila jsem se se spoustou lidí, které jsem vůbec neznala a bylo mi jasné, že další den si na mě ani nevzpomenou, ale bylo to fajn. 

Karaoke pomalu končilo a začalo se stmívat. 

Pár opilých lidí naskákalo do bazénu, samozřejmě s mým bratrem v popředí.

„Ty asi nebudeš ta správná Popelka." Ozvalo se vedle mě. Upřímně, vůbec mě neudivovalo, že se tady objevil zase on. "Promiň, ,můžem si tykat, když už jsme spolu vykradli bar?"

Přikývla jsem. 

„Proč myslíš?" Zeptala jsem se a nadzvedla nohy „Já myslím, že sedí perfektně." Zasmáli jsme se. „A nevykradli jsme ho, jenom jsme si vzali, co  jsme potřebovali."

„Za chvilku je stejně nebudeš potřebovat." Mrkl na mě.

„A proč jako?" Zazubila jsem se na něj.

„Protože půjdeš do vody." Odpověděl šibalsky.

„No to určitě." Odvětila jsem. 

Postavil se a udělal, jakože mě chce vzít do náručí a hodit do vody, ale pak se zase posadil a oba dva jsme se smáli. 

„Hezké karaoke." Šťouchla jsem do něj. „Zněl jsi skoro jako originál. Akorát ty výšky ti trochu nesedly." Vystřelila jsem si z něj. 

Podíval se na mě prvně trochu nechápavě, ale potom se usmál a odpověděl, že já bych to dokázala líp. Než jsem stihla cokoliv odpovědět, už nám dolíval dalšího gina.

„Takže se nerada koupeš?" Zasmál se a podíval se směrem k bazénu, kde už byl hojný počet lidí.

„Ne s někým, koho neznám." Vyplázla jsem na něj jazyk. Usmál se a podal mi kelímek.

„Niall." Zvedl ten svůj.

„Annie." Přiťukli jsme si a napili se. „Niall, to jméno už jsem někde slyšela..." Uvažovala jsem nahlas.

„Hloupé jméno, co?"

„A víš ty co? Mě se celkem líbí. Akorát by mi sedělo spíš k někomu, kdo je blond." Tomu se nahlas zasmál. Přišlo mi, že ho to pobavilo až nějak moc. Zas tak vtipné to nebylo. 

„Odkud vlastně znáš Caru?" Zeptala jsem se.

„Chodili jsme spolu na základku." Usmál se. „Kdybych věděl, že s její švagrovou je taková zábava, stýkám se s ní častěji." Mrkl na mě a zasmál se. Ale neee, tohle je tak otřepané. Pomyslela jsem si. 

„Je to super, občas vypadnout od toho všeho." Pokračoval: "Nemusíš se bát, že tě tady někdo pozná, protože tě všichni znali už před tím vším."

„Jak to myslíš? Před čím vším?" Zeptala jsem se nechápavě. Na chvíli se zasekl.

„Heeeej vy dva! Pojďte do vody!" Zavolal na nás David.

„Ani náhodou! Na to jsem málo opilá!" Zakřičela jsem na něj, načež vylezl z vody.

„Tak to napravíme." Mrkl na nás a vzal nás za ramena. S Niallem jsme se na sebe podívali oba stejným pohledem plným paniky. K našemu štěstí nás ale daleko nedovedl, protože na něho zařval nějaký jeho kamarád, ať jde na panáka.

„Co kdybychom šli radši tancovat?" Zeptal se Niall. Přikývla jsem a vzala ho za ruku. 

To už jsem v sobě měla asi pátý drink. Normálně bych cizí chlapy rozhodně na potkání za ruku nevodila. Ale vypadalo to, že Niall na tom není o moc líp.

Dlouho jsem se tak nepobavila s někým, koho jsem právě poznala. 

Když jsme byli vyčerpaní, sedli jsme si na okraj bazénu, ponořili nohy do vody, popíjeli a povídali si. Teda, většinou jsem mluvila já. 

To ten alkohol, no. 

Ale vypadal, že mě poslouchá a zas tak ho ty moje nekonečné monology neotravují.

„Poslyš, asi bych ti měl něco ří..." Načal větu, ale nemohl ji dokončit, protože jsem ho právě žduchla z okraje bazénu. 

Samozřejmě jsem věděla, že mě bude chtít stáhnout s sebou, tak jsem rychle vstala a začala utíkat.

 On mezitím z vody vylezl. Vysvlékl si tričko a mokré kalhoty, já jsem si vyzula ty obří boty a honili jsme se přes celou zahradu.

„To si vypiješ!" Volal na mě a smál se. Já jsem křičela a snažila se mu schovat. Bohužel mě ale zanedlouho dohnal, protože já nemehlo jsem si skopla malíček o nějaký šutr.

„Jau!" Úpěla jsem bolestí a seděla na trávě, když ke mě přiběhl. Už jsme oba dva měli dost vypité, a tak mi pohladil nohu a pronesl:

„Jestli se mnou půjdeš do bazénu, tak ti to pofoukám." Po téhle větě jsme se oba dva začali příšerně smát. Ani to nebylo tak vtipné, ale v tu chvíli nám to přišlo jako nejvtipnější věta světa. 

Leželi jsme na zemi a snažili se dýchat.

„Tak jo." Řekla jsem po chvíli. Podíval se na mě, vstal a podal mi ruce, abych mohla vstát taky. 

Už jsem se ani neobtěžovala nazout ty boty. Prostě jsem je tam nechala a utíkali jsme k bazénu. 

Sundala jsem si šaty. V tu chvíli mi bylo úplně jedno, jak vypadá moje tělo. Prostě jsem si je sundala a společně jsme tam skočili. 

Chvíli jsme se koupali a pak jsme usoudili, že je čas na další drink a tanec. 

Pak už si jen pamatuju, jak jsme šli k pokoji pro hosty, kde jsem měla spát. Zpívali jsme si staré písničky a vzbudili snad všechny, kteří už spali.

________________________________________________________________________________

-Tato kapitola má 949 slov-

Nice to meet ya (Niall Horan FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat